Xboxlife forum

GAME ekskluderingsliste

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Gajda » 20. feb 2011 17:27

Kan ikke finde den på deres hjemmeside? Nogen der ved, hvor den kan findes?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Firephreakk » 20. feb 2011 17:32

Næh, jeg har også ledt efter den de sidste par dage.

De har heller ikke deres "hot-liste" længere eller noget tilbudskatalog i pdf.

Ville ellers gerne kaste et blik på den også.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Gajda » 20. feb 2011 17:36

Så er der vel ikke andet for, end at ringe derned. Man kan godt undre sig nogle gange...
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Firephreakk » 20. feb 2011 17:40

Måske blev det for besværligt med listen efterhånden som den voksede. Ligesom hos Gamestop.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf khougaard » 5. mar 2011 15:01

Har været forbi i dag og i GAME er det slut med listen og de bytter kun med nogle få bestemte spil når der er tilbud :-( så slut med super billige spil ;-)
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Gmork Gerrard » 5. mar 2011 15:07

Jeg har bestilt Dragon Age II for efterhånden længe siden. Jeg er 90% sikker på at jeg dengang både kunne læs på skiltet i butikken og fik at vide af ekspedienten, at tilbuddet var indbytning af 2 ikke ekskluderede spil og så fik man det for 1 kr.

Da jeg igår gik forbi samme butik, var tilbuddet et andet. Nu får man 200 kr oven i bytteprisen på de to spil man indbytter. Er det mig som husker forkert? Ellers er der vel tale om ulovlig markedsføring hvis man ændrer i en kampagne. Jeg har vendt sagen med en kammerat i samme situation som mig selv, og vi havde begge forstået sagen ens. Håber I kan hjælpe med opklaringen.
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf TerrificFalcon » 5. mar 2011 15:11

Det er skam korrekt, at tilbudet nu er blevet ændret. Snak med ekspedienten, når I afhenter spillet - han er sikkert frisk på at give jer spillet til "den gamle pris", når I fortæller ham hvordan landet ligger, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Gmork Gerrard » 5. mar 2011 16:40

Synes ellers det virkede som om at: Det er sådan her det er, færdig. Men kan de overhovedet lovligt ændre vilkårene på den måde?
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: GAME ekskluderingsliste

Indlægaf Erroneus » 8. mar 2011 17:07

Jeg kan ikke forestille mig at de bare må ændre deres tilbud, men nogle butikker er desværre ret ligeglad med deres kunder. Jeg vil nok bede om deres chef, evt. chef for deres område, for det virker mærkeligt.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron