Xboxlife forum

returnering af spil (hos gamestop)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

returnering af spil (hos gamestop)

Indlægaf SmashingBull » 10. mar 2012 18:47

Jeg står stadig med 2 eksemplar af ME3 CE og da game ikke svarer på mail eller tlf opkald så er jeg snart lidt desperat så overvejer om gamestop vil tage imod deres CE (som stadig er pakket ind) dog uden den tilhørende N7 armory kode.

så hvis der er nogen der har prøvet det før ville det være rart at høre jeres erfaringer :mrgreen:
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: returnering af spil (hos gamestop)

Indlægaf pgrundl » 10. mar 2012 19:18

Hvis du ikke har kvitteringen, så bliver det nok kun som brugt spil. Og så vidt jeg husker giver CE det samme som den normale udgave.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: returnering af spil (hos gamestop)

Indlægaf SmashingBull » 10. mar 2012 19:36

pgrundl skrev:Hvis du ikke har kvitteringen, så bliver det nok kun som brugt spil. Og så vidt jeg husker giver CE det samme som den normale udgave.


jeg har skam kvittering, så jeg bør kunne få penge tilbage. var mere nysgerrig om de også ville have alt det extra content man fik N7 warfare gear dlc kode og dogtags (ubrugeligt blik)
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: returnering af spil (hos gamestop)

Indlægaf Jibla » 10. mar 2012 19:39

På din kvittering fra Gamestop - eventuelt bag på - står der hvor lang tid efter man kan returnere et spil i uåbnet tilstand.
Der vil også stå om de giver pengene tilbage - eller om det er et tilgodebevis til butikken.

Om de vil have preorder bonus tingen tilbage, det ved jeg ikke, men de kan jo ikke kontrollere om du har brugt koden uanset hvad. Og, who cares tbh. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron