Xboxlife forum

PlanetAxel er gået konkurs.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

PlanetAxel er gået konkurs.

Indlægaf Meistar » 19. jun 2012 09:15

Som i måske kan huske kunne man (for en del år siden) smutte ned i en Axel Music butik og købe sig region 1 dvd'er.

Men butikkerne lukkede desværre, og nu er deres online side gået konkurs :(

Lidt ærgeligt da jeg handlede en del hos dem.

https://www.planetaxel.com/

PlanetAxel.com is no more!

It is with great sadness, deep regret and utter embarrassment that we announce the closure and bankruptcy of PlanetAxel.com

On Monday afternoon, June 18th, 2012 the board of directors have informed us that no further investment will be made in the company. This comes in light of the recently finished 2011 financials which showed such an insurmountable deficit and loss to company value that a swift decision was made almost overnight. We have been asked to provide a quick summary/FAQ of your options as a previous customer of PlanetAxel.com with respect any outstanding orders/refunds.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: PlanetAxel er gået konkurs.

Indlægaf Morten Skou » 19. jun 2012 09:33

Jeg mener da at deres onlineside gik konkurs for et par år siden også? Men de åbnede den bare igen under et nyt navn via en rekonstruktion :)

Noget må jo være galt, når de nu er gået konkurs to gange hehe. Brugte dem også en del førhen, men har ikke brugt dem siden de genopstod.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: PlanetAxel er gået konkurs.

Indlægaf Dr_Gonzo » 19. jun 2012 10:24

fysiske medier uddør... og de første der falder er forhandlerne.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Re: PlanetAxel er gået konkurs.

Indlægaf KlumpeStumpen » 19. jun 2012 10:29

trist har også handlet med dem meget gemmen tiderne.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: PlanetAxel er gået konkurs.

Indlægaf Panacea73 » 19. jun 2012 18:03

Heldige mig - Fik i morges refunderet et køb på lidt over $100 fra dem. De kunne vel have gået tabt i deres "bo" :-D
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: PlanetAxel er gået konkurs.

Indlægaf The Baptizer » 28. jun 2012 14:16

Kedeligt at høre. Det var ellers en rigtig god shop. Men pga af deres lidt høje priser, var det ikke der jeg lå størstedelen af mine handler.
The Baptizer
Niveau 4
 
Indlæg: 375



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron