Xboxlife forum

Gamestop + Billede ID

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Gamestop + Billede ID

Indlægaf Jibla » 7. nov 2011 15:21

Fremover skal man tilsyneladende have noget billede ID med når man afleverer spil i Gamestop.

I Storcenter nord i Århus ville han ikke tage imod mine spil, da jeg havde glemt mit kørekort herhjemme, men i Bruuns Galleri kunne han godt genkende mig, og accepterede visa dankort + sygesikring.

Så, husk noget billede ID hvis I skal aflevere spil i Gamestop. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Zerofl » 7. nov 2011 15:23

Er det også ved indbytning? Troede kun det var når man solgte spil.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Jibla » 7. nov 2011 15:25

Zerofl skrev:Er det også ved indbytning? Troede kun det var når man solgte spil.


Jeg tradede / indbyttede 2 spil i dag (Deus Ex + MK), og de ville se billede ID i begge Gamestop butikker.

Jeg troede kun at det var når man ville have cool cash.
Senest rettet af Jibla 7. nov 2011 15:44, rettet i alt 1 gang.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf TerrificFalcon » 7. nov 2011 15:29

Det har stået på deres hjemmeside i lang tid - i den lokale er de ligeglade, men jeg ved ikke om det er fordi at jeg kommer der så tit, eller hvor'n det står til
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Jibla » 7. nov 2011 15:31

TerrificFalcon skrev:Det har stået på deres hjemmeside i lang tid - i den lokale er de ligeglade, men jeg ved ikke om det er fordi at jeg kommer der så tit, eller hvor'n det står til


Gyldig billedlegitimation skal kunne fremvises.

Men ja, det er vist et tolkningsspørgsmål. Jeg blev bare irriteret, da jeg ikke havde mit kørekort med mig. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Mike.B » 7. nov 2011 18:51

et eller andet sted syns jeg at det med at have billede ID let kan blive sagt som et krav hvilket er forkert for man er jo ikke forpligtet til at have hverken kørekort,pas, osv osv.

Og det virker total godnat at nægte folk et køb, om det så er spil, mobiltelefoner eller whatever, bare fordi man intet billede ID har.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf TU I Raven » 7. nov 2011 19:10

Mike.B skrev:et eller andet sted syns jeg at det med at have billede ID let kan blive sagt som et krav hvilket er forkert for man er jo ikke forpligtet til at have hverken kørekort,pas, osv osv.

Og det virker total godnat at nægte folk et køb, om det så er spil, mobiltelefoner eller whatever, bare fordi man intet billede ID har.


Jamen de nægter dig heller ikke et køb, bare at du ikke kan bytte dine spil. Jeg har ikke noget problem med det, jeg har jo også altid mit kørekort med.... Men kan slet ikke forstå folk gider og bytte deres spil, med de latterlige byttepriser de har.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Mike.B » 7. nov 2011 19:18

hehe det var osse generalt jeg mente Carpediem. men jo du har ret i at byttepriserne idag er latterlige, selv et spil der måske er et par uger gammelt får man muligvis 250,- for, hvis man er heldig.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf WozziFuzz » 7. nov 2011 19:19

Sådan har det været i lang tid. Det er der ikke noget nyt i. Code of conduct: Bytter du til andre/andet spil/køb, i samme butik som du afleverer byttevarerne i, er sygesikring tilstrækkeligt. Skal du derimod ha udbetalt pengene til "frit forbrug", fordi du hellere vil bruge dem på 5 Katja Kean voksen DvD'er - (dengang hun var en god skuespiller), ja så skal du ha pas eller kørekort med. Eller begge dele. :)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Erroneus » 7. nov 2011 19:43

Det er helt fint, der er masser af tyveknægte der bruger butikker som Gamestop som en let måde at komme af med stjålne spil.


ps.
Jeg har aldrig syntes Katja Kean var en specielt god skuespiller, men det andet var hun oki til :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf Gajda » 7. nov 2011 19:57

Billede
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Gamestop + Billede ID

Indlægaf AddiBaker » 7. nov 2011 20:02

Gajda skrev:Billede
Hah :D
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron