Xboxlife forum

Game.dk levering?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 15:07

BooZe skrev:32 62 22 40?


Prøv selv. Nummeret er udgået :?
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Zentix » 14. okt 2011 15:09

Hmm det virker meget underligt.. Oh well
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Descenter 1976 » 14. okt 2011 15:18

Clinkie skrev:Går der seriøst en uge før det ankommer fra Sverige? Jeg bestilte en Dell for en lille måneds tid siden, der blev samlet i Asien, og jeg modtog den indenfor 24 timer efter afsendelsen. Det er sloppy arbejde af Post Danmark.


Går heller ikke udfra, at du tror de har sendt din Dell PC, fra Asien direkte til dig på 24 timer vel?
(Alt er jo samlet i Asien, men de sender sgu ikke til dig derfra)

Pakkepost fra Asien er ikke til at finde rundt i, de er altid runde i formen fordi de mishandler dem,
og så står hele lortet på kinesisk eller hvad pokker det er. Så har de nogle små Kryds & Tværs felter hvor de forsøger at tegne engelsk i så resten af verdenen kan forsøge at tyde det.

Næ du, din PC er samlet, sammen med 10.000 andre, som så er sendt med skib direkte fra en fabrik til en havn i danmark,
hvor de mange paller er læsset på en lastbil eller 10 som så er kørt til et stort EDB lager. Måske de enda har sendt den videre til en forretning som så sender den videre til dig. og DERFRA er der gået 24 timer.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Game.dk levering?

Indlægaf SEmborg » 15. okt 2011 12:40

Jeg forudbestilte Forza 4 tirsdag eftermiddag, hvorefter de sendte det onsdag, og jeg modtog det fredag. Helt sikkert ikke sidste gang, jeg handler hos Game.dk - og da slet ikke, når man får 100 kr. trukket fra prisen med rabatkoden "GAMEDANMARK" :-)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Game.dk levering?

Indlægaf CoXmo » 15. okt 2011 18:52

#Gajda - Jeg har mange gange fået leveret pakker lørdag :)
CoXmo
Niveau 4
 
Indlæg: 359


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Muggs » 25. okt 2011 08:27

Mht. leveringen så oplever jeg Game.dk som fint nok.
Men jeg skrev til dem søndag for at afbestille mit BF3, da jeg hellere vil hente det til midnat i en butik. Jeg har intet hørt fra dem, og jeg kan se at pengene idag, tirsdag, er trukket fra min konto. Lidt træls. Og selvom de sikkert afsender spillet idag, så må de vel ikke trække pengene før spillet er sendt?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Game.dk levering?

Indlægaf pgrundl » 26. okt 2011 17:52

Jeg modtog mit Battlefield 3 limited edition i dag fra Game.dk, så leveringstiden denne gang har ikke fejlet noget :)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Muggs » 26. okt 2011 17:58

Ja jeg modtog også mit spil idag. Og Game.dk svarede sjovt nok idag. Dvs. de er over 2 hele hverdage om at besvare mails, som er deres eneste kontaktform.
Men okay, nu slipper jeg for at tage i BB ved midnat. Så alt i alt er det helt okay :)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Jobbermann » 11. nov 2011 10:00

Må indrømme at jeg også er lidt skuffet over Game.dk's leveringstider... Jeg havde fx forudbestilt MW3 flere uger før release og har stadig ikke modtaget det :(

Penge blev trukket i fredags, kører på 3. dagen hvor jeg venter på svar fra kundeservice (mail) og som nævnt tidligere, så er tlf.numret fra deres mail udgået -.-
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Macheta » 11. nov 2011 10:19

Jeg modtog mit Skyrim igår (Torsdag) fra Game.dk - og dette var min første bestilling derfra. Jeg er positiv overrasket over den glimrende service. Betalings-fremgangsmåden er jo også lige i skuffen. Alt kører udmiddelbart tilfredsstillende, og der er ingen tvivl om, at jeg bestiller derfra igen.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Murtang » 11. nov 2011 10:29

Jeg havde også bestilt Skyrim og modtog det igår. Dog er jeg ikke just positiv over for game.dk. Jeg sendte en mail fra 3 uger siden ang om pre-order bonus til Skyrim da de skrev at man fik soundtracket med. Jeg fik aldrig svar herpå. Efter at have opdaget at folk har problemer med Game.dk valgte jeg at afbestille for at bestille fx ved Elgiganten så jeg var sikker på at have det på releasedato. Forsøgte at ringe til dem, men nummeret eksisterer ikke, og jeg fik aldrig svar på den mail hvor jeg bad dem bekræfte at jeg havde afbestilt. 2 dage efter fik jeg mail om at de havde sendt ordren afsted. Ikke helt optimalt. Virker som om de ingen kundeservice har overhovedet.

Jeg har for nyligt afbestilt en vare jeg købte ved Elgiganten hvor jeg fik svar en time senere at det var modtaget og ordren annulleret. Selvom det er en stor kæde med mange områder så klarer de det meget bedre end game.dk

Jeg vil ikke anbefale folk at købe ved Game.dk. Godt nok kom min bestilling dagen før release, men hvis der sker noget så er de umulige at få fat på.
Murtang
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Blodbad » 11. nov 2011 11:39

Man kan slet ikke komme i kontakt med dem. Jeg fik svar efter 3 uger på mine henvendelser, og det eneste de skrev var at jeg skulle snakke med XBox support :-(
XBox support kan man da få fat i, og det er fin service, hvis bare jeg havde gjort det for 3 uger siden.

Macheta: Man kan ikke bedømme et firmas kundeservice for en handel der forløber uden problemer. Det er ikke kundeservice, det er ekspedering. Det er alt det andet man skal bedømme kundeservice på. Men hvis du handler der igen, så sats på at du ikke får brug for at komme i kontakt med dem, ændre ved din ordre eller har en reklamation, for så er du "out of luck"!
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Muggs » 11. nov 2011 12:38

Grunden til jeg købte ved Game.dk var også udelukkende pga. deres 100 kr.'s rabatkode. Tror heller ikke de skal regne med mig som kunde igen, med mindre de giver rabat igen :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Game.dk levering?

Indlægaf OpaqueCypress » 11. nov 2011 18:40

jeg fik aldrig mit battlefield 3..jeg var nødsat til at gå ud og købe det..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: Game.dk levering?

Indlægaf annamic » 11. nov 2011 19:58

Jeg fik MW3 dagen før release (bestilt 1 måned i forvejen - med 100kr bonuskoden) - også andre spil, købt via game.dk, er blevet leveret hurtigt. Absolut ingen problemer her (har dog ikke været i kontakt med deres kundeservice)
annamic
Niveau 4
 
Indlæg: 560
By: Vallensbæk Strand


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster