Xboxlife forum

Danske undertekster på UK-spil?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf SEmborg » 30. jun 2011 00:25

Jeg tænkte på, om der er danske undertekster på spil købt fra England. F.eks. Assassin's Creed? :-)

Skal snart have forudbestilt Assassin's Creed: Revelations, så skal lige være helt sikker :-)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf Lowlandet » 30. jun 2011 00:40

Medmindre de ligger inde med Nordic Versionen så tror jeg det ikke :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf JazzAss » 20. jul 2011 18:27

Det varierer fra spil til spil. Rigtig mange af dem er reelt trykte skive i hele EU, og dermed også med danske tekster (hvis de overhovedet eksisterer).

Jeg har købt alle mine Lego-spil i UK, og de har danske tekster, ligesom mine engelske udgaver af Assassin's Creed II og Brotherhood har det. At jeg så har måttet narre den til at vise de engelske, fordi jeg var ved at gå amok over de danske tekster (snigmyrd, klatr, hurtigløb etc.), er en anden historie.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf Giluc » 20. jul 2011 18:39

Der var ikke så meget galt med de danske undertekster i Assassin's Creed II, lige pånær at der ved en af de der filmsekvenser (en af gåderne) var en så dårlig oversættelse, at den praktisk talt var umulig at løse, uden at google det først. Det var noget med at den på engelsk hed "blabla will lean on a great force", lean betyder jo læne, men i denne sammenhæng var det stole - men! Billederne man skulle finde, var netop af folk der lænede sig op ad noget (en stok, mener jeg det var ved dem alle), men på dansk var det oversat til "stole". Ydermere, så var det på engelsk udpenslet meget, da "lean" var med stor og tyk rød skrift, det samme var det så på dansk. Det kunne man dog ikke bruge til meget :-?
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf makta » 20. jul 2011 18:59

Nej. Jeg købte AC Brotherhood fra England, og der er ikke danske undertekster i det.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf SEmborg » 2. aug 2011 17:20

makta skrev:Nej. Jeg købte AC Brotherhood fra England, og der er ikke danske undertekster i det.

Hvor købte du din udgave henne? Siden JazzAss' udgave indeholdt danske tekster :D
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf koopi » 2. aug 2011 18:02

Jeg har lige købt AC: Brotherhood (Classics) fra England - og der er danske undertekster. :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf SEmborg » 2. aug 2011 21:08

Jeg tror, jeg prøver Amazon så :-)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf jonas12 » 4. aug 2011 00:46

Assassins creed´s subs bliver afgjort af hvilket land du har sagt dit system(konsol) befinder sig i :)
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Danske undertekster på UK-spil?

Indlægaf SEmborg » 7. aug 2011 21:06

jonas12 skrev:Assassins creed´s subs bliver afgjort af hvilket land du har sagt dit system(konsol) befinder sig i :)

Så må jeg hellere på bestilt :-)
SEmborg
Niveau 3
 
Indlæg: 200



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster