Xboxlife forum

RB3 m. instrumenter

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

RB3 m. instrumenter

Indlægaf BlackWolfieDK » 27. okt 2010 20:06

RB3 er jo lige om hjørnet og søger sku et godt tilbud med instrumenter, som eksempelvis bare fender stratten.

Nogen der kender til nogen der har? Måske Gamestop? Eller eventuelle?
Jeg ville gerne selv undersøge dette, men grundet manglende tid så kan jeg ikke!! :( kan lige nå at skule internettet om aftenen, men intet at finde.
På forhånd tak folks :)
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: RB3 m. instrumenter

Indlægaf BlackWolfieDK » 27. okt 2010 20:10

tænkte også på lidt insider viden måske, hvis der er nogle flittige medarbejdere i spilbutikkerne herinde måske ;)
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: RB3 m. instrumenter

Indlægaf TerrificFalcon » 27. okt 2010 20:24

Kunne du så ikke skule lidt til de tråde vi allerede har om emnet? :P. Fender Strat'en? Mener du den ordinære guitar eller Fender Squire'n, som faktisk er en guitar? Førstnævnte kommer ikke herhjemme (i hvert fald ikke den nye version) og sidstnævnte udkommer ikke før 2011.

Generelt set udkommer de nye instrumenter ikke herhjemme - i hvert fald ikke i fysiske butikker. De har heller ikke nogen specielle tilbud med tidligere instrumenter og RB3, i hvert fald ikke endnu (ja, det inkluderer medarbejderviden).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: RB3 m. instrumenter

Indlægaf BlackWolfieDK » 27. okt 2010 20:34

Tak for info mate.
Well, det er en guitar med STRENGE på som jeg hentyder til lol, jeg ved sku ikke hvad skidtet hedder fra punkt til prikke da jeg ikke er "inde" i det ligefrem. jeg er bare fyren der skal kaste penge efter det. :D
min fejl forresten, håber ikke det var til besvær for dig at klikke på en helt anden, NY tråd, fy........jeezzz!
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Re: RB3 m. instrumenter

Indlægaf KIAMMI » 27. okt 2010 21:10

en anden gang, tjek musikspil forum, det er temmelig aktivt indenfor netop dette emne
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron