Xboxlife forum

Axelmusic.com - Risiko for told?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Axelmusic.com - Risiko for told?

Indlægaf sir.auron88 » 17. apr 2011 03:04

Hey alle.

Jeg ved ikke, om folk har handlet herfra før, men jeg ville lige høre, om der er risiko for told fra denne side? På siden står der:

Items are shipped as soon as they are in stock. If you order more than one item in one check-out, none of the titles will 'hold back' the other titles. Titles will be sent as they are available. This is done to get all items to you as quickly as possible.

All items are stocked in our warehousing facilities in USA (Los Angeles, Miami and New York) and Canada (Toronto). If you live in North America, your order will ship from either of these warehouses depending on stock levels.

If you live within the European Union, your order will be shipped from North America, clear customs upon entry to the European mainland, and then re-distributed from one of our logistic facilities located in United Kingdom, Belgium, France, Holland, Germany or Denmark. If you live within the European Union, no additional customs or VAT charges will be applied to your package.


Umiddelbart ville jeg sige, at der her IKKE er nogle chance for told. Hvis det er rigtigt, har de nogle sprøde tilbud i øjeblikket, især fordi deres fragt lige i øjeblikket er på 18 øre! De har bl.a. Enslaved - Odyssey To The West
for 110 kr!
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Axelmusic.com - Risiko for told?

Indlægaf allanb » 17. apr 2011 04:49

Jeg går udfra du mener Planetaxel: http://www.planetaxel.com/ , her kan du roligt handle. Der kommer hverken told eller moms, da de importere til EU og sender der fra. Leverings tiden ligger på 7-10 dage for mit vedkommende.

Hvis det er til xboxen, så husk at check hvad de skriver vedr. regioner...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Axelmusic.com - Risiko for told?

Indlægaf sir.auron88 » 17. apr 2011 09:45

Du har har helt ret, jeg havde slet ikke set at den havde skiftet navn. Det lyder alle tiders, tak for hjælpen :)
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Axelmusic.com - Risiko for told?

Indlægaf Panacea73 » 18. apr 2011 12:37

Har handlet for maaaange tusinde siden tidernes morgen, og der kommer INGEN told på!
Eneste negative, er den lange leveringstid :-(
Pt. har de fragtfri levering - Plejer ellers at være rimelig dyr, så det er NU man skal købe ind ;-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron