Xboxlife forum

Må gamestop dette ?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Rotator » 6. jun 2011 14:09

Donfranke skrev:Du har ret.


Ja, det ved jeg godt, men tak. Det er altid rart at høre :lol:
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Clinkie » 6. jun 2011 14:26

Jeg kan heller ikke lige forestille mig, at der reelt set skulle være et problem med at få pengene tilbage.

Har du betalt kontant (/kort) eller med et gavekort eller det der ligner? Måske har sælgeren bare sovet, for det skulle på ingen måde være et problem at få pengene udbetalt :) Worst case er at du, som Terri siger, får de 549 på et gavekort. Du har på ingen måde bundet dig til at købe Gears of War 3.

Ring i forvejen og smut så derned igen, så skal det sgu nok løse sig :)
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Madskimo » 6. jun 2011 15:08

Clinkie skrev:Jeg kan heller ikke lige forestille mig, at der reelt set skulle være et problem med at få pengene tilbage.

Har du betalt kontant (/kort) eller med et gavekort eller det der ligner? Måske har sælgeren bare sovet, for det skulle på ingen måde være et problem at få pengene udbetalt :) Worst case er at du, som Terri siger, får de 549 på et gavekort. Du har på ingen måde bundet dig til at købe Gears of War 3.

Ring i forvejen og smut så derned igen, så skal det sgu nok løse sig :)


Er pointen ikke netop at han HAR bundet sig til GoW 3 købet?
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Clinkie » 6. jun 2011 15:13

I såfald må det være en opdigtet pointe (hvor ser du lige den henne?), for du binder dig på ingen måde til et køb, når du forudbestiller hos GameStop. Du kan til hver en tid afbestille produktet, selv EFTER release.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Mr. White » 6. jun 2011 15:15

Clinkie skrev:I såfald må det være en opdigtet pointe (hvor ser du lige den henne?), for du binder dig på ingen måde til et køb, når du forudbestiller hos GameStop. Du kan til hver en tid afbestille produktet, selv EFTER release.


Prøv at læse tråden igennem igen. Det skal nok gå op for dig. :D
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Clinkie » 6. jun 2011 15:20

@ Mr. White
Og så er det så at jeg i mit første indlæg fortæller, at GameStop på ingen måde har nogle forbehold mht. at folk afbestiller deres pre-order. Jeg er på ingen måde tabt i tråden (jeg tror lige knap og nap 15 indlæg er til at overkomme).

Uden at ville rakke ned på en kollega, så er der simpelthen blevet begået en fejl. Hop ned i butikken igen, så skal alt nok ende godt.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Madskimo » 6. jun 2011 15:49

Rotator skrev:Læs evt. dette og kig på din kvittering. Hvis der ikke står noget om fortrydelsesret i forbindelse med forudbestilling, så tillykke, du har to kopier af GoW3 :D

<-- Read
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Clinkie » 6. jun 2011 15:56

Hold da fast, nu bliver det snart pinligt.

Nu ved jeg ikke hvor tit du handler hos 'Forbrug.dk' (ja, det er sarkasme, følg med lidt endnu), men GameStop som forretning og som butik - som jeg efterhånden har understreget et par gange - tilbyder netop at du kan få refunderet de penge du har brugt på en forudbestilling.

Havde tråden heddet "Forudbestilling i butikker - kan jeg få pengene tilbage?", så havde linket til forbrug.dk været top notch, men eftersom der bliver spurgt efter GameStops reglement og kotyme, så må jeg igen, igen og sørme igen fortælle, at det er sådan det virker hos GameStop.

Trådstarter ser forhåbentlig udenom alt dette, og forsøger på egen hånd at gå ned i butikken igen.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Madskimo » 6. jun 2011 15:58

Clinkie skrev:@ Mr. White
Og så er det så at jeg i mit første indlæg fortæller, at GameStop på ingen måde har nogle forbehold mht. at folk afbestiller deres pre-order. Jeg er på ingen måde tabt i tråden (jeg tror lige knap og nap 15 indlæg er til at overkomme).

Uden at ville rakke ned på en kollega, så er der simpelthen blevet begået en fejl. Hop ned i butikken igen, så skal alt nok ende godt.


Tabt tråden? Det var da en mærkelig indstilling at have :? Jeg prøver blot på at hjælpe manden, ikke "vinde" noget
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Clinkie » 6. jun 2011 16:01

Madskimo skrev:Tabt tråden? Det var da en mærkelig indstilling at have :? Jeg prøver blot på at hjælpe manden, ikke "vinde" noget


Lad nu være med at blæse det op til noget det ikke er. Tabt tråden som i.. forumtråden.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Madskimo » 6. jun 2011 16:02

Clinkie skrev:
Madskimo skrev:Tabt tråden? Det var da en mærkelig indstilling at have :? Jeg prøver blot på at hjælpe manden, ikke "vinde" noget


Lad nu være med at blæse det op til noget det ikke er. Tabt tråden som i.. forumtråden.


Det prøver jeg skam heller ikke på - Det har jeg ingen interesse i
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf MoorWen » 6. jun 2011 16:07

De gange jeg har været ude for at skulle bytte i GS kunne det højst blive til et tilgodebevis, og det var ved fremvisning af kvittering. Tror lidt det er det du skal sætte dig op efter.
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf Mike.B » 6. jun 2011 16:31

jeg har 2 preordere jeg ikke har fået brugt og som jeg enten skal have lavet til en anden preorder eller til et gavekort.. bare man har sin preorderkvittering med så burde der ikke være nogle probs.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf TU I Raven » 6. jun 2011 19:07

NorthernLiteDK skrev:Har betalt 549:- forud for GoW 3 men har i mellem tiden forudbestilt den på nettet til 419:- inc. porto

Men nu kan jeg ikke få pengene retur,mit spørgsmål er om de må dette ?


Det er en fejl, du kan altid afbestille dit spil og få dine penge igen, det er dit valg (dine penge). Jeg arbejder i en GameStop og du kan altid få pengene tilbage indtil dagen før udgivelsen, sådan er reglerne, så gå ned i din gamestop og sig at du vil ophæve din forudbestilling, så kan du få dine penge tilbage.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Må gamestop dette ?

Indlægaf NorthernLiteDK » 11. jul 2011 09:46

Fik aldrig pengene tilbage selvom jeg var dernede tre gange og bad om at afbestille,så jeg håber der er en der kan bruge et GoW 3 når det udkommer :(
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron