Xboxlife forum

coolshop amatører

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: coolshop amatører

Indlægaf DkSlayer » 15. dec 2010 13:20

DanniSemperfi skrev:
devilboy skrev:Det der er mest underligt, er når de reklamerer for fri fragt. Men bestiller man en konsol, så kommer der fragt på. God stil


Jeg har både købt en ps3 og fornyligt den nye 360 s, og der var gratis fragt.

Synes folk er noget hårde.

Laver i aldrig fejl på jeres arbejde, eller er i alle sammen bare arrige små skole børn?


Og vil give dig ret i, at hele den hade kampagne der kører mod coolshop er vildt overdrevet. Der sker fejl alle steder, og hvis man udelukker en butik, så snart de laver en lille fejl, så vil man på et tidspunkt løbe tør for butikker at handle i ;) Jeg har aldrig haft problemer med coolshop. De har altid leveret dagen efter bestilling. Men de burde holde lidt øje med spil priserne på det danske marked, for der er efterhånden mange der er billigere
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: coolshop amatører

Indlægaf Doc Polak » 15. dec 2010 14:41

DkSlayer skrev:
DanniSemperfi skrev:
devilboy skrev:Det der er mest underligt, er når de reklamerer for fri fragt. Men bestiller man en konsol, så kommer der fragt på. God stil


Jeg har både købt en ps3 og fornyligt den nye 360 s, og der var gratis fragt.

Synes folk er noget hårde.

Laver i aldrig fejl på jeres arbejde, eller er i alle sammen bare arrige små skole børn?


Og vil give dig ret i, at hele den hade kampagne der kører mod coolshop er vildt overdrevet. Der sker fejl alle steder, og hvis man udelukker en butik, så snart de laver en lille fejl, så vil man på et tidspunkt løbe tør for butikker at handle i ;) Jeg har aldrig haft problemer med coolshop. De har altid leveret dagen efter bestilling. Men de burde holde lidt øje med spil priserne på det danske marked, for der er efterhånden mange der er billigere


Men når samme fejl, sker flere og flere gange for samme person, så kan jeg godt forstå man dropper at handle der.
JEG har selv oplevet den samme fejl 3 gange i træt. (Med 1-2 ugers mellemrum)

De 3 fejl, var en af grundene til at jeg droppede dem og handler nogle andre steder. :)
Doc Polak
 


Re: coolshop amatører

Indlægaf ShadyDane » 15. dec 2010 14:57

Jeg har mange gange sat mig på venteliste på et spil, som de uge efter uge lover kommer hjem, men aldrig gør det. Har efterhånden slettet 4 ordrer efter at have ventet ugevis.

Det lader til de har et kæmpe udvalg, som ser rigtig godt ud på sitet, men de får dem bare aldrig på lager.

Synes faktisk også priserne er steget meget på det sidste. Jeg handler nu udelukkende i England, hvor sprit-nye spil kan fåes helt ned til 300 + 15 porto.
ShadyDane
Niveau 1
 
Indlæg: 77


Re: coolshop amatører

Indlægaf Kaptajn Blod » 15. dec 2010 18:49

il gigolo skrev:Er det kun mig som synes at Coolshop sakker bagud, når det gælder billige spil? Jeg fandt 7 (syv!) forhandlere på spilpriser.dk som er billigere når det gælder Bad Company 2.

Deres prisgaranti gælder åbenbart kun, når de bliver gjort opmærksomme på det?

Tænk hvor mange som handler spil der, som ikke kontrollerer prisen andetsteds, men tager deres prisgaranti for gode varer...


Det giver jo lidt sig selv at det er op til kunden at gøre opmærksom på det. Jeg har benyttet mig af deres prisgaranti op til flere gange hvor jeg har bestilt større ting som diverse konsoller osv. for at optjene de er små rabat point de har, mange bække små.

Men nå, hver gang har det fungeret fint med prisgarantien, de husker ikke engang at tage højde for fragt prisen ved det modstående firma, selvom om de selv gør opmærksom på det.

Mit besyv fra de 7 verdenshave
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: coolshop amatører

Indlægaf YaKuZa_MaB » 26. dec 2010 14:03

Har også smidt rigtigt mange penge hos coolshop siden de åbende og var for indtil ca 1½ år siden helt tilfreds med dem men efter jeg nu 3 gange har forudbestilt limited edition spil hos dem op til ½ år før de udkom og er blevet lovet at der var et eksemplar til mig men da spille skulle komme ja så kommer de ikke og efter flere uger/måneders tovtrækkeri med coolshop vælger jeg at droppe det og købe spillet et andet sted synes bare ikke det kan være rigtigt at de lover en at der er spil til alle også får man det bare ikke.

Og hver gang er det den samme undskyldning om at de har fejl beregnet hvor mange spil de havde. men de lover stadig at spille kommer på lager igen inden for få dage men det kan stadig sagtens vare meget lang tid før man ser sit spil så jeg leder også efter andre steder at handle.

Bruger for det meste
spilpriser.dk for at finde de bedste tilbud
[img]http://www.chart-attack.com/xbox.jpg[/img]
YaKuZa_MaB
Niveau 3
 
Indlæg: 202


Re: coolshop amatører

Indlægaf Clonix » 17. mar 2011 22:43

Hvis du køber spil med co.uk/ eller england, kommer der så told på, eller er det prisen du betaler, som står på hjemmesiderne hos dem :)?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: coolshop amatører

Indlægaf Mr. Aggiz » 17. mar 2011 22:48

Clonix skrev:Hvis du køber spil med co.uk/ eller england, kommer der så told på, eller er det prisen du betaler, som står på hjemmesiderne hos dem :)?


Der kommer ikke told på indenfor EU. Så nej :wink:
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Re: coolshop amatører

Indlægaf Major Oblivious » 18. mar 2011 00:02

Mr. Aggiz skrev:
Clonix skrev:Hvis du køber spil med co.uk/ eller england, kommer der så told på, eller er det prisen du betaler, som står på hjemmesiderne hos dem :)?


Der kommer ikke told på indenfor EU. Så nej :wink:

Det er ikke helt rigtigt. Nogle sider som umiddelbart bruger pund som valuta, eller skriver "free delivery in the UK"
De kan godt have base i Jersey øerne, som teknisk set er ude for EU, og dermed told-risiko. Så tjek altid deres adresse :)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: coolshop amatører

Indlægaf IkkNico » 18. mar 2011 16:02

Så blev det min tur til en negativ oplevelse hos coolshop.

Jeg forudbestile homefront til Xbox, og kan også se af min ordre historik, at spillet er sendt igår. De skriver på deres side
Ved forudbestlling sender vi normalt varen afsted dagen før den officielle releasedato, så du modtager varen til release.

Så langt så godt.

Desværre lå spillet ikke i postkassen, da jeg kom hjem fra jobbet. Man må jo formode, at de benytter B-post, som ofte tager 2 dage at få leveret, hvilket også er fint nok, hvis det ikke lige var for det lille citat ovenfor. Hvis de blot fjernede den sidste del om at modtage varen på release, så ville jeg som kunde ikke have en forventning om, at min rent faktisk blev leveret på release. lille brok, men stadig et kæmpe irritationsmoment, når jeg nu havde set frem til en hyggelig weekend med at skyde på alt hvad der rører sig.

Næste gang bliver det en forudbestilling hos elgiganten til internetpris og afhentning i butikken

Skulle det nu vise sig, at der er tale om en forvsunden forsendelse, så retter jeg naturligvis dette indlæg.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: coolshop amatører

Indlægaf Mogwai » 18. mar 2011 16:16

IkkNico skrev:Så blev det min tur til en negativ oplevelse hos coolshop.

Jeg forudbestile homefront til Xbox, og kan også se af min ordre historik, at spillet er sendt igår. De skriver på deres side
Ved forudbestlling sender vi normalt varen afsted dagen før den officielle releasedato, så du modtager varen til release.

Så langt så godt.

Desværre lå spillet ikke i postkassen, da jeg kom hjem fra jobbet. Man må jo formode, at de benytter B-post, som ofte tager 2 dage at få leveret, hvilket også er fint nok, hvis det ikke lige var for det lille citat ovenfor. Hvis de blot fjernede den sidste del om at modtage varen på release, så ville jeg som kunde ikke have en forventning om, at min rent faktisk blev leveret på release. lille brok, men stadig et kæmpe irritationsmoment, når jeg nu havde set frem til en hyggelig weekend med at skyde på alt hvad der rører sig.

Næste gang bliver det en forudbestilling hos elgiganten til internetpris og afhentning i butikken

Skulle det nu vise sig, at der er tale om en forvsunden forsendelse, så retter jeg naturligvis dette indlæg.

Det er jo den samme gamle sang omkring hvorvidt man skal forudbestille over internet eller retail. Om det tager én eller to dage via PostDK kan Lolshop jo ikke vide. Men såfremt at netbutikken har sendt afsted kan de vel ikke gøre mere. Selvfølgelig kan butikken sende spillet to dage før, men så bryder de jo selv reglerne hvis det skulle ankomme før release. Men skulle være nok ikke være et problem for Coolshop.

Min egen erfaringer sig mig, at hvis jeg vil være 100% på at have det på release dagen, så skal man sgu ikke bestille det over nettet. Nu har jeg aldrig prøvet Elmutantens collect@store, men kunne være man skulle prøve dette evt. med Crysis 2.

Tilføjelse: Jeg føler sgu med dig, det er pisseirriterende når man forventer sit spil på udgivelsen og postkassen forbliver tom. Mit indlæg var ikke ment som en klogåge kommentar, bare mere omkring at Coolshop nok havde deres på det rene (for en gangs skyld...)
Senest rettet af Mogwai 18. mar 2011 16:55, rettet i alt 1 gang.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: coolshop amatører

Indlægaf Madsen » 18. mar 2011 16:52

Har handlet hos dem siden 2006 og kun haft gode oplevelser.

Hvad angår Homefront blev det afsendt igår og jeg havde det idag
Madsen
Niveau 3
 
Indlæg: 293

Brugeravatar

Re: coolshop amatører

Indlægaf IkkNico » 18. mar 2011 17:27

Mogwai skrev:Tilføjelse: Jeg føler sgu med dig, det er pisseirriterende når man forventer sit spil på udgivelsen og postkassen forbliver tom. Mit indlæg var ikke ment som en klogåge kommentar, bare mere omkring at Coolshop nok havde deres på det rene (for en gangs skyld...)

NP, havde bare brug for at komme af med noget galde
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: coolshop amatører

Indlægaf CasperN0904 » 20. jun 2011 08:29

Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!
CasperN0904
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: coolshop amatører

Indlægaf P4TR1CK » 20. jun 2011 09:56

CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!


Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret :wink:
P4TR1CK
 


Re: coolshop amatører

Indlægaf D@nm@rk » 20. jun 2011 10:06

P4TR1CK skrev:
CasperN0904 skrev:Mangler stadig at modtage mit Hunted: Demon´s Forge, nu 17 dage efter releasen.. De siger de har afsendt, men de kan ikke gøre noget.. så længe de ikke får det retur er det bare gået tabt og så stopper deres MEGA RINGE service dér....
Og så er det ikke engang første gang det er sket med dem, at jeg ikke har modtaget mut spil fra dem!!!!


Hvorfor give Coolshop skylden, hvis de har afsendt spillet. Så burde du nok hellere give skylden til fragtmanden (GLS eller Post Danmark) i stedet for at give Coolshop ansvaret :wink:


I sidste ende er det vel dem der skal bestemme, om de vil sende Casper et nyt spil, det er der det med servicen går galt.
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron