Xboxlife forum

Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Hasani94 » 26. aug 2012 19:08

Da Senzai skrev:De 4 pund, ser vidst ud til at være bundet til bøger.

Det plejer at være 1-2 pund, når jeg bestiller film og spil.

Jeg plejer bare at vælge den billigste og koster spillet ca. ligemeget hos to forskellige, så tager jeg den, der er blevet ratet flest gange.


Kun 2 pund pr. spil løder da godt!
Mange tak. Næste gang jeg skal have et spil bliver nok derfra :)
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Picco » 27. aug 2012 08:07

Der er allerede lagt engelsk moms oven i prisen på spil. Når man vælger at få dem sendt til Danmark, bliver den engelske moms "udskiftet" med den danske (svarende til en prisstigning på 1/24).
Yomotherfuckerwheeeee!
Picco
Niveau 2
 
Indlæg: 119


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Da Senzai » 27. aug 2012 13:34

Igen! Kæft, jeg lærer meget herinde! Det er derfor, at det altid lige bliver 1 eller 2 pund dyrere, end hvad jeg selv regner mig frem til! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf avatar » 27. aug 2012 19:03

ja det va jeg heller ikk klar over, tak for info =)
avatar
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Michelve » 30. nov 2012 03:28

Koster en spil fra amazon altid pris + 25% vat??
Og vis jeg forstå det rigtig ingen vat på al de andre firma på deres hjemmesiden (de har bare forsendelses omkostningen?)
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf iPwnd94 » 9. feb 2013 00:16

Nå nu der er en tråd om dette, ville jeg lige spørger om en ting.
Jeg sad og kiggede tegneserier på amazon osv. Men 79,- (fragten er med) for en tegneserie? Kiggede også de danske sider, men det var de 150,- stykker. Er der virkelig ikke et sted som er billigere?
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Da Senzai » 9. feb 2013 10:04

Nu ved jeg ikke, hvilken tegneserie, du kigger efter, men 79 inklusiv fragt lyder billigt.

Paperbacks er ofte sat sammen af 5 enkeltnumre, der har kostet 3-4 dollars stykket ved udgivelse, så du giver 79 kroner for noget, der normalt koster 15-20 dollars (hvilket er 150-200 kroner i danske butikker)

Jeg køber selv mange tegneserier (Invincible, Fables, TMNT), og det er svært at gøre det meget billigere end hos Amazon´s private forhandlere. Især ældre Paperbacks er billige. Det der rammer hårdt ved Amazon er Porto´en, men på trods af den, er det stadigvæk billigere end at købe den i danske butikker.

Når jeg køber en tegneserier er det fordi, at jeg vil eje den. Jeg synes, at det er fedt at have dem stående på Reolen inde i stuen. Jeg synes, at Hardcovers er mere lækre end Paperbacks. Hardcovers er folk, der vil eje bogen, hvor Paperbacks mere er, hvis du "bare" vil læse historien.

Fåes den tegneserie du søger i Hardcover? Der generelt dobbelt så mange sider i en HC udgave end i en TPB. Ofte er ældre Hardcovers også billige på Amazon, så i virkeligheden kan det måske bedre betale sig at samle dem? Da du vil spare 50% på Porto (givet du handler hos private sælgere), da du kun skal bestille halvt så mange bøger for at læse en serie.

Jeg har mit eget system, når jeg samler tegneserier.

Hovedserien køber jeg i Hardcover, mens diverse spin-off samler jeg i TPB

Så f. eks har jeg

Fables i Hardcover og så Jack of Fables, Fairest og Cinderella i TPB
Invincible i Hardocer og så Guardians of the Globe i TPB
TMNT i Deluxe Edition og så alle andre IDW TMNT i Paper Backs.

Jeg bliver glad af sidde og kigge på dem ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf iPwnd94 » 12. feb 2013 01:28

Det var en Deadpool: Secret invasion Paperback, men efter noget research så var det, det billigste sted. Ved nu ikke om jeg har den samme opfattelse som dig med hardcovers og paperbacks, jeg kan derimod bedst lide paperbacks, på baggrund af de ofte ryger ind i en mappe, i stedet for en reol, men hver sin mening.
Er dog også rookie inde for det med tegneserier, det startede med at jeg så et program, på discovery, om en tegneserie butik i NY (New York, som man ikke bliver forvirret), jeg synes det så meget interessant ud, så ja, nu vil jeg så småt begynde :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Da Senzai » 12. feb 2013 13:03

Hvis du er interesseret i at læse superheltetegneserier, så vil jeg anbefale Invincible af Robert Kirkman, der nok mest er kendt for The Walking Dead herhjemme.

Den er så god. Virkelig. Serien er et kærlighedsbrev til superheltegenren. Den tager alt, hvad der er godt ved Superhelteserier og smider resten væk.

Jeg har tidligere skrevet et blog-indlæg om serien, og hånden på hjertet, så er Invincible min favorit-tegneserie. Det er fristende, når man starter på tegneserier, at begynde med de figurer man kender fra Biograffilm og tegnefilm på tv, men der bliver udgivet så meget andet godt end hvad Marvel og DC leverer.

Hvis du er helt opsat på, at det SKAL være Deadpool, så start eventuelt med serien Cable & Deadpool (eller her), der var den Deadpoolserie, der kom før Secret Invasion. Cable og Deadpool har en bedre rød-tråd og en mere sammenhængene historie, og så er der mere character-development. Deadpool er svær at skrive, og er klart bedst i de lidt mere seriøse historier, hvor han er mere end plot en Joke-character.

Jeg har læst de første 5 volumes af Daniel Way´s run (den der starter med Secret Invasion), og efter vol. 5 faldt jeg fra, da jeg personligt synes, at der var for meget gøgleri, og for lidt historie. Især nr. 4 og 5 var meh.

Ellers er der også Joe Kelly´s Run, der bliver samlet i Deadpool Classic


Det er ikke for at hive alt muligt ned overhovedet på dig, men jeg ELSKER VIRKELIGT INVINCIBLE! :D

Og skal det være Deadpool, så er Cable & Deadpool ret god ^^;.

Edit: Kampscenerne i Invincible er monsterfede. Hvad sker der, hvis Superman giver dig en mavepuster? Ja, så har du et hul i maven, og så dør du. Eller hvis Killer Croc bider dig armen? SÅ HAR DU IKKE NOGEN ARM MERE, din IDIOT! :D

Når folk med superkræfter tørner sammen, så er der nogen, der kommer til skade :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Forsendelspriser hos Amazon.co.uk

Indlægaf Lasborg » 12. feb 2013 13:18

Jeg har haft meget gavn af at installere keepa pris overvågnings appen http://keepa.com/#addon i chrome (også FireFox udgave)

Den holder øje med priser på ting og giver en en tilbagemelding hvis noget er faldet til den pris man har specificeret. Men det er også nyttigt at man kan se prisudviklingen på et produkt. Eks Senzais Invinceble fra ovenover.

Billede
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron