Xboxlife forum

oneplay.com?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 20. nov 2012 12:32

De er hermed blevet anmeldt til Trustpilot for dette, medfølgende ovenstående screendump. Så får vi se om det har konsekvenser...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2012 12:40

Et andet firma skrev og spurgte, hvis jeg havde haft en positiv oplevelse om jeg ville skrive, ellers kontakt Kundeservice.
Det synes jeg er langt mere rimelig måde at opfordre på, da de naturligvis skal have lov til at rette op, men at give et økonomisk incitament er et uheldigt skråplan når de så sletter kritiske kommentarer i stedet for at forholde sig til kritikken, så er strategien bare grundlæggende forkert. Gode intentioner eller ej...
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: oneplay.com?

Indlægaf Gajda » 20. nov 2012 13:14

Kom med respons på deres besked og fik følgende svar:

Ja, det er fuldstændigt korrekt, vores problem er at alle vores konkurrenter også gør det, da hvis du har set kontant, er der selskaber der sælger positive anmeldelser.
Hvis vi skulle bruge Trustpilot, så skulle vi også betale for det og de tager en god pris for det. Så vi er ikke interesseret i at skulle "tvinges" til at bruge deres system, da det kræver væsentlige ressourcer at sidde og holde øje med deres site ved siden af vores eget system.
Og bare til info vi har haft Trustpilot med i vores emails, men der var meget få der gav respons.
Ha en god dag :-)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 20. nov 2012 13:16

Så deres forsvar er: "Alle de andre gør det"???

Og så er vi tilbage i skolegården...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf Slimjay DK » 20. nov 2012 13:19

trist holdning at have .... fy for satan.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: oneplay.com?

Indlægaf arnel925 » 20. nov 2012 13:46

Godt tilbud 10% er alligevel en del hvis man alliegevel vil have givet dem 5 stjerner
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: oneplay.com?

Indlægaf Gajda » 20. nov 2012 13:50

Der er mange anmeldelser, der er blevet suspenderet. Ved ikke hvorfor.

http://www.trustpilot.dk/review/oneplay.com
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: oneplay.com?

Indlægaf Major Oblivious » 20. nov 2012 14:10

"Vi opfordre altid til at kontakte os direkte istedet for at bruge trustpilot som kundeservice portal. Vi understøtter ikke trustpilot og deres forretningsmetoder." Oneplay.com - 6 dage siden

De vender godt nok meget på en tallerken. Nu lader det da til at de bruger store mænger ressourcer på at håndhæve Trustpilots forretningsmetoder.. her er =D> berettiget.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 20. nov 2012 15:17

De har nu ændret ordlyden på deres Facebook-side, så det nu er "gode" anmeldelser, der får rabatkoden. Men problemet er jo stadig at de forsøger at købe sig til bedre anmeldelser.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf lmjensen » 20. nov 2012 16:00

Du får også rabatkoden, selvom du skriver en dårlig anmeldelse.
lmjensen
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: oneplay.com?

Indlægaf Too Nizzle » 20. nov 2012 16:37

Det er muligt, men det ændrer intet. Der står at man får 10% rabat hvis man giver 5 stjerner - at man så også får koden ved 2 stjerner når det kommer til stykket er egenligt ret lige meget. Det afgørende er jo ikke at de giver kunderne incitament til at anmelde handlen, men at de forsøger at købe sig til bedre anmeldelser - hvilket formuleringen gør helt klart.

Du ville havde fået meget mere ud af din kommentar med en forklaring og undskyldning officielt fra Oneplay end en kommentar fra en mere eller mindre "hemmelig" oneplay-medarbejder.
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 20. nov 2012 16:59

lmjensen skrev:Du får også rabatkoden, selvom du skriver en dårlig anmeldelse.


LMJensen? Som i Lasse Jensen, CEO for Oneplay?

Meget muligt, men formuleringen af det oprindelige indlæg lægger op til at det kun er ved 5-stjernede anmeldelser at rabatkoden udløses. Det kan godt være at intentionen var at opfordre folk til at benytte sig af muligheden for at anmelde Oneplay, men det fremstår bare som et forsøg på at købe sig til bedre anmeldelser. Og "de andre gør det også" er et forsvar, der ikke engang virkede da vi var små...

Oneplay har ihvertfald mistet al troværdighed i mine øjne, specielt fordi de har slettet mine kritiske kommentarer på Facebook og tilsyneladende også anmeldt mit indlæg på Trustpilot (i sidstnævnte tilfælde lader jeg tvivlen komme dem til gode, da hvem som helst kan anmelde indlæg). Og det er grunden til at jeg har opsagt mit abonnement.

Gajda skrev:Ja, det er fuldstændigt korrekt, vores problem er at alle vores konkurrenter også gør det, da hvis du har set kontant, er der selskaber der sælger positive anmeldelser.


Ovenstående er da også indikativt for det reelle formål med kampagnen... Nemlig at købe positive anmeldelser..
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf TerrificFalcon » 20. nov 2012 17:30

Rotator skrev:
lmjensen skrev:Du får også rabatkoden, selvom du skriver en dårlig anmeldelse.


LMJensen? Som i Lasse Jensen, CEO for Oneplay?


I hvert fald en ansat i koncernen, jævnfør kommentaren på denne nyhed.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: oneplay.com?

Indlægaf Madskimo » 20. nov 2012 17:54

Jeg synes det er fedt at i buster ham herinde.. Good Job.

Når man tager et kig på http://www.trustpilot.dk/review/oneplay.com - så ser det godtnok også MEGET mistænksom ud af stort set alle nyere anmeldelser er blevet "anmeldt".

Jeg er glad for at jeg kom ud af kløerne på sådan et firma - Køber aldrig fra dem.
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: oneplay.com?

Indlægaf BeatenIndiana » 20. nov 2012 18:05

Hvorfor stoler folk på, hvad de læser på trustpilot? Langt de fleste firmaer køber sig til de gode karakterer.
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron