Xboxlife forum

MW3!!!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: MW3!!!

Indlægaf jepsen80 » 8. nov 2011 11:36

Octon skrev:
jepsen80 skrev:De sagde til mig i blockbuster jeg bare kan aflevere black ops når jeg henter mw3!!
Sådan gjorde jeg Også med fifa12 altså afleveret fifa11 da jeg hentede 12eren


Fik du så fifa12 til den rigtige pris? Fik nemlig nøjagtig det samme at vide af BB i Valby, da jeg ville forudbestille skyrim.. Du må gerne lige poste hvis du får byttet blackops til mow3


så kommer jeg lige fra blockbuster. Byttede black ops ind idag og fik mw3 til 99kr har dog betalt 50kr i depositum
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: MW3!!!

Indlægaf tue69 » 8. nov 2011 12:15

Findes Hardened Edition også i fysiske Elgiganten butikker eller er det web only?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: MW3!!!

Indlægaf Slimjay DK » 8. nov 2011 14:38

umiddelbart ikke når man tjekker el-mutantens "lagerstatus i varehuse" side .. men det kan jo bestilles online med Collect@store, men så får du det bare ikke i dag ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: MW3!!!

Indlægaf Octon » 8. nov 2011 15:15

jepsen80 skrev:
Octon skrev:
jepsen80 skrev:De sagde til mig i blockbuster jeg bare kan aflevere black ops når jeg henter mw3!!
Sådan gjorde jeg Også med fifa12 altså afleveret fifa11 da jeg hentede 12eren


Fik du så fifa12 til den rigtige pris? Fik nemlig nøjagtig det samme at vide af BB i Valby, da jeg ville forudbestille skyrim.. Du må gerne lige poste hvis du får byttet blackops til mow3


så kommer jeg lige fra blockbuster. Byttede black ops ind idag og fik mw3 til 99kr har dog betalt 50kr i depositum


Tak for tilbagemeldingen og super at du fik det til den rigtige pris. Jeg må hellere forsøge mig med det samme nummer på fredag fva Skyrim men den går nok ikke.
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron