Xboxlife forum

Game.dk levering?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Game.dk levering?

Indlægaf Rechain » 2. okt 2011 21:36

En ting er sikkert, og det er at fra onsdag til fredag skete der intet såvidt jeg kan se på T&T linket. Og så tog det ellers sin tid...dog har jeg haft gang i andre ting, så den extra tid gjorde mig ikke det store. Dog stadig irriterende!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 2. okt 2011 22:26

Jaa, men nu er pakken heldigvis blevet scannet ind på et Stocholm posthus Lørdag, og jeg bestilte Torsdag nat/Fredag morgen. Da jeg oprettede dette indlæg mener jeg ikke der stod nogetsomhelst på T&T nummeret.. Men det gør der nu, og hvis det tager fra nu og til Fredag at sende post fra Stockholm skal man da godt nok tage forbehold hvis man har tænkt sig at sende et ferie postkort derfra :p. Bliver bare fedt når dagen kommer!!
:)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Muggs » 14. okt 2011 12:17

Kan lige tilføje at jeg har modtaget Forza 4 idag, på realease, som lovet, fra Game.dk :)
Det blev afsendt onsdag, og kom idag fredag.
Min kæreste bestilte en masse Sims 3 udvidelser, som også blev sendt onsdag, og de kom også idag, som pakke.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Zentix » 14. okt 2011 12:46

Ah, troede faktisk de sendte fra Danmark. Oh well, så må jeg vente til imorgen :P Eneste grund jeg har købt derfra er den seneste 100,- kampagne de har kørt.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 13:10

Game.dk kan rende mig. Jeg har fået 2 defekte controllere med i den pakke her (Gears 320 GB box), og de svarer ikke på hvad der nu er blevet til spam og hate mail. Køber aldrig noget fra dem igen.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Zentix » 14. okt 2011 13:13

2 defekte controllere i et nyt Gears 3 bundle?

Yeah, jeg tror det er dig der er defekt og ikke kan finde ud af at connecte dem. Det kan ikke lade sig gøre at begge er defekte, det nægter jeg at tro på.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 14:24

BooZe skrev:2 defekte controllere i et nyt Gears 3 bundle?

Yeah, jeg tror det er dig der er defekt og ikke kan finde ud af at connecte dem. Det kan ikke lade sig gøre at begge er defekte, det nægter jeg at tro på.


Uhh, er jeg defekt? Er det dig eller mig der sidder med dem i hånden? Nej vel. Det var da et underligt indlæg at diske op med.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 14:26

Der er løs forbindelse i dem begge.
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf kofoed » 14. okt 2011 14:28

WozziFuzz skrev:
BooZe skrev:2 defekte controllere i et nyt Gears 3 bundle?

Yeah, jeg tror det er dig der er defekt og ikke kan finde ud af at connecte dem. Det kan ikke lade sig gøre at begge er defekte, det nægter jeg at tro på.


Uhh, er jeg defekt? Er det dig eller mig der sidder med dem i hånden? Nej vel. Det var da et underligt indlæg at diske op med.



ca ligeså underligt det er som at skrive 'spam' og 'hate mails' pga. du (måske) har fået 2 defekte controllers.

Ps. det giver ikke det bedre/hurtigere svar at svine dem.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Zentix » 14. okt 2011 14:44

Man kunne også bare ringe og bruge en pæn tone. Jeg tror ikke Game er ude på at snyde nogen, og det virker meget underligt med 2 defekte controllere i et helt nyt bundle. Just sayin'.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Prozel » 14. okt 2011 14:47

Billede
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 14:53

Nej, jeg kan bare ikke spille med dem uden at de går ud - a.k.a løs forbindelse - i dem begge. Og derfor bruger jeg play and charge kittet, vel at mærke bruger jeg det hele tiden. Det ville i heller ikke brokke jer over nej. 2 trådløse controllere der ikke kan bruges trådløst. Hvis i ikke ville brokke jer over dette så vil jeg da gerne handle med jer fremover. :3
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf WozziFuzz » 14. okt 2011 15:00

BooZe skrev:Man kunne også bare ringe og bruge en pæn tone. Jeg tror ikke Game er ude på at snyde nogen, og det virker meget underligt med 2 defekte controllere i et helt nyt bundle. Just sayin'.


Ville skam også gerne snakke med dem, problemet er bare at de ikke længere har telefonisk kundeservice, så da de ikke svarer på de første 3 mails jeg sender dem i løbet af en uge (de plejer ALTID at svare på mails vedr. ordre i løbet af no time..), ja så blir far sku sur og skuffet. ;)
WozziFuzz
Niveau 5
 
Indlæg: 825
By: CR7


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Descenter 1976 » 14. okt 2011 15:01

Clinkie skrev:Går der seriøst en uge før det ankommer fra Sverige? Jeg bestilte en Dell for en lille måneds tid siden, der blev samlet i Asien, og jeg modtog den indenfor 24 timer efter afsendelsen. Det er sloppy arbejde af Post Danmark.


ROFLMAO!

"Går der seriøst en uge før det ankommer fra Sverige?" - "Det er sloppy arbejde af Post Danmark" =D>


En pakker kommer selvfølgelig kun ud en lørdag hvis den er købt/bestilt med Lørsdags Ekspress.

Skal en pakke til danmark fra udlandet, ja så er pakken ude ved kunden den efterfølgende hverdag!
(Er den ikke det, så er det Told & Skat der har stoppet pakken, og de har intet med Post Danmark at gøre)
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Zentix » 14. okt 2011 15:03

WozziFuzz skrev:
BooZe skrev:Man kunne også bare ringe og bruge en pæn tone. Jeg tror ikke Game er ude på at snyde nogen, og det virker meget underligt med 2 defekte controllere i et helt nyt bundle. Just sayin'.


Ville skam også gerne snakke med dem, problemet er bare at de ikke længere har telefonisk kundeservice, så da de ikke svarer på de første 3 mails jeg sender dem i løbet af en uge (de plejer ALTID at svare på mails vedr. ordre i løbet af no time..), ja så blir far sku sur og skuffet. ;)

32 62 22 40?
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron