Xboxlife forum

Amazon's kundeservice?! Yes please!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf Zentix » 15. nov 2011 13:44

Hola,

Jeg har personligt aldrig haft problemer med nogle ting jeg har modtaget fra Amazon, men nu fk jeg så en trådløs controller som havde problemer med at acceptere headset (Astro chatkabel, originalt headset osv.)..

Jeg var egentlig ikke helt klar på at sende den tilbage da det er den eneste controller jeg har, og nu er MW3 jo lige udkommet. Jeg skrev en venlig mail til dem og forklarede mit problem, 2 minutter efter fik jeg en mail om at de har sendt en ny controller uden at jeg behøver at sende den "gamle" retur.

Hvad sker der lige for den kundeservice? Jeg blev godt nok positivt overrasket :P Er det et enkeltstående tilfælde, eller har I været ude for noget lignende?
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf Competa » 15. nov 2011 13:49

Det er fandme flot af dem !
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf Jakabov » 15. nov 2011 14:01

Har været ude for noget lignende, bestilte for nogle år siden en boks med Seinfeld sæson 1-4, her sad 2 af skiverne løse pga. de små plastic-stykker var røget af undervejs. Her sagde de at jeg kunne sende den retur hvis jeg havde lyst eller så kunne jeg give den til velgørenhed. De sendte selvfølgelig en ny, som kom frem i normal stand.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf KlumpeStumpen » 15. nov 2011 14:23

Har oplevet noget af det samme med både spil til 360'eren og film som var revet løs i kassetten under transport og havde fået ridser der fik jeg bare krediteret mit køb og kunne beholder skiverne.

De forstår virkelig kundeservice hos Amazon.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf kofoed » 15. nov 2011 20:43

Amazon har altid haft kundeservice i verdensklasse, jeg følger mig langt mere sikker ved at købe hos dem, end mange andre danske online shops. :-)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf BulletEyeDk » 16. nov 2011 00:06

Har også udelukkende gode erfaringer med amazon.

Sidst var det et spil der ikke kom frem, efter en mail sendte de en ny pakke afsted med spillet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf KingHans » 16. nov 2011 00:44

Det er ikke uden grund de er den klart største online shop i verden, behandler man kunderne godt, kommer de tilbage med vennerne i hånden... :) Jeg har aldrig oplevet at noget ikke gået som det skulle ved amazon. Skulle pest.dk gøre en pakke væk, sender de gerne en ny, man skal ikke vente op til 8uger som ved andre forhandlere.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf Buktu » 26. nov 2011 14:43

Jeg kan også kun sige gode ting om Amazon.

Min Kindle gik for nylig i stykker, gik ind på deres support chat og forklarede mig, han sendte straks en ny med priotetspost så havde den to dage efter. Skulle så sende den gamle tilbage, men det blev selvfølgelig også gjort på deres regning :)

Det er absolut det sted på nettet hvor jeg er tryggest ved at handle.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf Adampantic » 26. nov 2011 15:50

Er det UK siden i handler fra? :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Amazon's kundeservice?! Yes please!

Indlægaf Rahbek » 26. nov 2011 15:58

Adampantic skrev:Er det UK siden i handler fra? :)


I hvert fald mig.


Jeg har en enkelt gang været i problemer, hvor jeg også bare fik tilsendt en ny bog, da den gamle åbenbart var blevet væk :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron