Xboxlife forum

Game.dk levering?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Game.dk levering?

Indlægaf JazzAss » 14. nov 2011 17:47

Jeg fik mail tirsdag om at Skyrim var afsendt, men modtog det først i dag (mandag). De trak pengene i tirsdags. Det er i min bog ikke i orden, og helt hen i vejret, at det ikke som minimum er der dagen efter release.

Hvad med soundtracket, det har jeg ikke modtaget? Er der nogen der har det, eller ved hvordan man får fat i det?
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Game.dk levering?

Indlægaf Blodbad » 15. nov 2011 08:35

JazzAss skrev:Jeg fik mail tirsdag om at Skyrim var afsendt, men modtog det først i dag (mandag). De trak pengene i tirsdags. Det er i min bog ikke i orden, og helt hen i vejret, at det ikke som minimum er der dagen efter release.

Hvad med soundtracket, det har jeg ikke modtaget? Er der nogen der har det, eller ved hvordan man får fat i det?

Ja, jeg fik soundtracket med på en cd. Meeen du er nu ikke gået glip af det helt store.
Skod med din levering. Jeg var faktisk indstillet på at købe det i elgiganten hvis det ikke kom senest fredag regnede næsten ikke med det. Men det kom så torsdag :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Game.dk levering?

Indlægaf JazzAss » 15. nov 2011 11:23

Tak for svar - det er altid noget, at jeg tilsyneladende ikke er gået glip af det store, for jeg er ikke sikker på, at jeg orker at tage slagsmålet med dem. Men pga. den ret dårlige oplevelse, er det formentlig sidste gang jeg handler der.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron