Xboxlife forum

Game vs Gamestop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Game vs Gamestop

Indlægaf ilhan50 » 26. mar 2011 10:25

Der er fandma forskel mellem de to butikker når man skal bytte sit spil til noget andet..
Tog ned med min Medal Of Honor det her ville de give i bytte værdi..

MOH...
Game: 142 Kr :?
Gamestop: 220 kr :o

Black Ops...
Game: 205 Kr :?
Gamestop: 290 Kr :o

Nfs Shift...
Game: 45 kr :lol:
Gamestop: 32 kr :lol:

Nogen der har oplevet det samme?
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Erroneus » 26. mar 2011 10:41

Ja, sådan vil det altid være :) De basere deres brugt priser ud fra hvor mange kopier af et spil de har liggende og hvor let de har ved at sælge de spil på deres "brugt marked".
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Det bare Arne » 26. mar 2011 11:00

Priserne hos begge er lidt åndsvage. Jeg bruger selv Gamestop, men de kun fordi min lokale GS har den sødeste lille nipsting stående bag kassen. Hendes smil og smalltalk er mere end rigeligt til og opveje den dunkende smerte jeg har i numsen når jeg forlader forretningen.
Det bare Arne
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Prozel » 26. mar 2011 11:10

Det bare Arne skrev:Priserne hos begge er lidt åndsvage. Jeg bruger selv Gamestop, men de kun fordi min lokale GS har den sødeste lille nipsting stående bag kassen. Hendes smil og smalltalk er mere end rigeligt til og opveje den dunkende smerte jeg har i numsen når jeg forlader forretningen.


What?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Det bare Arne » 26. mar 2011 11:13

Prozel skrev:
Det bare Arne skrev:Priserne hos begge er lidt åndsvage. Jeg bruger selv Gamestop, men de kun fordi min lokale GS har den sødeste lille nipsting stående bag kassen. Hendes smil og smalltalk er mere end rigeligt til og opveje den dunkende smerte jeg har i numsen når jeg forlader forretningen.


What?


Jeg ved ikke med andre, men jeg føler mig lidt "misbrugt" i nogle tilfælde.

Men som sagt, kan godt leve med det. :)
Det bare Arne
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Prozel » 26. mar 2011 11:15

På den måde ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf CvKM » 26. mar 2011 12:34

Det der er da ikke værre end da jeg gik ned med Gears of War 1 engang og fik afvide at jeg kunne få 10kr. for det... GFY GameStop.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Meistar » 26. mar 2011 14:26

Med priser har det altid været lidt svingende mellem Game og Gamestop.
Jeg foretrækker dog Gamestop da jeg synes at servicen i game har ændret sig, og er piv ringe.

De har ikke styr på reglerne imellem hinanden eller diverse tilbud, og tit finder man sig lost i deres butik, imens en af medarbejderne eller flere bare står bag disken og læser i blad, eller snakker med sin kollega.

Desuden er deres nye bytte tilbud ikke så attraktivt, aflever to spil og få et andet til en krone, men så skal det være helt nye titler der lige er udkommet, som Bulletstorm, Fight Night Champion osv.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf kofoed » 26. mar 2011 14:32

CvKM skrev:Det der er da ikke værre end da jeg gik ned med Gears of War 1 engang og fik afvide at jeg kunne få 10kr. for det... GFY GameStop.


tjoo, nu har man i lang kunne få Gears of war 1 til 50 kr fra ny af, hvad troede da at du kunne få for det :o
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf armorking » 4. apr 2011 10:57

jeg vil heller forære mine spil til en hjemløs end at sælge til dem , begge stinker :D

Desuden er deres nye bytte tilbud ikke så attraktivt, aflever to spil og få et andet til en krone, men så skal det være helt nye titler der lige er udkommet, som Bulletstorm, Fight Night Champion osv.


ja og så bliver dine spil sat til 399kr. fordi de er brugt . ellers koster de 450 - 499kr
Senest rettet af armorking 4. apr 2011 10:59, rettet i alt 1 gang.
armorking
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Meistar » 4. apr 2011 10:59

Det er også tit bedre at sælge spil på nettet.
9 ud af 10 gange får du mere for dem (:
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Clinkie » 4. apr 2011 11:04

Meistar skrev:De har ikke styr på reglerne imellem hinanden eller diverse tilbud, og tit finder man sig lost i deres butik, imens en af medarbejderne eller flere bare står bag disken og læser i blad, eller snakker med sin kollega.


Der er absolut intet der bør afholde dig fra at opsøge sælgeren, hvis du har brug for vejledning. Der er ingen grund til at den sælger bare har stået og krummet tæer bag disken, frem for at have spurgt om han kunne hjælpe, men samtidig må jeg så gå ud fra, at du i hvert fald er over fem år gammel, og er nået forbi den generte fase i dit liv.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Meistar » 4. apr 2011 11:13

Jeg er skam over de 21 også.

Jeg er bare vant til en god service i butikker i USA bla. Der bliver man altid mødt med en "Hi, how are you doing today?".
Der bliver spurgt ind til en, og man bliver hjulpet på alle led og kanter.
Nu siger jeg ikke at en sælger skal komme hen, løfte mig op og bære mig rundt i butikken.

Jeg synes bare at sammenligner jeg med den service jeg nogle gange har fået i Gamestop, Blockbuster, Stereo Studio osv er langt over den GAME de er begyndt at have.

Jeg har oplevet et par gange at stå ved disken og se en medarbejder stå med mobilen i hånden og enten spille spil eller andet på mobilen.
Synes det er ærgeligt, og min forlovede og jeg skal i hvert fald ikke længere handle i Game.
Men det skyldes også flere dårlige oplevelser på siden af servicen.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf zordiak » 4. apr 2011 13:44

Meistar skrev:Jeg er skam over de 21 også.

Jeg er bare vant til en god service i butikker i USA bla. Der bliver man altid mødt med en "Hi, how are you doing today?".
Der bliver spurgt ind til en, og man bliver hjulpet på alle led og kanter.


men nu er du jo i danmark, og de to service systemer kan absolut ikke sammenlignes efter min mening.

men jeg kan godt følge dig og jeg syns at man mere og mere oplever en rådden service i diverse butikker, men jeg mener det skyldes at det personale der er ansat, for det meste er teenagere der i virkeligheden ikke gider stå der. kombineret med at de ikke bliver oplært i service overhovedet, plus at de ikke har noget ansvar for noget, de må jo ikke tænke selv og de må ikke tage beslutninger om noget som helst, hvor tit har man ikke fået bemærkningen, det bliver jeg lige nødt til at spørge min chef om.
jeg har f.eks. et butik jeg handler computer dele i og der handler jeg kun med egeren af biksen for ham kan man handle med og man får en super service og nogle gode rabatter når man har købt stort ind, men havde det været en af de andre i butikken havde det bare været prisen på varen og en halvdårlig service,
zordiak
Niveau 1
 
Indlæg: 67
By: Odense V


Re: Game vs Gamestop

Indlægaf Meistar » 6. apr 2011 09:44

Jeg vil så sige at de gange i Game har det ikke nødvendigvis været en 'ung' medarbejder.
Det er bare småting som at stå bag disken og spise noget mad, stå og lege med mobilen osv.
Spørge efter et spil hvor de så siger at de ikke er sikker på de har det, men at jeg kan kigge "derovre et sted" hvorefter de bare peger mig i en retning.

Jeg kan bare ikke forstå de kan give sådan en dårlig service når det burde være meget af det de lever af.
Man kan jo nemt få deres spil til 100-200 kr billigere på nettet, der er ikke rigtig en kundekontakt, og det er bare at sidde derhjemme og vente på spillet dumper i postkassen.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron