Xboxlife forum

oneplay.com?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: oneplay.com?

Indlægaf Erroneus » 20. nov 2012 18:25

Mine erfaringer med dem er desværre ikke gode. Deres system fuckede, så den forlængede mit leje abbonnement for tideligt, hvilket jeg ikke var tilfreds med da jeg vil have dem opsagt. Da jeg kontaktede dem, mente de ikke der var noget problem og jeg havde set forkert på "fornyelses datoen" på deres side. Problemet var bare, at det kunne ikke passe sammen med de datoer som der stod på den nye periode, så jeg havde ikke set forkert. De ville sjovt nok ikke indrømme der var en fejl, men jeg fik da pengene tilbage.

Barnlig opførelse hele vejen igennem fra deres side, får ikke mig som kunde igen.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 22. nov 2012 16:22

Hehe, nu har Trustpilot kontaktet mig for dokumentation om dette.
Heldigvis (eller uheldigvis, alt efter ens synsvinkel), så har jeg et screenshot fra det oprindelige opslag, før de rettede ordlyden...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf powerpete » 4. dec 2012 16:42

Jeg bestilte hitman den 23nov og det er stadig ikke kommet . Så de er pænt sløve syndes jeg nok
powerpete
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: oneplay.com?

Indlægaf JohnH » 4. dec 2012 16:55

powerpete skrev:Jeg bestilte hitman den 23nov og det er stadig ikke kommet . Så de er pænt sløve syndes jeg nok


Ja og så kan spillene være udsolgt, og det selv om de skriver at 'der er +5 stk på lager' når man bestiller, jeg har bestilt hos dem 1 gang og det er første og sidste gang.....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: oneplay.com?

Indlægaf fodbod1232 » 4. dec 2012 17:08

Amatøragtigt at kopier den samme besked igen og igen fra oneplay.com
http://www.trustpilot.dk/review/oneplay.com
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: oneplay.com?

Indlægaf hamdenfede » 5. dec 2012 00:09

Det undrer mig at i er nogle der lyder åhh så overasket over at Oneplay bruger ufine metoder!!! Hallo we are talking money people!!!!! i sidste ende vil ALLE da skide på os almindelige mennesker, Trustpilot såvel som Oneplay i enden af ligningen skal der altid være en vigtig faktor! PROFIT..... dette gælder sku alle virksomheder store som små..... Om de så træder et par stykker over fødderne på vejen, så er det bare ærgeligt!!! så til jer der beklager jer over siden, tag en tudekiks og get on with it.....
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: oneplay.com?

Indlægaf Major Oblivious » 5. dec 2012 06:56

hamdenfede skrev:Det undrer mig at i er nogle der lyder åhh så overasket over at Oneplay bruger ufine metoder!!! Hallo we are talking money people!!!!! i sidste ende vil ALLE da skide på os almindelige mennesker, Trustpilot såvel som Oneplay i enden af ligningen skal der altid være en vigtig faktor! PROFIT..... dette gælder sku alle virksomheder store som små..... Om de så træder et par stykker over fødderne på vejen, så er det bare ærgeligt!!! så til jer der beklager jer over siden, tag en tudekiks og get on with it.....


Du har i princippet ret, det hele handler om profit, men medmindre at du mener det er en fornuftig strategi og åbne/lukke virksomheder som vi andre skifter underbukser (tangerer til bedrageri) så er man afhængig af en tilbagevendende profit.
Poolen af kunder er begrænset, og konkurrencen ekstrem, så de skal ikke træde meget ved siden af før både nyhedsinteressen forsvinder og kunderne er væk, og med den strategi Oneplay har valgt, så tvivler jeg på at der går lang tid før de lukker og slukker.,

Enhver idiot kan starte sin egen virksomhed, men det kræver omløb at fejre dens 2 års fødselsdag!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: oneplay.com?

Indlægaf ErdmannR » 5. dec 2012 07:52

Jeg har handlet hos dem 3 gange, og har ikke oplevet nogen problemer...
/ErdmannR

[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/erdmann1976.jpg[/img][/url]
ErdmannR
Niveau 4
 
Indlæg: 388


Re: oneplay.com?

Indlægaf powerpete » 5. dec 2012 13:22

Nåh så fik jeg skrevet til dem og spurgte hvornår mit spil ville komme og så for jeg en besked på mail om at de ikke har spillet på lager! Tænk at jeg sku skreve til dem for at finde ud af det :/
powerpete
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: oneplay.com?

Indlægaf IkkNico » 5. dec 2012 13:36

Havde faktisk overvejet at prøve oneplay, men må indrømme, at jeg er blevet lidt lunken efter at have læst denne tråd. Var ikke klar over at Truspilot også spillede ufint. troede faktisk det var en halv-offentlig instans.

Synes i øvrigt det er æidt sjovt at truspilot.dk kun får 6.8 på deres egen side
http://www.trustpilot.dk/review/www.trustpilot.dk

Holder mig foreløbigt til BB, GS og andre fysiske butiker. Jep, det koster lidt mere, men i det mindste går jeg ud af butikken med mit spil i hånden.


hamdenfede skrev:Det undrer mig at i er nogle der lyder åhh så overasket over at Oneplay bruger ufine metoder!!! Hallo we are talking money people!!!!! i sidste ende vil ALLE da skide på os almindelige mennesker, Trustpilot såvel som Oneplay i enden af ligningen skal der altid være en vigtig faktor! PROFIT..... dette gælder sku alle virksomheder store som små..... Om de så træder et par stykker over fødderne på vejen, så er det bare ærgeligt!!! så til jer der beklager jer over siden, tag en tudekiks og get on with it.....

Proshop kan godt finde ud det.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 26. dec 2012 00:54

Efter sidste måneds problemer med Oneplay og Trustpilot har jeg nu igen indrapporteret et par anmeldelser på siden.

To personer ved navn Anders Larsen og Nicolai Nielsen, har begge skrevet 5-stjerners anmeldelser af Oneplay, men jeg bed mærke i at den ene i helt utrolig grad lignede skribenten Andrew Cunningham fra Ars Technica...

Det var så præcis samme billede som de selv bruger. Og Nicolai? Han er biolog fra Leeds og hedder Thomas Forth.

Virker som om Oneplay endnu engang tyr til "alternative" metoder for at få deres rating lidt op. Suk...
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf ADjunkie » 9. mar 2013 21:59

Rotator skrev:Efter sidste måneds problemer med Oneplay og Trustpilot har jeg nu igen indrapporteret et par anmeldelser på siden.

To personer ved navn Anders Larsen og Nicolai Nielsen, har begge skrevet 5-stjerners anmeldelser af Oneplay, men jeg bed mærke i at den ene i helt utrolig grad lignede skribenten Andrew Cunningham fra Ars Technica...

Det var så præcis samme billede som de selv bruger. Og Nicolai? Han er biolog fra Leeds og hedder Thomas Forth.

Virker som om Oneplay endnu engang tyr til "alternative" metoder for at få deres rating lidt op. Suk...


blir du ikke træt af at køre heads på dem.

handler fra tid til anden hos oneplay,

har en aktiv leje aftale mede dem, jeg har ikke haft større problemer med dem, og det der har været er løst med en mail eller to.

og helt ærligt hvem fanden stoler på trust pilot. og fuck da deres ufine metode med reviews de gjorde det bare lidt mere åbelyst end de andre.
ADjunkie
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Frederikssund


Re: oneplay.com?

Indlægaf Rotator » 9. mar 2013 22:01

ADjunkie skrev:
Rotator skrev:Efter sidste måneds problemer med Oneplay og Trustpilot har jeg nu igen indrapporteret et par anmeldelser på siden.

To personer ved navn Anders Larsen og Nicolai Nielsen, har begge skrevet 5-stjerners anmeldelser af Oneplay, men jeg bed mærke i at den ene i helt utrolig grad lignede skribenten Andrew Cunningham fra Ars Technica...

Det var så præcis samme billede som de selv bruger. Og Nicolai? Han er biolog fra Leeds og hedder Thomas Forth.

Virker som om Oneplay endnu engang tyr til "alternative" metoder for at få deres rating lidt op. Suk...


blir du ikke træt af at køre heads på dem.

handler fra tid til anden hos oneplay,

har en aktiv leje aftale mede dem, jeg har ikke haft større problemer med dem, og det der har været er løst med en mail eller to.

og helt ærligt hvem fanden stoler på trust pilot. og fuck da deres ufine metode med reviews de gjorde det bare lidt mere åbelyst end de andre.


Nu er det så tre måneder siden jeg sidst har skrevet herinde, ADJunkie, så mon ikke dit spørgsmål har besvaret sig selv? :D Og jeg opfatter det at fremstille virksomhedernes ufine metoder som en hjælp til kunderne, ikke hetz mod virksomheden.
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: oneplay.com?

Indlægaf ALIE » 10. mar 2013 20:24

har lige afmeldt, og har fået 5 mails om de spil der skal sendes tilbage.
Rolig en er vel nok :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron