Xboxlife forum

coolshop amatører

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Re: coolshop amatører

Indlægaf ramlas » 29. okt 2010 18:57

Erroneus skrev:Game.dk og Elgiganten.dk har på det seneste vist sig fra deres stærke side.

Men har du tjekket din konto hos dem og om den er sendt? Det kunne jo være PostDK der har fucket op.


læs tidligere indlæg:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: coolshop amatører

Indlægaf Kaptajn Blod » 29. okt 2010 19:02

Jeg har også købt for mange penge hos Coolshop efterhånden, men jeg har nu aldrig oplevet problemer af nogen slags. Jeg har endda anvendt deres prisgaranti 2 gange, hvor jeg fandt et billigere alternativ, men så fik det hos dem i stedet til samme pris, for at optjene point.
Jeg har såmænd også købt fra uk og elgiganten før, men primært fra Coolshop.
\,,/_(> <)_\,,/

Lagswitches are like tampons - Every pussy needs one
Kaptajn Blod
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: coolshop amatører

Indlægaf makta » 29. okt 2010 19:27

Elgiganten.dk
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2184


Re: coolshop amatører

Indlægaf Spankey103 » 29. okt 2010 19:39

Det fucking lol. Jeg bestilte Fable 3 om onsdagen, og fik det torsdag. Og du får ikke engang dit på release? haha, flot coolshop.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: coolshop amatører

Indlægaf OpaqueCypress » 29. okt 2010 19:41

coolshop har jeg også droppet.. handler på cdon og det har jeg gjort det seneste 7år.. har aldrig haft problemer.. ved godt deres priser er lidt høje, men hvad fanden de leverer sgu.... ellers game eller gamestop..:)
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Re: coolshop amatører

Indlægaf Mogwai » 29. okt 2010 21:21

OpaqueCypress skrev:coolshop har jeg også droppet.. handler på cdon og det har jeg gjort det seneste 7år.. har aldrig haft problemer.. ved godt deres priser er lidt høje, men hvad fanden de leverer sgu.... ellers game eller gamestop..:)

CDONs leveringstid stinker og ha til alle dage stunket i forhold til Coolshops, og de fleste andre anstændige onlineshops for den sags skyld. Selvom Coolshop har rygrad som en doven kat, så kan man alligevel få spil relativt hurtigt og til en billig pris. Dét skal de da have.

Personligt er jeg blevet overasket over Elgigantens nethandel som virker til at have forbedret sig på det sidste.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: coolshop amatører

Indlægaf THE TARD HUNTER » 29. okt 2010 22:12

din mor er en coolshop amatør :DC;;FGvedx haha
smokh
THE TARD HUNTER
Niveau 5
 
Indlæg: 1056


Re: coolshop amatører

Indlægaf Hanzo » 29. okt 2010 22:48

Har altid bestilt spil fra Coolshop tidligt i weekenderne, så jeg fik oftest spillene om mandagen eller tirsdagen, hvilket mest er fordi Post Danmark holder fri om søndagen (så vidt jeg ved), men ingen specielle problemer.

Ellers syntes jeg da godt om Elgiganten.dk's hurtige levering den ene gang jeg bestilte spil derfra til rimeligt billige priser. De kan godt anbefales. :)
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: coolshop amatører

Indlægaf devilboy » 30. okt 2010 01:36

Det der er mest underligt, er når de reklamerer for fri fragt. Men bestiller man en konsol, så kommer der fragt på. God stil
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Re: coolshop amatører

Indlægaf DanniSemperfi » 30. okt 2010 08:56

devilboy skrev:Det der er mest underligt, er når de reklamerer for fri fragt. Men bestiller man en konsol, så kommer der fragt på. God stil


Jeg har både købt en ps3 og fornyligt den nye 360 s, og der var gratis fragt.

Synes folk er noget hårde.

Laver i aldrig fejl på jeres arbejde, eller er i alle sammen bare arrige små skole børn?
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: coolshop amatører

Indlægaf allanb » 30. okt 2010 09:03

Det er ikke fordi folk ikke laver fejl, det er nok mere fejlraten der pisser folk af. Jeg ved, at hvis jeg lavede samme antal fejl på mit arbejde, så var jeg fyret for længst.
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: coolshop amatører

Indlægaf DanniSemperfi » 30. okt 2010 09:23

allanb skrev:Det er ikke fordi folk ikke laver fejl, det er nok mere fejlraten der pisser folk af. Jeg ved, at hvis jeg lavede samme antal fejl på mit arbejde, så var jeg fyret for længst.


Men er "fejlraten" så høj?
Og der er nok mere end en person på den arbejdsplads.

Det er jo kun coolshop der ved det.

Jeg har altid handlet ved dem og aldrig oplevet noget.

Sendte et Hdmi kabel tilbage i mandags, da det ikke virkede. Lagde kvittering på bobbel kuvert og frimærker ved kablet.
Og onsdag fik jeg et nyt med posten og alle udgifter dækket.

Elgiganten har til gengæld trukket penge for en blu ray film som jeg ikke har fået endnu, og har rykket for den 3 gange.
Og fortalt dem at det er ulovligt at trække penge for noget der ikke er afsendt.
Den sag er 46 dage lang. Se det er noget for amatøre. Det er jo bare ren dovenskab.

Bliver helt hidsig bare af at skrive det :evil:
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: coolshop amatører

Indlægaf il gigolo » 15. dec 2010 12:56

Er det kun mig som synes at Coolshop sakker bagud, når det gælder billige spil? Jeg fandt 7 (syv!) forhandlere på spilpriser.dk som er billigere når det gælder Bad Company 2.

Deres prisgaranti gælder åbenbart kun, når de bliver gjort opmærksomme på det?

Tænk hvor mange som handler spil der, som ikke kontrollerer prisen andetsteds, men tager deres prisgaranti for gode varer...
il gigolo
Niveau 4
 
Indlæg: 728


Re: coolshop amatører

Indlægaf DkSlayer » 15. dec 2010 13:02

il gigolo skrev:Er det kun mig som synes at Coolshop sakker bagud, når det gælder billige spil? Jeg fandt 7 (syv!) forhandlere på spilpriser.dk som er billigere når det gælder Bad Company 2.

Deres prisgaranti gælder åbenbart kun, når de bliver gjort opmærksomme på det?

Tænk hvor mange som handler spil der, som ikke kontrollerer prisen andetsteds, men tager deres prisgaranti for gode varer...


Jeps, hvis man sammenligner priser på spilpriser.dk, så er coolshop sjældent de billigste. Og jeg gider sgu da ikke overbevise dem om at sænke prisen #-o Så jeg bestiller bare det billigste sted
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: coolshop amatører

Indlægaf Mogwai » 15. dec 2010 13:04

il gigolo skrev:Er det kun mig som synes at Coolshop sakker bagud, når det gælder billige spil? Jeg fandt 7 (syv!) forhandlere på spilpriser.dk som er billigere når det gælder Bad Company 2.

Deres prisgaranti gælder åbenbart kun, når de bliver gjort opmærksomme på det?

Tænk hvor mange som handler spil der, som ikke kontrollerer prisen andetsteds, men tager deres prisgaranti for gode varer...

Så er de også selv ude om det. Det er jo ikke Coolshops arbejde at lege forældre for folk der køber spil. I et forretningsmæssigt perspektiv ville det jo være totalt gak, at Coolshop sænker prisen når de potentielt kan tjene mere. Om det er etisk korrekt kan man diskutere.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron