Xboxlife forum

indlæg må slettes..

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Gajda » 20. jun 2011 12:02

Hvis adressen ikke eksisterer bliver spillet vel sendt tilbage til Coolshop...
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf spif2001 » 20. jun 2011 12:07

Agrolyte skrev:lige af ren nysgerrighed Spif - hvad var det så de løj omkring ved dig? Kunne godt tænke mig at høre historien :)

Jeg bloggede om det dengang:

http://blogs.xboxlife.dk/spif2001/kategori/164

Den er i 2 dele. Enjoy. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf Kossefar » 20. jun 2011 13:47

HVis spillet er sendt til din gamle adresse (Som du helt sikkert kan se i din ordrebekræftigelse), så kan du vel bare kontakte dem på din gamle adresse for at modtage pakken?

Jeg er da sikker på de er villige til at udlevere en pakke de evt. har modtaget, da den jo er sendt med dit navn på pakken?
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf devilboy » 20. jun 2011 15:08

TerrificFalcon skrev:
devilboy skrev:gælder næppe pakker, da de kræver en kvittering hehe

Og hvad så? De er da ligeglade med du skriver, de skal bare have en eller anden til at skrive under. Min genbo har da tit taget i mod pakker til mig, på trods af at vores navne på ingen måde ligner hinanden.



Ja og så kan du i givet fald få personen fyret, da det går under dokument falsk. Så fint nok du stoler på genboen
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf dummiz » 20. jun 2011 15:17

Hvordan kan dette komme så langt ud? ganske vidst syntes jeg heller ikke om den butik men hvis noget bliver væk i posten så plejer de at give dig et link til en blanket som du udfylder og sender end og så ordner de det den vej. Er du sikker på det ikke er dig selv der har haft en "Grov" tone over for support og så de har stilt sig på bagben?
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf DaneMac » 20. jun 2011 15:18

devilboy skrev:
TerrificFalcon skrev:
devilboy skrev:gælder næppe pakker, da de kræver en kvittering hehe

Og hvad så? De er da ligeglade med du skriver, de skal bare have en eller anden til at skrive under. Min genbo har da tit taget i mod pakker til mig, på trods af at vores navne på ingen måde ligner hinanden.



Ja og så kan du i givet fald få personen fyret, da det går under dokument falsk. Så fint nok du stoler på genboen


Dokument forfalskning ? Arrrrh. hvor har du det fra? :) Du kvittere bare til at du modtager varen, hvis du ikke er varens ejermand kvittere du os at du aflevere den til ejeren snarest muligt.
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf DaneMac » 20. jun 2011 15:18

dummiz skrev:Hvordan kan dette komme så langt ud? ganske vidst syntes jeg heller ikke om den butik men hvis noget bliver væk i posten så plejer de at give dig et link til en blanket som du udfylder og sender end og så ordner de det den vej. Er du sikker på det ikke er dig selv der har haft en "Grov" tone over for support og så de har stilt sig på bagben?



Det sq da lige meget hvor grov han er. De skal iflg loven hjælpe ham så det med at lægge ansvaret fra sig er jo barnligt!
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf devilboy » 20. jun 2011 15:22

Dokument forfalskning ? Arrrrh. hvor har du det fra? :) Du kvittere bare til at du modtager varen, hvis du ikke er varens ejermand kvittere du os at du aflevere den til ejeren snarest muligt.[/quote]

da jeg arbejder med det og kender reglerne. At der så er nogen som sløser, må de jo selv stå til regnskab for
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf DaneMac » 20. jun 2011 15:24

devilboy skrev:Dokument forfalskning ? Arrrrh. hvor har du det fra? :) Du kvittere bare til at du modtager varen, hvis du ikke er varens ejermand kvittere du os at du aflevere den til ejeren snarest muligt.


da jeg arbejder med det og kender reglerne. At der så er nogen som sløser, må de jo selv stå til regnskab for[/quote]

Så læs lige på det igen for du kender åbenbart ikke reglerne :)
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf devilboy » 20. jun 2011 15:27

DaneMac skrev:
devilboy skrev:Dokument forfalskning ? Arrrrh. hvor har du det fra? :) Du kvittere bare til at du modtager varen, hvis du ikke er varens ejermand kvittere du os at du aflevere den til ejeren snarest muligt.


da jeg arbejder med det og kender reglerne. At der så er nogen som sløser, må de jo selv stå til regnskab for


Så læs lige på det igen for du kender åbenbart ikke reglerne :)[/quote]

hvad er det lige jeg ikke forstår?

Hvilken kvittering skal der gennemgåes. Pakke, et rekommanderet, afleverings attest??????

mon ikke jeg ved, hvad jeg arbejder med hver dag.

At der så bliver slækket på reglerne, er vel ikke mit problem
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291



Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf CasperN0904 » 20. jun 2011 16:04

Jeg har været meget flink hele vejen igennem... Skrev til dem på selve dagen, hvor spillet blev afsendt, da det var dér jeg opdagede at de sendte til den forkerte add... De bad mig så ændre add. under min konto/bestillingen (hvilket jeg allerede havde gjort, INDEN jeg bestilte spillet).. og de var ikke interesseret i at gøre mere ved det...
Da der var gået 8 dage efterlyste jeg spillet, via deres efterlysningsskema....
I dag er der gået 17 dage, og jeg kontaktede dem, ifht. deres politik om, at de skal have 10 dage til at behandle efterlysningen.
Spillet var endnu ikke dukket op hos dem, og før det sker, gør de INTET for mig...!

Har kontaktet beboerne på den gamle add. som ikke har modtaget noget i mit navn. (det kan jeg jo kun vælge at stole på)

På sin vis er skylden på Post DK lige nu, og jeg vælger (som gammel postbud) at tro på, at postbuddet kan læse, og ikke er så ... at give folk breve, som ikke er til dem...

For at afslutte en, hurtigt opstået, hed debat, så er min frustration i denne sag, at jeg får en utrolig ringe service og behandling fra Coolshops side. Det er ikke MIT problem, at Coolshop bruger Post DK, som "udbringer", og at der derfor ikke er forsikring (og underskrift)...

Et eller andet sted, lærer det mig blot, at trods de til tider billigere spil, så er det ikke umagen/pengene værd, at købe online (hos Coolshop), da jeg står magtesløs, over for situationer som denne...

(der vil ikke komme yderligere kommentarer fra min side i på denne tråd. Så hvis du alligevel ønsker en kommentar eller har spørgsmål - så skriv en pb)
CasperN0904
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf spif2001 » 20. jun 2011 16:10

Coolshop har ikke billigere spil end de engelske sider. De kan bare sende det lidt hurtigere ( nogen gange ).

Jeg bruger altid amazon.co.uk, shopto.net, gameplay.co.uk, game.co.uk eller gamestation.co.uk. Engang imellem elgigantens og blockbusters hjemmesider, hvis de har et knaldtilbud.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf devilboy » 20. jun 2011 17:10

DaneMac skrev:http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/downloads/generelle-betingelser-dk-da.pdf

læs 2.6


nu snakker vi post dk og ikke gls. Så hvordan gls foregår rager mig en høstblomst :D
Men sjovt du ved mere om mit job, end mig selv kuk kuk

Og tilbage til emnet om hans manglende vare
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: Coolshop er en omgang svindel...

Indlægaf skovbo » 20. jun 2011 17:41

devilboy skrev:
DaneMac skrev:http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/downloads/generelle-betingelser-dk-da.pdf

læs 2.6


nu snakker vi post dk og ikke gls. Så hvordan gls foregår rager mig en høstblomst :D
Men sjovt du ved mere om mit job, end mig selv kuk kuk

Og tilbage til emnet om hans manglende vare



Det var da godt forsøgt ;)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron