Xboxlife forum

Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Aberrant Simon » 30. nov 2010 21:32

Jeg vil gerne dele min shoperfaring med jer, det drejer sig om denne hjemmeside > http://www.americansweets.co.uk/ < og der er mange gode amerikanske vare.
Priserne er ekstrem gode, og istedet for at købe hos "FoodFromHome" så køb fra Americansweets, kan godt være det tager lidt ekstra tid, men det er sørme billigt!
Porto er en lille ting 12 pund for 30 kg (Til Danmark) uden told og det hele, den bliver sendt med "Parcel" med GLS, så der er du allerede ude for farezone med told og alt det.
Bestilling jeg ville nok ikke bestille for MEGET hjem, mine sodavand kan holde sig til januar 3 2011, hvilket ikke er om så langtid, og hvis man nu ikke drikker/spiser for hurtigt, så skal man lige tænke sig lidt om, vil jeg mene.
Levering bestilte hvis mit d. 18 og så kom det idag d. 30. De skal bruge lidt tid på at pakke det ned "Og det er på en rigtig ansvarlig måde!" og så bruger de ca. 5 dage på at sende som alle andre UK hjemmesider.

There you go, hvis du skal ha' amerikanske godter, så bestil HELT klart fra denne hjemmeside, udvalget er kæmpe, lige fra Dr Pepper til Coca Cola Vanilla til Poptarts og ligefrem M & M's i mange varianter!

EDIT: Kunne se folk ville ha' normal Dr. Pepper den fås som 24 cans, 11,99 PUND! Link > http://www.americansweets.co.uk/british ... 1441-p.asp

Der er en lille søgbar ude i venstre side, da hjemmesiden er meget indviklet, så synes jeg man skal søge via. den
Senest rettet af Aberrant Simon 1. dec 2010 00:01, rettet i alt 1 gang.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Blauwy » 30. nov 2010 22:02

Jeg overvejer bestemt at købe et læs derfra snart, så super for den anbefaling.
Dog tænker jeg lidt over; jeg så du købte nogle enkelte dåser af sodavand. Synes dog kun jeg kan finde kasser af 12 stks?

Samt, de sender med GLS. Hvordan er det med dem, når man ikke er hjemme, som jeg aldrig er for tiden, når de leverer?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Aaliyahchili » 30. nov 2010 22:09

Syntes ikke jeg kunne finde alm DR.pepper....kun cherry og diet....

Kan du i anbefale andre sodavand derfra.... ?
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf DanniSemperfi » 30. nov 2010 22:15

Blauwy skrev:Jeg overvejer bestemt at købe et læs derfra snart, så super for den anbefaling.
Dog tænker jeg lidt over; jeg så du købte nogle enkelte dåser af sodavand. Synes dog kun jeg kan finde kasser af 12 stks?

Samt, de sender med GLS. Hvordan er det med dem, når man ikke er hjemme, som jeg aldrig er for tiden, når de leverer?


De har pakkeshops. Så kan du vælge at få det sendt til f.eks blockbuster og hente når du vil.
De har jo åbent til kl 22.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Psn1993 » 30. nov 2010 22:21

Nogle der har prøvet Pop Tarts?? De sku være ekstremt populære ovre i USA :)
Psn1993
Niveau 4
 
Indlæg: 387


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf ALIE » 30. nov 2010 23:08

HVAD HAR DU GJORT SIMON!!!
skulle til at være sund igen, nu bliver jeg da amerikaner FED!!!
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf KevinKes » 30. nov 2010 23:30

Blauwy skrev:Jeg overvejer bestemt at købe et læs derfra snart, så super for den anbefaling.
Dog tænker jeg lidt over; jeg så du købte nogle enkelte dåser af sodavand. Synes dog kun jeg kan finde kasser af 12 stks?

Samt, de sender med GLS. Hvordan er det med dem, når man ikke er hjemme, som jeg aldrig er for tiden, når de leverer?
Jeg vidste bare, at du var til at finde i denne tråd :I
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Rasmusdc » 30. nov 2010 23:30

blev hooked på en ting mens vi fræste rundt derovre...

http://blog.raw-imaging.com/

Skittles Sour, dem har de desværre ikke, den anden butik har dem bare ikke på lager.. MUST HAVE igen.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf TerrificFalcon » 30. nov 2010 23:33

Rasmusdc skrev:blev hooked på en ting mens vi fræste rundt derovre...

http://blog.raw-imaging.com/

Skittles Sour, dem har de desværre ikke, den anden butik har dem bare ikke på lager.. MUST HAVE igen.


Hvis du er Københavner, så kan du jo valse ind i Abigails på Peter Hvitfeldts Stræde. Temmelig nice lille butik, som netop gør sig i import af mad og drikkevarer, :). Ligger lige inde ved Kultorvet, og dermed Nørreport, så det er pænt centralt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Giluc » 30. nov 2010 23:49

Nice hjemmeside. Ærgerligt at de ikke har grapefrugter. Jeg vil i hvert fald lige tilføje den til foretrukne :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Aberrant Simon » 30. nov 2010 23:59

Blauwy skrev:Jeg overvejer bestemt at købe et læs derfra snart, så super for den anbefaling.
Dog tænker jeg lidt over; jeg så du købte nogle enkelte dåser af sodavand. Synes dog kun jeg kan finde kasser af 12 stks?

Samt, de sender med GLS. Hvordan er det med dem, når man ikke er hjemme, som jeg aldrig er for tiden, når de leverer?


Jeg kan i hvert fald klart anbefale Mountain Dew: Code Red, synes godt nok den er lækker!
Jeg tænkte egentlig også på at få fat i nogen Gatorade, det er rimeligt populær i USA, og der er jo forskellige varianter med lige den. Men ellers, må du jo købe et par enkelte, det var det jeg gjorde. Ja Dr Pepper Cherry er kun i 12 stks, der er nogen af dem du kan købe enkelte.

EDIT: For normal Dr Pepper, kig øverst, der har jeg lige linket til dem ;)
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf allanb » 1. dec 2010 00:07

Konge "post", du har sku lige reddet julen :-) 30 kg. slik og sodavand på vej.. Mums..
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Blauwy » 1. dec 2010 08:17

Aberrant Simon skrev:
Blauwy skrev:Jeg overvejer bestemt at købe et læs derfra snart, så super for den anbefaling.
Dog tænker jeg lidt over; jeg så du købte nogle enkelte dåser af sodavand. Synes dog kun jeg kan finde kasser af 12 stks?

Samt, de sender med GLS. Hvordan er det med dem, når man ikke er hjemme, som jeg aldrig er for tiden, når de leverer?


Jeg kan i hvert fald klart anbefale Mountain Dew: Code Red, synes godt nok den er lækker!
Jeg tænkte egentlig også på at få fat i nogen Gatorade, det er rimeligt populær i USA, og der er jo forskellige varianter med lige den. Men ellers, må du jo købe et par enkelte, det var det jeg gjorde. Ja Dr Pepper Cherry er kun i 12 stks, der er nogen af dem du kan købe enkelte.

EDIT: For normal Dr Pepper, kig øverst, der har jeg lige linket til dem ;)


Det er lige det, hvordan køber du en enkelt Coca cola vanilla, f.eks? Igen, jeg finder kun kasser med 12 stks, undtagen normal mountain dew, hvor der er enkelte som det eneste :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf Aberrant Simon » 1. dec 2010 08:24

Blauwy skrev:
Aberrant Simon skrev:
Blauwy skrev:Jeg overvejer bestemt at købe et læs derfra snart, så super for den anbefaling.
Dog tænker jeg lidt over; jeg så du købte nogle enkelte dåser af sodavand. Synes dog kun jeg kan finde kasser af 12 stks?

Samt, de sender med GLS. Hvordan er det med dem, når man ikke er hjemme, som jeg aldrig er for tiden, når de leverer?


Jeg kan i hvert fald klart anbefale Mountain Dew: Code Red, synes godt nok den er lækker!
Jeg tænkte egentlig også på at få fat i nogen Gatorade, det er rimeligt populær i USA, og der er jo forskellige varianter med lige den. Men ellers, må du jo købe et par enkelte, det var det jeg gjorde. Ja Dr Pepper Cherry er kun i 12 stks, der er nogen af dem du kan købe enkelte.

EDIT: For normal Dr Pepper, kig øverst, der har jeg lige linket til dem ;)


Det er lige det, hvordan køber du en enkelt Coca cola vanilla, f.eks? Igen, jeg finder kun kasser med 12 stks, undtagen normal mountain dew, hvor der er enkelte som det eneste :)


De her hjemmesider, skifter meget tit med deres varer, så jeg ved ikke lige. Måske kommer de igen snart.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: Amerikanske Sodavand/Slik (Min erfaring)

Indlægaf ALIE » 1. dec 2010 16:55

øv ingen urge
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron