Xboxlife forum

Play.com spørgsmål

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Play.com spørgsmål

Indlægaf Clonix » 21. jun 2011 00:26

Jeg har tænkt mig at gå fra CoolShop til Play.com. Jeg har aldrig havt problemer med coolshop, men jeg vil bare skifte side, blot fordi det er MEGET billigere.
Er det en hjemmeside hvor de selv har spil, eller køber man brugte spil fra andre (Som Ebay), eller kan man købe brugte spil fra Play.com (og ikke fra andre bruger gennem Play.com)
Hvordan fungere dette :) ?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf fodbod1232 » 21. jun 2011 00:30

Du kan risikerer at betale told, hvis du bestiller fra Play.com. Game.co.uk og Gameplay.co.uk de sider kan du ikke risikerer at betale told fra.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf kaizer » 21. jun 2011 04:26

fodbod1232 skrev:Du kan risikerer at betale told, hvis du bestiller fra Play.com.


Der er dog kun risiko for at betale ekstra ved varer der koster over 79,99 kr.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf Blaugrana » 21. jun 2011 12:43

Før i tiden brugte jeg Play.com, men gik så over til Amazon, da det både var billigere og leveringstiden MEGET kortere. Hos Play.com kunne jeg vente helt op til 3 uger på et spil, mens mine bestillinger fra Amazon kun tager 3-4 dage.
Blaugrana
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf Clonix » 21. jun 2011 17:56

Min onkel bor i Irland, så det burde ikke være noget problem med tolden :) Men hvad med varen? Kan man stole på dem, og er det brugte vare fra andre, du køber fra, ella er det som Coolshop, hvor de har et lager fuldt med spil, de selv sælger?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf sir.auron88 » 21. jun 2011 18:05

Jeg ville klart anbefale game.co.uk & gameplay.co.uk, der har jeg personligt aldrig oplevede noget bøvl. Man skal dog være opsat på min. en uges ventetid.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf fneribyen » 22. jun 2011 13:42

Clonix skrev:Min onkel bor i Irland, så det burde ikke være noget problem med tolden :) Men hvad med varen? Kan man stole på dem, og er det brugte vare fra andre, du køber fra, ella er det som Coolshop, hvor de har et lager fuldt med spil, de selv sælger?


Både og. Hvis du vil sammenligne dem med nogen, så må det nok være Amazon. Hver gang du trykker på en varer ligesom Amazon, så kommer der den pris de har fastlagt, og så er der en mulighed for at vælge om du vil købe dem Nyt eller brugt fra en anden forhandler vist nok. Der står f.eks. "In Stock - Sold by Play.com". Så er det Play.com der sælger varen, altså ligesom Coolshop. Det kan også forekomme at der står "In Stock - Sold by Spitpod". Så er det en forhandler der sælger spillet igennem Play.com. Ved mindre du klikker på at købe produktet "Used", så burde alle spillene være uåbnet.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Play.com spørgsmål

Indlægaf Clonix » 22. jun 2011 22:39

fneribyen skrev:
Clonix skrev:Min onkel bor i Irland, så det burde ikke være noget problem med tolden :) Men hvad med varen? Kan man stole på dem, og er det brugte vare fra andre, du køber fra, ella er det som Coolshop, hvor de har et lager fuldt med spil, de selv sælger?


Både og. Hvis du vil sammenligne dem med nogen, så må det nok være Amazon. Hver gang du trykker på en varer ligesom Amazon, så kommer der den pris de har fastlagt, og så er der en mulighed for at vælge om du vil købe dem Nyt eller brugt fra en anden forhandler vist nok. Der står f.eks. "In Stock - Sold by Play.com". Så er det Play.com der sælger varen, altså ligesom Coolshop. Det kan også forekomme at der står "In Stock - Sold by Spitpod". Så er det en forhandler der sælger spillet igennem Play.com. Ved mindre du klikker på at købe produktet "Used", så burde alle spillene være uåbnet.


Ah tak for hjælpen, Fneribyen :) !
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron