Xboxlife forum

Manglende varer fra game.co.uk?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf bendix90 » 7. jun 2011 10:26

Jeg har for 14 dage siden bestilt 2 spil derfra, men har endnu ikke modtaget spillene.
Jeg har prøvet at skrive mails til dem - uden svar.

Nogen der har prøvet det og ved hvad jeg skal gøre?

Tak
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf Firephreakk » 7. jun 2011 10:38

vente lidt længere...
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf Defekto » 7. jun 2011 12:28

Ifølge deres hjemmeside, så skal der gå 4 uger før de kan melde brevet tabt, og sende nye varer til dig. Men hav tålmodighed. Jeg har før ventet i 3 uger på en bestilling fra UK, så selvom at det sutter, så er der ikke andet at gøre end at vente.
Defekto
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf makta » 7. jun 2011 13:14

Patience, is the key...
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf sir.auron88 » 7. jun 2011 15:05

Jeg har engang med næsten tre uger, så der er håb endnu :)
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf SteffaRRRn » 7. jun 2011 15:50

Nu skal jeg selvfølgelig ikke ødelægge håbet om at de snart vælter ind af brevsprækken, men jeg modtog mit Halo Wars fra dem 1 år efter de sendte mig spillet.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf Rockanoid » 7. jun 2011 19:51

Jeg har prøvet at købe 2 spil, hvor der gik et par uger og ud over det, gik der en uge i mellem, at jeg fik dem. Dog uden ekstra porto-betaling. Så ja, tålmodig kan være en god ting.. :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf propagandapanda » 3. aug 2011 18:11

Jeg går og venter på nogle spil som blev sendt d. 20. juli...er der andre som oplever lange leveringstider fra dem pt.??

Der er jo hverken askeskyer, engelsk post-strejke eller invasion fra det ydre rum, for tiden?
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf Giluc » 3. aug 2011 21:13

Jeg har oplevet at få mine spil blot to dage efter bestillingen, men jeg har også oplevet at vente i to uger. Tror det er meget tilfældigt, men præcist hvorfor, skal jeg ikke kunne sige. Jeg bestilte Shadowrun, som blev sendt i går - så hvis jeg er heldig har jeg det i morgen. Hvis ikke... ja så går det nok også. Det værste er næsten, at jeg har bestilt Mass Effect 3 Collector's Edition fra Game.co.uk. Men som så mange andre spil, udkommer det på en fredag - og så sender de tidligst onsdag (sidst jeg forudbestilte derfra, der var det Dragon Age II - sendte en mail til dem for at høre, om ikke de kunne sende det lige én dag før, da jeg tidligere (ved Fable III, der også udkom en fredag) havde oplevet at skulle vente i lige lovlig lang tid på mit spil. Det kunne de ikke lige sige om de kunne), hvilket jeg har erfaringer med resulterer, at spillet ikke kommer udenfor Storbritanniens grænser før mandag, ugen efter. Jeg kan se at CoolShop sælger den, men de har ikke fået nogen pris endnu. Håber bare den bliver i det mindste forholdsvis billig. Gider virkelig ikke give 800,- hos Game.dk, og jeg har ikke nogen GameStop i nærheden, så det er også udelukket :? Hvis folk har forslag til hvordan jeg kan få fat i Mass Effect 3 Collectors Edition til under 800 kr., og få det på release, så må de meget gerne sige frem (ok det har intet med emnet at gøre, så send mig eventuelt bare en pb).
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf Mic » 25. aug 2011 13:27

Jeg står selv i øjeblikket og venter på et spil fra dem. Indtil videre er der gået 9 dage - og der plejer kun at gå 5. Jeg ved ikke helt hvad der sker med GAME for tiden?
Mic
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf spif2001 » 25. aug 2011 14:20

Har du fået en mail, der siger dine varer er dispatched?

Emnet hedder: Your order is on its way!

eller lignende...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf Mic » 25. aug 2011 14:36

Fik den sidste tirsdag - den 16.
Mic
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf spif2001 » 25. aug 2011 14:43

Nitten - har et deus ex på vej fra game.co.uk. Hvis de fucker det op, så flipper jeg! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf A42Merlin » 25. aug 2011 14:48

Jeg bestilte 5 spil hos dem en onsdag og fik dem tirsdag ugen efter. så ingen problemer her.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Manglende varer fra game.co.uk?

Indlægaf propagandapanda » 25. aug 2011 16:13

Jeg har netop fået refunderet pengene for en ordre som blev afsendt for 40 dage siden, og som aldrig er dukket op. Det var faktisk replacement order fordi de havde sendt mig nogle forkerte spil i første omgang.

Så er ikke særligt imponerede over dem pt. Tror jeg holder mig til amazon.co.uk i fremtiden, de har sgu mere tjek på det.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron