Xboxlife forum

365games.co.uk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

365games.co.uk

Indlægaf hamsjel911 » 8. okt 2012 18:53

Er der nogen med efaring fra denne forhandler?

Jeg bestilte dette headset ved dem i fredags http://www.365games.co.uk/ps3-accessori ... eadset-ps3

Bestillingen gik fint igennem og pengene blev trukket fra min konto.

I dag modtager jeg så denne mail

Hi,

Thank you for your recent purchase with us.

Our automated systems constantly check card transactions and
unfortunately, on this occasion your order of 404103751001 has been
cancelled.

The automated system is in place to look for some of the following
issues with card details:

- High risk cards/phone numbers/e-mail address'
- Alternate address/delivery details
- Card country of origin not matching the delivery address

We're sorry that this transaction didn't go through on this occasion and
we recommend you contact your bank to ask for any advice with this
situation. Your refund has been issued and these funds have been sent to
your bank and it could take up to 7 working days for the funds to clear.

If you have any further queries about this, or any other service/item, please do not hesitate to contact us.

Many Thanks,

Chantel
Customer Services Advisor

Nogen der har været udsat for lignende? Det der irriterer mig mest er hvis der går 7 arbejdsdage inden jeg får pengene igen. Jeg har ikke penge til at ligge ud for et nyt sæt og når jeg endelig får pengene og finder et andet sted at bestille går der jo nok 4 dage inden jeg modtager så er vi oppe på¨14 dage
hamsjel911
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: 365games.co.uk

Indlægaf Slimjay DK » 8. okt 2012 20:36

Underligt at de har trukket pengene, men det er før set at hvis størrelse eller vægt er for høj, så sender de kun i UK .. Der står også følgende :

Please note that certain items cannot be delivered outside of the UK mainland because of their size or weight. All delivery times are averages and not guaranteed.

Lyder lidt underligt at de skriver at transaktionen ikke gik igennem, men at de tilbage betaler beløbet inden for 7 dage ?

Jeg ville skrive til dem og høre hvad det går ud på ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: 365games.co.uk

Indlægaf hamsjel911 » 8. okt 2012 20:57

Ja, jeg forstår det heller ikke, de har jo trukkket pengene. De skriver også at jeg skal snakke med min bank, men hvad F*** skulle de gøre ved det. Syntes det lugter lidt af at den er for dyr at sende til Danmark for 10 kr.

Jeg læste de hørte under denne forhandler også http://www.ozgameshop.com/

De har sjovt nok også kun en tilbage, men den forhandler hører under Australien. Kunne det tænkes de har lager i Australien???

Jeg er simpelthen så bitter over det her. De har heller ikke et telefon nr man kan ringe til. Ellers havde jeg sgu kimmet dem ned med skælds ord. Jeg tror jeg skriver til dem i morgen at hvis jeg ikke har pengene senest Onsdag vil jeg skrive om dem på alle spil relaterede forums jeg kender.
hamsjel911
Niveau 0
 
Indlæg: 21



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron