Xboxlife forum

Nye joysticks Faulty?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Nye joysticks Faulty?

Indlægaf WozziFuzz » 7. okt 2011 19:34

Har lige anskaffet mig en ny Xbox med 2 tilhørende controllere. Problemet er bare at det virker til at begge controllere har en form for løs forbindelse. Jeg har nu sat Play & Charge stikket i for at de ikke kan gå ud. Et eksempel kunne være at joystick gik ud 4-5 gange i løbet af én kamp FIFA på sammenlagt 8 minutter. Det er købt ved game.dk, som ikke har svaret på nogle af de mails jeg har sendt til dem, siden i Onsdags. Bør disse ikke kunne byttes ved fremvisning af kvittering? Det er begge controllere som laver dette nummer?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Nye joysticks Faulty?

Indlægaf Glide » 11. okt 2011 15:57

Er de sorte eller hvide?
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Nye joysticks Faulty?

Indlægaf WozziFuzz » 11. okt 2011 16:00

De er Gears of War malet :). Det samme er konsollen. Det er helt nyt og de svarer stadig ikke på mine mails, selvom jeg ellers holder en nogenlunde tone. Eller det gjorde jeg. Det er for dårligt er det...
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Nye joysticks Faulty?

Indlægaf Glide » 11. okt 2011 18:17

Hm. Kunne forestille mig de er bygget over de sorte så. Jeg har desværre haft et problem med alle mine sorte controllers, som lyder identisk med det du beskriver. Det er som om batterierne ikke får ordenlig kontakt i holderen. Desuden har jeg oplevet at nogle mærker af batterier var stort set umulige at få ud/i, har du også oplevet det?
Glide
Niveau 2
 
Indlæg: 171



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron