Long story short - Jeg har et SteelSeries 5XB.
Nogle mdr. efter mit køb hos Billige Spil. som administreres eller ejes eller whatever af noget der hedder Logu gik det i stykker. Jeg skulle kun sende headsettet og de åbnede et nyt og sendte mig det - istedet for bare at sende hele æsken. Her fornylig var den gal igen - ingen lyd i den ene bøf. Jeg passer rimeligt godt på mine ting og der var ingen synlige defekter på headsettet. Jeg kontakter igen Logu men uden held da de giver 6 mdr. garanti
Jeg tjekkede derfor SteelSeries egen side og der opretter man en RMA sag efter man har registreret sig som bruger. Der har de selv 2 års garanti, man sender grejet til Sjælland og en uge senere har jeg et helt nyt headset som taget ned af hylden. DET er god service!
Man er hele tiden informeret på hjemmesiden i sin RMA sag og man får et tracking nummer, så alt er klart og tydeligt.
Så kort og godt, har du problemer med dit SteelSeries, så kontakt dem og ikke sælgeren. Måske almen viden, men jeg er bare glædeligt overrasket over den hurtige og gode service på et headset jeg havde set tabt.
5/5 til SteelSeries for god service. Det alene er grunden til at jeg en anden gang ikke fravælger SteelSeries som jeg var lidt irriteret over ellers.