Xboxlife forum

Bestilling fra amazon.co.uk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf FreakyDonky » 7. dec 2011 21:22

Hej alle.. :)

Da kæresten og jeg venter os en lille guldklump har vi kigget på en masse legeting fra amazon.co.uk men vi har en masse spørgsmål omkring denne hjemmeside da jeg aldrig har bestilt der fra før.

Hvordan fungere siden? har de et stort lager som alle varene ligger på?
Hvis nu vi bestiller mange ting sendes de så i samme pakke, så vi ikke skal betale fragt for mere end en pakke?
Nogen der har erfaringer fra siden.. som jeg nu tænker en masse har :)

Glæder mig til lidt feedback om emnet..

MVH Anders
FreakyDonky
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf vindingvp » 7. dec 2011 21:29

ved ikke om de kun har et lager men fragten til danmark er gratis over 20 £ tror jrg det var men det kan du læse om på deres hjemmeside :-)
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf Pronality » 7. dec 2011 21:30

De to første spørgsmål ved jeg intet om.
Men jeg har ALDRIG haft problemer med dem, og jeg har i løbet af ugen modtaget mere end 6 pakker.
Billede
Pronality
Niveau 4
 
Indlæg: 429


Re: Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf ALIE » 7. dec 2011 21:32

vis fra amazone selv så ja et stort lager. men der er masser små, mellem, og små-store sælger også. ved ikke om deres ting er fra et hoved lager.

ps Amazon.uk er det sted jeg har handlet mest fra, af nogen internet shops. når vi snakker spil og andre små ting.

legetøj trænings udstyre så videre.

http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... d=13000831

en ting jeg har købt super mange spil, fra disse sælger aldrig haft problemer :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf Muggs » 7. dec 2011 21:37

Nu handler både, jeg og kæresten, en del på Amazon. Det er primært elektronik. Men også en del babyting. Og det kan klart anbefales.
De ting hvor der står "Delivered FREE in the UK" er der også gratis fragt til DK, hvis du bestiller for over 25£.
Men de steder hvor det ikke står, er det ikke selv Amazon der står for det, men en af deres leverandører. Der koster fragten penge. Og mange gange vil de ikke sende større ting til DK. Det er dog aldrig noget problem når det er fra Amazon selv.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf Buktu » 7. dec 2011 23:43

Jeg er af den overbevisning at Amazon klart er mmed oppe i toppen når der kommer til god kundeservice. Har haft brug for at sende ting tilbage/bytte defekte ting, og der har aldrig været det mindste problem.

Jeg handler hellere med Amazon end næsten alle andre sites på nettet.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Bestilling fra amazon.co.uk

Indlægaf Erroneus » 8. dec 2011 09:51

Amazon er også den mest benyttet webshop herhjemme nu, så den er bestemt godt brugt :)

Jeg har MANGE amazon papkasser liggende derhjemme, har brugt alt for mange penge hos dem de 2 sidste måneder :)

Det eneste man skal være opmærksom på, som der også bliver nævnt, er at der skal stå "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" eller "Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant", for så er det Amazon.co.uk selv man handler med, derved er der gratis fragt hvis man handler for over 25£ og man er sikker på at varerne ikke sendes fra f.eks. Jersey, så der løber told på.

Man skal være opmærksom på at de varer hvor der står "Fullfilled by Amazon.co.uk" ikke hører under gratis fragt tilbudet.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster