Xboxlife forum

problem løst bedes lukkes.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

problem løst bedes lukkes.

Indlægaf livekiller92 » 11. apr 2012 08:48

Hejsa den anden dag var der en der smed tilbud op på 4200 points fra Microsoft fra udlandet eller hvor det var men hos mig er dem ikke sendt endnu? Jeg undres meget.
Senest rettet af livekiller92 11. apr 2012 15:11, rettet i alt 1 gang.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf Vix-blue » 11. apr 2012 09:02

Prøv at kontakt sælger og hør hvor de bliver af. Var det en hjemmeside som sælger points du købte dem hos?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf Anonymous22 » 11. apr 2012 09:20

livekiller92 skrev:Hejsa den anden dag var der en der smed tilbud op på 4200 points fra Microsoft fra udlandet eller hvor det var men hos mig er dem ikke sendt endnu? Jeg undres meget.


Lyder ikke til at du har helt styr på hvem eller hvor du har købt dine points :?

For eftertiden kan du købe billige point på www.pointheaven.com, der har jeg handlet ofte, og har aldrig oplevet problemer..
Anonymous22
 


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf Morten Skou » 11. apr 2012 09:30

Var det ikke via microsofts shop at der var nogle meget billige?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf CHRIST13K » 11. apr 2012 09:31

jaa! super service hos pointsheaven! har også købt der!
CHRIST13K
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf spif2001 » 11. apr 2012 10:12

Det var vist denne tilbudstråd:

viewtopic.php?f=21&t=82143

ordrestatus (kræver ordrenummer og email):
https://emea.microsoftstore.com/UK/en-GB/Order-Lookup

Min er også stadig 'in progress' - og hjemmesiden vil ikke længere lade danskere købe, så ordrerne bliver nok annuleret...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf pgrundl » 11. apr 2012 13:22

Der var en kode for lidt over 2 måneder siden. Den gang var de også lang tid om at sende folks ting. Regn med, at der godt kan gå et par dage :(
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf Slimjay DK » 11. apr 2012 13:25

Det undrer mig meget, at du ikke engang har styr på hvor du handler ... :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf pgrundl » 11. apr 2012 13:44

Slimjay DK skrev:Det undrer mig meget, at du ikke engang har styr på hvor du handler ... :)


microsoftstore domænet er registreret til Microsoft (Microsoft Way 1, Redmond), så jo, jeg er rimeligt sikker på, hvor jeg har handlet :) At de så måske burde have kaldt den store.microsoft.com i stedet for i disse phishing tider er noget helt andet.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf livekiller92 » 11. apr 2012 14:03

spif2001 skrev:Det var vist denne tilbudstråd:

viewtopic.php?f=21&t=82143

ordrestatus (kræver ordrenummer og email):
https://emea.microsoftstore.com/UK/en-GB/Order-Lookup

Min er også stadig 'in progress' - og hjemmesiden vil ikke længere lade danskere købe, så ordrerne bliver nok annuleret...


Ja det var den (;

Har snakket med microsoft danmark der sendte mig videre til US telefonen og hvor jeg så anullerede.
De sagde at der var mange fra Europa især Danmark der havde bestilt, og det vakte problemer hos dem.
Min pakke vil blive sendt imorgen men, som sagt valgte jeg at annulere.
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf pgrundl » 11. apr 2012 14:21

Jeg ringede til 82333100 og blev stillet igennem til Microsoft Store. De sagde, at mine point var afsendt i dag. På hjemmesiden står der stadig "in progress", så det skal man åbenbart ikke tage så tungt.

Og ja, jeg fik også en opgivende "Only people from UK are supposed to order from the UK site, but some people manage to order anyway." :lol:

Jeg spurgte så hvorfor de listede "Denmark" som land i adresse feltet, hvis man ikke måtte bestille til Danmark, men det kunne han ikke svare på. Så længe vi får vores point, så er det vel også lige gyldigt.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf livekiller92 » 11. apr 2012 15:06

Status på min sag må så være at jeg bare skal holde mig til Danske sites og ikke udenlandske stinker til det -.-
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: xboxlive points købt på nettet er ikke sendt?

Indlægaf Slimjay DK » 11. apr 2012 15:10

pgrundl skrev:
Slimjay DK skrev:Det undrer mig meget, at du ikke engang har styr på hvor du handler ... :)


microsoftstore domænet er registreret til Microsoft (Microsoft Way 1, Redmond), så jo, jeg er rimeligt sikker på, hvor jeg har handlet :) At de så måske burde have kaldt den store.microsoft.com i stedet for i disse phishing tider er noget helt andet.



Nu var det mere til trådstarter jeg skrev :)

Men problem solved 8)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: problem løst bedes lukkes.

Indlægaf Jibla » 11. apr 2012 17:59

Men vi er enige om at de sender fra England, ikke sandt?
Jeg har bestilt 4200 ms point, og forstår ikke helt hvorfor at han bliver viderestillet til US and A - når det er bestilt i England. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: problem løst bedes lukkes.

Indlægaf pgrundl » 11. apr 2012 18:21

Jibla skrev:Men vi er enige om at de sender fra England, ikke sandt?
Jeg har bestilt 4200 ms point, og forstår ikke helt hvorfor at han bliver viderestillet til US and A - når det er bestilt i England. :)


Det skal du ikke tænke på. Jeg blev betjent af en svensker. Ja, de sender fra fastlandet. Import grænsen fra kanaløerne til det engelske fastland er £17.99, så de ville være ramt af import afgifter i England, hvis de sendte fra kanaløerne.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron