Xboxlife forum

CDON.com (Madden 11 til 249kr?)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

CDON.com (Madden 11 til 249kr?)

Indlægaf Derp » 2. jan 2011 14:51

Jeg kan huske at jeg for meget lang tid siden hørte en del dårlige ting om CDON.com, men det virker umiddelbart som om at de har fået styr på sagerne. Jeg kan se at de har Madden 11 til 249kr! Virker det ikke suspekt lavt eller er prisen reelt nok? Madden 11 + 14 måneders xbox live gold koster 548kr... virker en anelse lavt, men jeg må også indrømme at jeg endnu ikke helt har styr på Xbox 360 priserne :D

Er CDON.com reelle nok at handle med eller bør der være en rød lampe der blinker?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com (Madden 11 til 249kr?)

Indlægaf Epoch » 2. jan 2011 14:53

Jeg har lige købt Battlefield Bad Company 2 på CDON.com til 169,- og det var en meget positiv handel :-) Først og fremmest var prisen billig, men ekspederingen var også hurtig, og spillet lå i min postkasse efter 2 dage! Så ingen rød lampe herfra ;)
Epoch
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: CDON.com (Madden 11 til 249kr?)

Indlægaf Derp » 2. jan 2011 15:20

Lyder fint, det virkede bare til at være et "for godt til at være sandt" tilbud... :)

Hmm, måske skulle jeg have lagt dette emne ovre i "tilbud" hvis andre står og mangler Madden 11 til så lav en pris...
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: CDON.com (Madden 11 til 249kr?)

Indlægaf Esano » 10. jan 2011 04:31

har aldrig haft problemer med CDON... og har haft et par fortrudte køb/fejleveringer og de er blevet byttet/refunderet uden problemer!
mht. deres priser synes jeg ikke de er fantastiske men ligesom alle andre steder har de nogle gange et par gode tilbud man ikke kan sige nej til ;)
Esano
Niveau 3
 
Indlæg: 246



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron