Xboxlife forum

Point heaven

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Point heaven

Indlægaf ismand » 28. feb 2012 00:55

Rechain skrev:Jep, det er problemet med at fjerne kort på deres site. Det virker kun hvis man vælger en anden betalingsform først. Hvis man vil have fjernet alle kort på sitet, skal man jo stadig ringe? Skulle jeg da sidst jeg tjekkede i hvert fald, men det er også et stykke tid siden nu ;)

/Rechain


Da jeg skulle fjerne mit sidste gang kunne de ikke fjerne der før de fik et nyt ellers blev de nødt til at lukke min account.
Det man gør: Får en nyt kort og lukker det på boksen :D
EG - Empire Gaming - Member
ismand
Niveau 2
 
Indlæg: 173


Re: Point heaven

Indlægaf ramlas » 28. feb 2012 08:17

Hvordan kan han sælge så billige points! Det burde MS, da havde lukket for lang tid siden - ifl. deres politik, vi vil há det hele!!!
Men godt for os:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Point heaven

Indlægaf JohnH » 28. feb 2012 12:24

ramlas skrev:Hvordan kan han sælge så billige points! Det burde MS, da havde lukket for lang tid siden - ifl. deres politik, vi vil há det hele!!!
Men godt for os:)


Ifølge rygterne så slutter det vist også i løbet af i år, så kan det kun købes igennem MS (kun rygter indtil videre)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Point heaven

Indlægaf Smokenhagen » 28. feb 2012 12:36

Er det legit? I mine øjne skriger den HOAX!! Nogen erfaringer?
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Point heaven

Indlægaf Anonymous22 » 28. feb 2012 12:39

Smokenhagen skrev:Er det legit? I mine øjne skriger den HOAX!! Nogen erfaringer?


What?? Har købt hos Pointheaven i flere år nu, og har aldrig haft problemer...
Anonymous22
 


Re: Point heaven

Indlægaf spif2001 » 28. feb 2012 13:21

Jeg har købt hos ham, lige siden han begyndte at sælge det. Super service.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Point heaven

Indlægaf Elgaard » 28. feb 2012 15:00

Smokenhagen skrev:Er det legit? I mine øjne skriger den HOAX!! Nogen erfaringer?


Den er skam god nok, men det betyder ikke at der ikke findes endnu bedre alternativer :D

Jeg selv, og mange andre herinde, handler gerne med electronicfirst.com, som pt. sælger en 14 månders kode til £31.99, altså ca. 280 kr, hvor Pointheaven vil have 320 kr. for det samme. Electronicfirst leverer også øjeblikligt når du betaler, så ingen ventetid overhovedet.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Point heaven

Indlægaf Pronality » 28. feb 2012 16:08

Jeg har faktisk et spørgsmål..
Hvis jeg nu har skrevet mig op til automatisk genfornyelse på xbox live, og jeg senere på måneden køber en 12 måneders kode på en af overstående sites... trækker de så først fra mit kort når mit prepaid tid er overstået?
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Point heaven

Indlægaf Elgaard » 28. feb 2012 16:52

Pronality skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål..
Hvis jeg nu har skrevet mig op til automatisk genfornyelse på xbox live, og jeg senere på måneden køber en 12 måneders kode på en af overstående sites... trækker de så først fra mit kort når mit prepaid tid er overstået?


Ja, de trækker først når kortet udløber. Du får også besked lidt tid inden dit prepaid kort udløber, så du kan nå at købe et nyt til den tid.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Point heaven

Indlægaf ramlas » 28. feb 2012 20:11

åh nu har jeg købt 4000 points hos PH men hvordan får jeg dem på xboxkonto???
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Point heaven

Indlægaf Pronality » 28. feb 2012 20:11

Elgaard skrev:
Pronality skrev:Jeg har faktisk et spørgsmål..
Hvis jeg nu har skrevet mig op til automatisk genfornyelse på xbox live, og jeg senere på måneden køber en 12 måneders kode på en af overstående sites... trækker de så først fra mit kort når mit prepaid tid er overstået?


Ja, de trækker først når kortet udløber. Du får også besked lidt tid inden dit prepaid kort udløber, så du kan nå at købe et nyt til den tid.

Tak.
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Point heaven

Indlægaf ramlas » 28. feb 2012 20:34

ramlas skrev:åh nu har jeg købt 4000 points hos PH men hvordan får jeg dem på xboxkonto???



OK er iorden nu - TAK!
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Point heaven

Indlægaf Smokenhagen » 5. mar 2012 15:13

Har købt 4200 msp points hos PH med bank transfer, så der går vel et par dage?
Delingsmotto: Eat Shit Or Die Tryin' 1LOPKESK
Smokenhagen
Niveau 4
 
Indlæg: 307
By: Downtown Jewville


Re: Point heaven

Indlægaf ZeanDanielZ » 3. jan 2013 14:11

Kan man ikke bare betale ved alm kort ved pointheaven? kender et par stykker der har fået rippet deres konto efter de kom på paypal.
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Point heaven

Indlægaf A42Merlin » 3. jan 2013 14:12

ZeanDanielZ skrev:Kan man ikke bare betale ved alm kort ved pointheaven? kender et par stykker der har fået rippet deres konto efter de kom på paypal.


Jo. Det er sådan jeg gør
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron