Xboxlife forum

Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf susperia » 23. mar 2011 18:01

Ja den så jeg godt nok, men ville gerne have den hvor jeg skal skrive under. fordi jeg troede at jeg kunne samle det.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf Meistar » 25. mar 2011 00:57

Meistar skrev:Er der nogle der ved om hvis man forudbestiller fra Game.co.uk, om de så sender lidt før, eller på release dagen?


Anyone? ;)
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf TagEnKiks » 25. mar 2011 07:32

Meistar skrev:
Meistar skrev:Er der nogle der ved om hvis man forudbestiller fra Game.co.uk, om de så sender lidt før, eller på release dagen?


Anyone? ;)

Mener de sender dagen før, men man får jo stadig spillet en del efter release. Så hvis du vil have spillet på datoen, så må du betale lidt mere og bestille i Danmark.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf Giluc » 25. mar 2011 07:49

Her ved Dragon Age II fik jeg dem faktisk til at sende om onsdagen, for da jeg bestilte Fable III (der også udkom om fredagen), så sendte de det først om torsdagen (og så havde jeg det første næste onsdag). Selvom de sendte det en dag før, så fik jeg det stadig først tirsdag. Så jeg har efterhånden indset, at vil man gerne have spillet på udgivelsesdagen, så bestil det i Danmark.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf Lord Khazmir » 25. mar 2011 07:53

Jeg plejer at bestille hos http://www.365games.co.uk/.

De er jævnt billige og porto er lige under 1£ - uanset størrelse og antal, så vidt jeg ved. Jeg pre-ordered eksempelvis LEGO Star Wars III til lige omkring 300,-

Jeg har ikke oplevet problemer med hverken handler eller support - levering tager som regel i omegnen af 4-6 dage.

Skal dog siges at ved pre-order så hæver de pengene med det samme :( , så man skal lige tænke sig om hvornår man ønsker at deponere pengene - eksempelvis kan Skyrim pre-orders allerede nu......
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron