Xboxlife forum

Game.dk levering?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 30. sep 2011 16:50

Hej alle!

Har bestilt mig en Xbox mere. Det blev til en 320 GB Gears of War edition med 2 controllere og Gears of War The Game! Jeg modtog mail fra game.dk kundeservice om at den var sendt her kl ca. 9 i morges, så mit spørgsmål lyder på om jeg så kan forvente levering i morgen, og om game.dk egentlig sender/har lager i Danmark eller om der rent faktisk sendes fra Sverige....?

På forhånd tak.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Aberrant Simon » 30. sep 2011 16:58

Aldrig håb på noget med Post Danmark en lørdag, det er nemlig en meget ung afdeling der tager sig af lørdagene. Har oplevet op til flere gange, at mit post ikke kommer om lørdagen.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Gajda » 30. sep 2011 17:01

Pakker bliver ikke omdelt om lørdagen.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WraithDK » 30. sep 2011 17:54

Sidst jeg bestilte noget fra game.dk fik jeg det fra sverige, og det tog vel en uge før jeg modtog det. Har du ikke fået et track-and-trace nummer du kan følge det på?
Billede
WraithDK
Niveau 6
 
Indlæg: 1340


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 30. sep 2011 18:13

WraithDK skrev:Sidst jeg bestilte noget fra game.dk fik jeg det fra sverige, og det tog vel en uge før jeg modtog det. Har du ikke fået et track-and-trace nummer du kan følge det på?


Jo det har jeg, men ved ikke helt gvad jeg skal dømme ud fra dét, og ved ikke om jeg lige tør smide t&t url'en ud her :) men jeg måtte dog be' om et t&t nummer i en e-mail til deres kundeservice før jeg kunne følge pakken. hell, den kommer sgu' nok på mandag. men ikke desto mindre tak for jeres svar folkens..
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Rechain » 30. sep 2011 18:47

De sender fra sverige, så se frem til at der går mindst en uge før du har det.
Mit Gears of War 3 - Epic Edition blev sendt onsdag d. 14/9 og forsøgt afleveret d. 20/9.

Blev så nødt til at afhente på posthuset d. 21/9. Der var T&T link i den afsendelsesmail jeg fik.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Game.dk levering?

Indlægaf koopi » 30. sep 2011 20:33

Rechain skrev:De sender fra sverige, så se frem til at der går mindst en uge før du har det.
Mit Gears of War 3 - Epic Edition blev sendt onsdag d. 14/9 og forsøgt afleveret d. 20/9.

Blev så nødt til at afhente på posthuset d. 21/9. Der var T&T link i den afsendelsesmail jeg fik.

/Rechain


Jeg kunne ikke gennemføre betaling fra Game.dk, nok fordi det er et MasterCard Debit, så jeg gik sgu ind i gågaden og hentede det i GameStop. Det blev så 999 kr. i stedet for ... men nu har jeg det! :D Nu skal jeg bare lige sætte mit fjernsyn til (har lige flyttet), så skal der spilles!
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Rechain » 30. sep 2011 21:01

koopi skrev:
Rechain skrev:De sender fra sverige, så se frem til at der går mindst en uge før du har det.
Mit Gears of War 3 - Epic Edition blev sendt onsdag d. 14/9 og forsøgt afleveret d. 20/9.

Blev så nødt til at afhente på posthuset d. 21/9. Der var T&T link i den afsendelsesmail jeg fik.

/Rechain

Jeg kunne ikke gennemføre betaling fra Game.dk, nok fordi det er et MasterCard Debit, så jeg gik sgu ind i gågaden og hentede det i GameStop. Det blev så 999 kr. i stedet for ... men nu har jeg det! :D Nu skal jeg bare lige sætte mit fjernsyn til (har lige flyttet), så skal der spilles!

Okay, jaa...sådan kan man jo også gøre :) hvis man ikke kan/vil vente. I nogle tilfælde har jeg selv gjort sådan, hvis jeg ikke har ville vente på levering og så betalt lidt extra sommetider i butikken. Har selv Visa/dankort, så ingen problemer her :) 799kr var en god pris, og gjorde mig ikke det store at jeg først havde det d. 21. Har heller ikke fået gamet så meget her på det sidste, da jeg ikke har haft overskud til det. Men sker vel nok i weekenden...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 1. okt 2011 11:11

Rechain skrev:De sender fra sverige, så se frem til at der går mindst en uge før du har det.
Mit Gears of War 3 - Epic Edition blev sendt onsdag d. 14/9 og forsøgt afleveret d. 20/9.

Blev så nødt til at afhente på posthuset d. 21/9. Der var T&T link i den afsendelsesmail jeg fik.

/Rechain


Hmm de giver dig et T&T på Gears Epic Edition (Ikke at de ikke burde gøre det)(!) - men det får jeg ikke noget af i deres mail til mig, og jeg er nød til at bede kundeservice om at sende mig et T&T på en konsol. Hmm. Nå, gider ikke gå og kigge efter en gul kassevogn foreløbig så... Tak for svar!
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Rechain » 1. okt 2011 15:38

WozziFuzz skrev:
Rechain skrev:De sender fra sverige, så se frem til at der går mindst en uge før du har det.
Mit Gears of War 3 - Epic Edition blev sendt onsdag d. 14/9 og forsøgt afleveret d. 20/9.

Blev så nødt til at afhente på posthuset d. 21/9. Der var T&T link i den afsendelsesmail jeg fik.

/Rechain

Hmm de giver dig et T&T på Gears Epic Edition (Ikke at de ikke burde gøre det)(!) - men det får jeg ikke noget af i deres mail til mig, og jeg er nød til at bede kundeservice om at sende mig et T&T på en konsol. Hmm. Nå, gider ikke gå og kigge efter en gul kassevogn foreløbig så... Tak for svar!

Glemte at sige at jeg modtog en mail fra kundeservice@game.dk først.

Hej XXXX,

Din bestilling fra http://www.GAME.dk er nu færdigbehandlet.

Og derefter fik jeg en mail fra noreply@pacsoftonline.se med T&T nederst (kaldet sporingsurl)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 2. okt 2011 14:39

Yep, sådan en sporings url har jeg fået. Der står "pakkesorteret, Stockholm". Så den lander vel her i Slagelse Tirsdag eller Onsdag :D.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Clinkie » 2. okt 2011 14:49

Går der seriøst en uge før det ankommer fra Sverige? Jeg bestilte en Dell for en lille måneds tid siden, der blev samlet i Asien, og jeg modtog den indenfor 24 timer efter afsendelsen. Det er sloppy arbejde af Post Danmark.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 2. okt 2011 14:54

Tror heller ikke der går en uge. Så¨skulle den først komme Fredag, ej, den køber jeg ikke.. Synes jeg giver dem lang snor ved at regne med Onsdag som udgangspunkt.. Det plejer at gå et par dage når jeg bestiller spil ved dem så det satser vi på... Hvis der går en uge så ved jeg sku ikke..
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Rechain » 2. okt 2011 20:02

Der gik en uge med min Epic Edition af Gears 3, såå...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 2. okt 2011 20:06

Ja ja, men så har du muligvis været uheldig. Skal ikke kunne sige hvad der er sket dér.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron