Xboxlife forum

Point heaven

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Point heaven

Indlægaf Slimjay DK » 3. jan 2013 14:17

ZeanDanielZ skrev:Kan man ikke bare betale ved alm kort ved pointheaven? kender et par stykker der har fået rippet deres konto efter de kom på paypal.



Jeg kender også et par stykker der engang har fået en røvfuld inde i byen , og nogle der har fået stjålet deres login til xboxen så alle deres MSpoints blev rippet osv. osv. :wink:

Hvis du gad at læse hvad der står på siden, ville du se at det også muligt at betale via bankoverførelse, men så får du nok ikke din kode før han kan se pengene er gået ind. og han skriver også pænt "Don't have Paypal?
Well send me an email and we will sort things out." :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Point heaven

Indlægaf ZeanDanielZ » 3. jan 2013 14:41

Slimjay DK skrev:
ZeanDanielZ skrev:Kan man ikke bare betale ved alm kort ved pointheaven? kender et par stykker der har fået rippet deres konto efter de kom på paypal.



Jeg kender også et par stykker der engang har fået en røvfuld inde i byen , og nogle der har fået stjålet deres login til xboxen så alle deres MSpoints blev rippet osv. osv. :wink:

Hvis du gad at læse hvad der står på siden, ville du se at det også muligt at betale via bankoverførelse, men så får du nok ikke din kode før han kan se pengene er gået ind. og han skriver også pænt "Don't have Paypal?
Well send me an email and we will sort things out." :wink:


Tak for det pæne svar.. Tror jeg gik lidt i panik over at jeg mangler de point her og nu.
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Point heaven

Indlægaf ZeanDanielZ » 3. jan 2013 14:41

ZeanDanielZ skrev:
Slimjay DK skrev:
ZeanDanielZ skrev:Kan man ikke bare betale ved alm kort ved pointheaven? kender et par stykker der har fået rippet deres konto efter de kom på paypal.



Jeg kender også et par stykker der engang har fået en røvfuld inde i byen , og nogle der har fået stjålet deres login til xboxen så alle deres MSpoints blev rippet osv. osv. :wink:

Hvis du gad at læse hvad der står på siden, ville du se at det også muligt at betale via bankoverførelse, men så får du nok ikke din kode før han kan se pengene er gået ind. og han skriver også pænt "Don't have Paypal?
Well send me an email and we will sort things out." :wink:


Tak for det pæne svar.. Tror jeg gik lidt i panik over at jeg mangler de point her og nu. men coolshop er alt for dyre
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Point heaven

Indlægaf Jericho » 8. okt 2013 20:13

Andre der har haft problemer med pointheaven på det seneste, hvor de ikke har modtaget en kode?? har tidligere uden problemer købt 12 mdr gold live hos ham. Men bestilte i går et 12 mdr live, men har intet modtaget og har prøvet at maile til vedkommende uden held.
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Point heaven

Indlægaf Panacea73 » 8. okt 2013 20:34

Sendte dig en mail med kode 20min. efter betaling i går - kl. 16.07
Svarede på din mail i dag kl. 17.27 hvor der samtidig blev gensendt samme mail fra i går

Tjek spam

tak
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: Point heaven

Indlægaf Jericho » 8. okt 2013 21:37

Det forstår jeg ikke... for jeg har kontrolleret samtlige filtre og kan ikke finde de mails nogen steder.... Det har ikke tidligere været et problem. meget mystisk
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Point heaven

Indlægaf Panacea73 » 8. okt 2013 21:51

Ingen andre har problemer - må være din mail - en anden mail der kan bruges Tim?
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: Point heaven

Indlægaf Jericho » 8. okt 2013 22:03

pb sendt med alternativ email. godt nok underligt.... For har før modtaget emails fra dig
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Point heaven

Indlægaf Panacea73 » 8. okt 2013 22:19

Pb besvaret kl. 23.05 - mail gensendt få min. forinden.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: Point heaven

Indlægaf Jericho » 8. okt 2013 22:22

så virkede det... :)
Billede
Jericho
Niveau 1
 
Indlæg: 98


Re: Point heaven

Indlægaf IkkNico » 9. okt 2013 06:48

Det der email er også noget svært noget Jericho :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Point heaven

Indlægaf Kraftonia » 22. nov 2013 21:08

Hej Mikkel/Panacea :) Bruger lige tråden her til at forsøge og fange dig smil. Jeg har også altid handlet guld hos dig, og modtaget kode umiddelbart efter jeg får min PayPal kvittering. Er måske lettere utålmodig i aften (he he) da jeg har min gamle pap søn på visit, og har brug for guld (inden sengetid) :) Det snart halvanden time jeg fik kvittering på du har modtaget mit beløb men koden mangler. Er nok på vej tænker jeg, men plejer at tikke ind inden for et kvarter :) Har tjekket filter og spam mapper uden held. Jeg venter spændt. God weekend :p
Billede
Kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 340
By: Middelfart


Re: Point heaven

Indlægaf Lowlandet » 22. nov 2013 21:19

Kraftonia skrev:Hej Mikkel/Panacea :) Bruger lige tråden her til at forsøge og fange dig smil. Jeg har også altid handlet guld hos dig, og modtaget kode umiddelbart efter jeg får min PayPal kvittering. Er måske lettere utålmodig i aften (he he) da jeg har min gamle pap søn på visit, og har brug for guld (inden sengetid) :) Det snart halvanden time jeg fik kvittering på du har modtaget mit beløb men koden mangler. Er nok på vej tænker jeg, men plejer at tikke ind inden for et kvarter :) Har tjekket filter og spam mapper uden held. Jeg venter spændt. God weekend :p


Et godt tip er også at tilføje ham på Skype, så er afstanden lidt kortere. :-) Han er offline i skrivende stund dog. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Point heaven

Indlægaf Panacea73 » 22. nov 2013 21:34

Netop sendt ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster