Xboxlife forum

indlæg må slettes..

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

indlæg må slettes..

Indlægaf CasperN0904 » 20. jun 2011 08:31

indlæg må slettes..
Senest rettet af CasperN0904 25. dec 2014 18:11, rettet i alt 1 gang.
CasperN0904
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Kossefar » 20. jun 2011 08:33

Hvis det er gået tabt i posten og du aldrig har modtaget det, plejer de at være ganske medgørelige og sender dig et nyt.

Det hjælper især at bruge en venlig tone ved henvendelse i kundesupport. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf RasmussenDK » 20. jun 2011 08:39

Så længe du ikke har modtaget varen ligger ansvaret 100% hos butikken ifølge dansk lovgivning. Bare klø på!
Billede
RasmussenDK
Niveau 4
 
Indlæg: 774


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf MR DarkFury DK » 20. jun 2011 08:56

Jep. Varens hændelige undergang (og dermed risikoen) påhviler sælger jf KBL § 17, stk. 1, jf KBL § 73.
MR DarkFury DK
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf livekiller92 » 20. jun 2011 09:21

Har du tjekket du har opgivet din rigtige adresse?
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Esano » 20. jun 2011 09:32

Coolshop bruger ret ofte GLS (dog ved jeg ikke med små leveringer som ét spil) men i det tilfælde har de en track/trace nummer og den ligger højst sansynligt på din lokale GLS pakkeshop. prøv og hør om de ikke kan spore den. ellers hvis den er afsendt med PostDK for 17 dage siden og den endnu ikke er dukket op sender de vel bare en ny(?)
Og tag det liiige rolgt engang, det er jo ikke nødvendigvis coolshops skyld, postDK er som regel også nogen klaphatte.
Esano
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Mike.B » 20. jun 2011 09:52

Har aldrig haft problemer med Coolshop, jeg henter det bare nede i min lokale Blockbuster,
Og hvad angår post og pakker fra postdanmark er de, de største klamhuggere der findes. jeg har ikke længere tal på hvor mange gange de har blandet min post med min overbo´s fordi vi har samme fornavn og dette gælder osse pakker..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf devilboy » 20. jun 2011 10:03

gælder næppe pakker, da de kræver en kvittering hehe
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf TerrificFalcon » 20. jun 2011 10:14

devilboy skrev:gælder næppe pakker, da de kræver en kvittering hehe

Og hvad så? De er da ligeglade med du skriver, de skal bare have en eller anden til at skrive under. Min genbo har da tit taget i mod pakker til mig, på trods af at vores navne på ingen måde ligner hinanden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf CasperN0904 » 20. jun 2011 10:19

De bliver ved med at påstå at jeg har brugt min gamle add., men jeg har forklaret dem igen og igen og igen, at jeg ændrede add. INDEN jeg bestilte spillet... Og fordi de mener at det er MIN egen skyld.. kan jeg sejle min egen sø... Men så kan jeg jo bare holde mig at købe spillene i de fysiske butikker..!

Ville heller ikke skabe en debat.. bare sende en lille advarsel, og komme af med lidt frustrationer..
CasperN0904
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Mosaiieby » 20. jun 2011 10:33

Det lyder satme klamt ^ Kan godt forstå din frustration
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Rudivöller » 20. jun 2011 10:42

CasperN0904 skrev:De bliver ved med at påstå at jeg har brugt min gamle add., men jeg har forklaret dem igen og igen og igen, at jeg ændrede add. INDEN jeg bestilte spillet... Og fordi de mener at det er MIN egen skyld.. kan jeg sejle min egen sø... Men så kan jeg jo bare holde mig at købe spillene i de fysiske butikker..!

Ville heller ikke skabe en debat.. bare sende en lille advarsel, og komme af med lidt frustrationer..

Der må eksistere en ordrebekræftigelse, som viser dette sort på hvidt. Så er der vel ikke så meget at rafle om. Eller?
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf spif2001 » 20. jun 2011 11:09

Rudivöller skrev:
CasperN0904 skrev:De bliver ved med at påstå at jeg har brugt min gamle add., men jeg har forklaret dem igen og igen og igen, at jeg ændrede add. INDEN jeg bestilte spillet... Og fordi de mener at det er MIN egen skyld.. kan jeg sejle min egen sø... Men så kan jeg jo bare holde mig at købe spillene i de fysiske butikker..!

Ville heller ikke skabe en debat.. bare sende en lille advarsel, og komme af med lidt frustrationer..

Der må eksistere en ordrebekræftigelse, som viser dette sort på hvidt. Så er der vel ikke så meget at rafle om. Eller?

Nu har jeg ikke handlet med køligbutikken siden jeg tog dem i at lyve, men på mine gamle mails fra dem, der står da en leveringsadresse på, så det er da nemt at bevise.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Agrolyte » 20. jun 2011 11:15

lige af ren nysgerrighed Spif - hvad var det så de løj omkring ved dig? Kunne godt tænke mig at høre historien :)
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf makta » 20. jun 2011 11:22

Har aldrig oplevet noget lignende med Coolshop.

Undskylder off-topic, men hvorfor har du lavet en nu konto, Casper?

viewtopic.php?f=27&t=77329&p=1081463&hilit=slette+konto#p1081463
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron