Xboxlife forum

Erfaring hos Wupti?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Macheta » 15. apr 2012 15:21

Jeg har gransket og kigget hjemmesiden Wupti godt igennem, og de lader jo til at have nogle gode tilbud en gang imellem og generelt har de bare et kæmpe lager med alt hvad hjertet begærer. Jeg har så aldrig bestilt eller købt noget derfra, endnu, men jeg vil super gerne da jeg har set mig glad på en HP-PC og en Samsung fladskærm, men hvad siger i andre som forhåbentlig har handlet hos dem?

Er der god Service, garantier, hvordan ser leveringstiden ud fra egen erfaring, er det er troværdigt nok sted, hvordan fungerer det hvis genstande skal sendes til rep?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Cena » 15. apr 2012 15:43

Hej Macheta....

Har aldrig selv handlet derinde, men du kan tjekke dem ud på Trustpilot hvis du ikke allerede kender siden :)

http://www.trustpilot.dk/review/www.wupti.com

De har på nuværende tidspunkt over 37.000 kundeanmedelser derinde med et snit på 8.6
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf lassefar » 15. apr 2012 16:00

Købte fruens julegave der. Et kamera. Og det gik helt uden problemer.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Macheta » 15. apr 2012 16:37

Jeg vil lige kigge nærmere på Trustpilot, tak for linket Cena. Men som jeg kan læse mig til så kører det da som det skal.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf WEZL_DK » 15. apr 2012 17:18

Købte i sin tid min første ipad hos dem. Alt gik som det skulle og den blev sendt så hurtig af sted som den kunne.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Rahbek » 15. apr 2012 17:56

Min far købte en projektor for nogle år siden, men fik købt forkert (manglede en essentiel funktion). Han sendte den prompte tilbage og der var ingen problemer i nogen som helst dele af hverken bestilling eller returnering.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Kehaan » 15. apr 2012 18:23

Kan klart anbefales. De sender rigtig hurtigt. De sendte min bestilling af et 4200 point kort, da de havde dem på tilbud til omkring 250kr som erhvervspakke med track and trace. Og jeg havde den dagen efter. Så masser af +++++ til dem :)
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Lancheis » 15. apr 2012 19:28

Vi har købt både fjernsyn, ovn og køleskab hos dem. Aldrig haft problemer + de leverer rigtig hurtigt. Kan klart anbefales. :)
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Macheta » 16. apr 2012 08:37

Tak for alle jeres henvendelser. Det er godt lige at være 100% sikker på at det ikke er en sløset Webshop. Jeg fik også lige læst de mange positive anmeldelser inde fra Trustpilot, så nu skal jeg bare have bestilt mit grej.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf Rahbek » 16. apr 2012 10:09

Macheta skrev:Tak for alle jeres henvendelser. Det er godt lige at være 100% sikker på at det ikke er en sløset Webshop. Jeg fik også lige læst de mange positive anmeldelser inde fra Trustpilot, så nu skal jeg bare have bestilt mit grej.


Better safe than sorry, som man siger :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf OldTymer72 » 16. apr 2012 10:13

Macheta skrev:Jeg har gransket og kigget hjemmesiden Wupti godt igennem, og de lader jo til at have nogle gode tilbud en gang imellem og generelt har de bare et kæmpe lager med alt hvad hjertet begærer. Jeg har så aldrig bestilt eller købt noget derfra, endnu, men jeg vil super gerne da jeg har set mig glad på en HP-PC og en Samsung fladskærm, men hvad siger i andre som forhåbentlig har handlet hos dem?

Er der god Service, garantier, hvordan ser leveringstiden ud fra egen erfaring, er det er troværdigt nok sted, hvordan fungerer det hvis genstande skal sendes til rep?


Du kan roligt handle der - har handlet der flere gange og ingen problemer.

Fin service, hurtig levering. Jeg vil hellere handle der end i mine lokale elektronik forretninger.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf enfen » 16. apr 2012 10:27

Husk dog, at deres varer for det meste er parallelimporteret. Så jeg ville holde mig fra at købe større ting som tv og lignende, da de som udgangspunkt skal sendes til landet, hvor de er købt.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf andeo1707 » 16. apr 2012 12:26

enfen skrev:Husk dog, at deres varer for det meste er parallelimporteret. Så jeg ville holde mig fra at købe større ting som tv og lignende, da de som udgangspunkt skal sendes til landet, hvor de er købt.


Hvordan ve' du det? Jeg bestilte da nogle LIVE points fra wupti som var en kampagne de kørte fra XBOX DK facebooksiden og den mener jeg da er den officielle danske facebook-xbox side.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf McFarmer » 16. apr 2012 12:42

andeo1707 skrev:
enfen skrev:Husk dog, at deres varer for det meste er parallelimporteret. Så jeg ville holde mig fra at købe større ting som tv og lignende, da de som udgangspunkt skal sendes til landet, hvor de er købt.


Hvordan ve' du det? Jeg bestilte da nogle LIVE points fra wupti som var en kampagne de kørte fra XBOX DK facebooksiden og den mener jeg da er den officielle danske facebook-xbox side.


Det har intet med det elektroniske udstyr de handler med at gøre. :) Jeg mener enfen har ret.
McFarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 490


Re: Erfaring hos Wupti?

Indlægaf OldTymer72 » 16. apr 2012 13:36

enfen skrev:Husk dog, at deres varer for det meste er parallelimporteret. Så jeg ville holde mig fra at købe større ting som tv og lignende, da de som udgangspunkt skal sendes til landet, hvor de er købt.


betyder det noget - hvis varen er billig og fragt er gratis er det vel ligegyldigt'?
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron