Xboxlife forum

Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf susperia » 20. mar 2011 10:21

Hej.
Jeg står med det problem at jeg ikke kan finde ud af hvad for en netbutik jeg skal købe 3 x shift 2 ved.
Jeg plejer at bruge gameplay.co.uk, og var egentlig også der jeg ville bestille, indtil jeg kom ind på Trustpilot.
http://www.trustpilot.dk/review/www.gameplay.co.uk

Så tæntke jeg på shopto, Men der mener jeg også der var nogle her inde som ikke var tilfredse til sidst.

Så hvor handler i henne når det skal være billigt?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf Erroneus » 20. mar 2011 11:52

Amazon.co.uk er glimrende, de har gratis levering, når man bestiller for over 25£. Deres levering er 4-10 dage ved den gratis levering, men det tager lige så lang tid fra de andre shops.

Et alternativ, som er fint på nogle produkter, specielt for ps3 ejere (pga. ingen regionslås), er Axelmusic.com . Nogle 360 spil har dog også fri region og de har som regel oki priser på de helt nye ting, ikke så meget på ting som er et par måneder gamle.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf kofoed » 20. mar 2011 12:00

Kan godt se der er nogle dårlig revies på trustpilot om gameplay.co.uk, men nu har jeg brugt den siden i 2 års tid, det samme har nogle af mine venner, og har ikke haft nogen problemer med dem, derudover bruger jeg også de her sider:

Game.co.uk
Amazon.co.uk
Shopto.net

Alle de 4 sider har jeg ikke haft nogen problemer med, over nok 40-50 køb vil jeg tro, så vil mene du er ret sikker lige meget hvad for nogen af siderne du bruger.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf makta » 20. mar 2011 12:08

Amazon.co.uk :)
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf TagEnKiks » 20. mar 2011 12:17

Sjovt. Jeg har handlet ved dem mindst 20 gange uden problemer.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf susperia » 20. mar 2011 14:24

Jeg siger tak for jeres svar.
jeg har lige kigget ved axel, men det ser ud til det er låst.
Så ville jeg oprette mig ved shopto, men der skulle jeg taste min kort oplysninger ind, hvor de så ville tjekke dem, det er jeg heller ikke så meget for.
Da jeg også er en af dem som fik trukket over 10.000kr dengang der var alt den ballade med visakort svindel.

Og jeg har som sagt også handlet en del ved gameplay, faktisk så sent som for 2 uger siden. Også uden problemer, men det virker jo også som om man først har problemer når noget ikke når frem.
Der er en som skriver at der ingen support er hvis man ikke bor i england, og det jo ikke fedt at vide hvis mine spil ikke skulle nå frem.

Er der en som gider give mig mail adresse til gameplay.co.uk.
Jeg kan ikke selv komme ind på det, da jeg ingen mail program har (bruger gmail)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf TagEnKiks » 20. mar 2011 15:04

Ligesom man kun hører om ting der går galt, men ikke de 99% af handlerne der går godt.

Gameplay kan skrives til på:
customer.service@gameplay.co.uk
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf susperia » 20. mar 2011 16:29

Det er jo selvfølgelig rigtigt nok, tror bare at jeg handler ved gameplay alligevel.
Jeg siger tak for mail adressen.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf Rapajes » 22. mar 2011 12:56

Jeg har kun haft gode erfaringer med amazon.co.uk

Man skal dog huske at tjekke at de varer man køber, bliver solgt og sendt af amazon, og ikke en tredje part.
Billede
Rapajes
Niveau 5
 
Indlæg: 843


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf Meistar » 22. mar 2011 12:58

Er der nogle der ved om hvis man forudbestiller fra Game.co.uk, om de så sender lidt før, eller på release dagen?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf staalmanden » 22. mar 2011 15:31

susperia skrev:Jeg siger tak for jeres svar.
jeg har lige kigget ved axel, men det ser ud til det er låst.
Så ville jeg oprette mig ved shopto, men der skulle jeg taste min kort oplysninger ind, hvor de så ville tjekke dem, det er jeg heller ikke så meget for.
Da jeg også er en af dem som fik trukket over 10.000kr dengang der var alt den ballade med visakort svindel.

Og jeg har som sagt også handlet en del ved gameplay, faktisk så sent som for 2 uger siden. Også uden problemer, men det virker jo også som om man først har problemer når noget ikke når frem.
Der er en som skriver at der ingen support er hvis man ikke bor i england, og det jo ikke fedt at vide hvis mine spil ikke skulle nå frem.

Er der en som gider give mig mail adresse til gameplay.co.uk.
Jeg kan ikke selv komme ind på det, da jeg ingen mail program har (bruger gmail)


Jeg har kun gode erfaringer med Shopto og grunden til at du skal indtaste dine konto-oplysninger på forhånd og ikke vente til et eventuelt køb er en ren formalitet. Det trækker et pund på din konto og sætter det ind igen med det samme. Jeg har ikke oplevet problemer og i forhold til Visa-kort svindel er risikoen nok ligeså stor alle andre steder (den lokale Netto!)

De sender som regel spillene 1-2 før release, så man har dem ikke lige på dagen, men hurtigt efter.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf susperia » 22. mar 2011 15:42

Jeg havde egentlig også valgt at det alligevel blev gameplay.co.uk.
Men har sendt dem et spørgsmål via mail, og intet svar retur.
Og jeg kan ikke lide tanken om hvis posten smider pakken væk med 3-4 spil, at jeg så ikke kan få kontakt til dem så de kan sende nye.
Så overvejer igen shopto eller en af de andre.

Kan bare ikke forstå hvordan man kan have så dårlig support, de burde da være glade for kunder fra andre lande også, så længe de tjener deres penge.
Men det minder mig faktisk om at jeg på et tidspunkt fik en 5£ welcome back kode, men den virkede ikke.
Så jeg kontakede dem, og der sendte de en besked med at de ville sende en ny, jeg skulle bare give dem mit kunde nr. Og så hørte jeg igen intet, skrev tilbage 2 gange på samme mail og stadig aldrig noget svar.
Så jeg tænker lidt om det var det som en på trustpilot skrev, med at de ikke yder support udenfor england.

Edit: Hvor meget er porto fra shopto? Og er det noget med det er 3 x porto hvis jeg køber 3 spil?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf staalmanden » 22. mar 2011 18:49

susperia skrev:Jeg havde egentlig også valgt at det alligevel blev gameplay.co.uk.
Men har sendt dem et spørgsmål via mail, og intet svar retur.
Og jeg kan ikke lide tanken om hvis posten smider pakken væk med 3-4 spil, at jeg så ikke kan få kontakt til dem så de kan sende nye.
Så overvejer igen shopto eller en af de andre.

Kan bare ikke forstå hvordan man kan have så dårlig support, de burde da være glade for kunder fra andre lande også, så længe de tjener deres penge.
Men det minder mig faktisk om at jeg på et tidspunkt fik en 5£ welcome back kode, men den virkede ikke.
Så jeg kontakede dem, og der sendte de en besked med at de ville sende en ny, jeg skulle bare give dem mit kunde nr. Og så hørte jeg igen intet, skrev tilbage 2 gange på samme mail og stadig aldrig noget svar.
Så jeg tænker lidt om det var det som en på trustpilot skrev, med at de ikke yder support udenfor england.

Edit: Hvor meget er porto fra shopto? Og er det noget med det er 3 x porto hvis jeg køber 3 spil?


Du kan vælge mellem "signed for" (rekommanderet) eller "not signed for" (alm. forsendelse) og det hhv. 4,5 £ og 2,5 £ ca. Og mener kun man betaler for det 1 gang.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf susperia » 23. mar 2011 17:48

Nu troede jeg at jeg lagde preorder i kurven ved shopto, men jeg fik jo mail som om de var bestilt.
Men de blev da hurtigt slettet igen.
3 x Shift 2
1 x L.A Noier
1 x Crysis 2
5 spil hvor de skulle have 6.60£ i porto pr spil.

Kan det virkelig passe de ikke kan samle portoen, eller gjorde jeg noget forkert?
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad for engelsk side er bedst at bestille spil ved?

Indlægaf kofoed » 23. mar 2011 17:52

Du kan få en porto til 3£, men det er stadig pr spil ved Shopto.net, en skam men sådan er det.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron