Xboxlife forum

Game.dk ordrebehandling

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Game.dk ordrebehandling

Indlægaf spif2001 » 9. feb 2012 08:49

Jeg sidder her og undrer mig lidt.

Jeg har forudbestilt Kingdoms of Amalur: Reckoning hos Game.dk, for ca. 10 dage siden, da jeg tænkte de er hurtigere end Amazon.co.uk. Jeg vil spille det nu! :D

Jeg fik en ordrebekræftelse, da jeg bestilte det, men spillet udkommer i dag, og jeg har endnu ikke modtaget en mail om, at spillet skulle være afsendt. Jeg er heller ikke blevet trukket på min konto endnu.

Er det normalt hos Game.dk, eller klumrer de i det?

Jeg har aldrig handlet med dem før, og da jeg har min Mass Effect 3 forudbestilt hos dem pga 100 kroners rabatten, de kørte med i efteråret, så bliver jeg jo lidt bekymret.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2012 09:31

Game.dk plejer at sende spillene før tid, f.eks. fik jeg MW3 dagen før fra dem.

Problemet med Game.dk er først hvis der er noget der går galt. Jeg har selv lige måtte vinke farvel til 399 kroner, da et spil er forsvundet i posten, og de er komplet kolde i røven (måtte f.eks. maile dem gentagne gange bare for at få et svar omkring det) :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf spif2001 » 9. feb 2012 09:42

Var lige en tur på Trustpilot, og det ser jo heller ikke for godt ud... :(
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2012 09:47

Nej deeet... Det er i alle tilfælde sidste gang jeg har handlet hos dem :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf Meistar » 9. feb 2012 09:59

Jeg har ikke oplevet nogle problemer med dem.
Jeg har også kun købt to gange for dem og efter at have kigget på trustpilot giver det ikke lige en lyst til at smide penge derinde.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf WEZL_DK » 9. feb 2012 11:50

Der kan være 2 ting galt. Mener de sender fra sverige, som gør at spillet er en dag ekstra om at komme frem.

Det andet kan være, at de er den engelske udgave de sælger, og den udkommer først i morgen...desværre :/ ved der er nogle andre danske webshops der os kun sælger denne udgave, og deres release date er i d. 10/2, altså i morgen.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf spif2001 » 9. feb 2012 11:57

WEZL_DK skrev:Der kan være 2 ting galt. Mener de sender fra sverige, som gør at spillet er en dag ekstra om at komme frem.

Det andet kan være, at de er den engelske udgave de sælger, og den udkommer først i morgen...desværre :/ ved der er nogle andre danske webshops der os kun sælger denne udgave, og deres release date er i d. 10/2, altså i morgen.

Fint nok, at de sender fra Sverige, og at det derfor tager længere tid, men der burde stadig komme en "afsendt" mail.

Mht til datoen skriver de selv 9/2 på deres hjemmeside:

http://www.game.dk/acatalog/Boka_Xbox36 ... a33640_2fP

...men hvis de sender i morgen, så er det ok. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf Zt3pH » 9. feb 2012 12:27

Morten Skou skrev:Game.dk plejer at sende spillene før tid, f.eks. fik jeg MW3 dagen før fra dem.

Problemet med Game.dk er først hvis der er noget der går galt. Jeg har selv lige måtte vinke farvel til 399 kroner, da et spil er forsvundet i posten, og de er komplet kolde i røven (måtte f.eks. maile dem gentagne gange bare for at få et svar omkring det) :)


Det er ulovligt - De kan ikke beholde dine penge hvis du ikke har modtaget dine varer. Hvad der sker hen på vejen til der hvor i har aftalt at varen skal leveres kan da aldrig blive dit ansvar.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf spif2001 » 9. feb 2012 13:49

Nå - så kom shipping mailen, og pengene skulle også være trukket på min konto. Ergo ser det ud til, at de kører efter d. 10 som launch date, og derfor først sender i dag. Bare ikke det de skriver på hjemmesiden.

Så bliver det spændende hvor hurtigt det dukker op. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2012 15:31

Zt3pH skrev:
Morten Skou skrev:Game.dk plejer at sende spillene før tid, f.eks. fik jeg MW3 dagen før fra dem.

Problemet med Game.dk er først hvis der er noget der går galt. Jeg har selv lige måtte vinke farvel til 399 kroner, da et spil er forsvundet i posten, og de er komplet kolde i røven (måtte f.eks. maile dem gentagne gange bare for at få et svar omkring det) :)


Det er ulovligt - De kan ikke beholde dine penge hvis du ikke har modtaget dine varer. Hvad der sker hen på vejen til der hvor i har aftalt at varen skal leveres kan da aldrig blive dit ansvar.


Det er en lang historie - tror at jeg skriver et blogindlæg. Game hævder at det spil jeg sendte retur til dem aldrig er kommet (de har dog sendt et "undskyld"-spil som de først skulle sende når de modtog det andet retur).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf spif2001 » 11. feb 2012 14:13

Så kom mit Kingdoms of Amalur: Reckoning ind ad brevsprækken. 2 dage efter launch, men det kom da frem! :D

Weekenden er redet!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf Ketahy » 11. feb 2012 16:32

spif2001 skrev:Så kom mit Kingdoms of Amalur: Reckoning ind ad brevsprækken. 2 dage efter launch, men det kom da frem! :D

Weekenden er redet!

Super!
Kan dog personligt hoppe med på vognen af folk med dårlig erfaring fra game.dk.
Bestilte I sin tid BF3 (I god tid) hos dem, det blev bestemt ikke leveret til tiden, prøvede så at afbestille før afsendelse - uden held.
Prøve at finde ud af hvordan jeg sendte spillet tilbage for, at få pengene retur, også uden held. (Fik ALDRIG svar på nogen af mine mails)

Holder mig langt væk fra dem.
Ketahy
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Game.dk ordrebehandling

Indlægaf staalmanden » 11. feb 2012 16:33

Ketahy skrev:
spif2001 skrev:Så kom mit Kingdoms of Amalur: Reckoning ind ad brevsprækken. 2 dage efter launch, men det kom da frem! :D

Weekenden er redet!

Super!
Kan dog personligt hoppe med på vognen af folk med dårlig erfaring fra game.dk.
Bestilte I sin tid BF3 (I god tid) hos dem, det blev bestemt ikke leveret til tiden, prøvede så at afbestille før afsendelse - uden held.
Prøve at finde ud af hvordan jeg sendte spillet tilbage for, at få pengene retur, også uden held. (Fik ALDRIG svar på nogen af mine mails)

Holder mig langt væk fra dem.


Jeg har også mailet til dem mange gange i forskellige ærinder men ALDRIG fået svar!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron