Xboxlife forum

Play.com leveringstid

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Play.com leveringstid

Indlægaf koopi » 2. feb 2011 18:07

Hej

Jeg har bestilt Dead Space 2: Collector's Edition fra Play.com i mandags, og det er nu onsdag, men jeg har stadig ikke fået nogen e-mail om, at de har sendt varen. Er det normalt? Ved andre engelske sider, sender de altid dagen efter jeg har bestilt.

Der stod "In Stock" da jeg bestilte, og det står der også nu ... skal jeg bare vente? Det er første gang jeg bestiller fra Play.com.

Hvad er jeres erfaringer? Hvad sker der hvis jeg annullerer ordren? Holder de så mine penge tilbage, så jeg ikke kan hæve dem i 2-4 uger?

På forhånd tak. :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Play.com leveringstid

Indlægaf Lowlandet » 2. feb 2011 18:09

Det har taget dem op til en uge med mig at få sendt varen afsted, og op til 4 uger før den ankom, det er meget svingende
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Play.com leveringstid

Indlægaf koopi » 2. feb 2011 20:12

Okay ... det var da ikke så fedt. Så må jeg vel bare vente lidt endnu.
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Play.com leveringstid

Indlægaf Lowlandet » 2. feb 2011 20:18

Jeg ved ikke hvorfor det svinger så meget, vel nok fordi man bliver ekspederet i den rækkefølge man bestiller i ;)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Play.com leveringstid

Indlægaf Elgaard » 2. feb 2011 20:24

koopi skrev:Hvad er jeres erfaringer? Hvad sker der hvis jeg annullerer ordren? Holder de så mine penge tilbage, så jeg ikke kan hæve dem i 2-4 uger?


Det bør du næsten skrive og høre dem om. Hvis du annullerer en ordre burde de annullere korttransaktionen, og dermed frigive beløbet til din konto igen. Spørgsmålet er om det sker automatisk, eller om de skal gøre det manuelt, og i så fald hvor lang tid det tager. Det er kun noget de kan svare på :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron