af L8rS8n » 13. okt 2010 09:24
Jeg har haft en uheldige oplevelse ved købe Dead Rising 2 via Steam.
Da spillet skal synkroniseres med windows live har jeg haft kæmpe problemer med at få det til at virke, og var nød til at få en IT ekspert til at hjælpe mig med det.
Det lykkedes endelig efter at have slettet og downloadet spillet 2 gange i træk, tvinge den til at finde div. filer.
Endeligt kunne jeg spille spillet, men så forhåbningsfuld jeg er ser jeg en patch man kan købe til spillet over windows live og tror selvfølgelig at den virker, så bruger mine surt købte windows live points til at købe psyco tøj til min Dead Rising karakter til pc'en.
Men til overraskelse finder jeg ud at jeg SKAL have købt spillet gennem windows live og ikke STEAM efter jeg har betalt for det!!!
Ringer til windows live, som her i Danmark er Xbox Live kundeservice og forklarer problemet og ingen ting kan de hjælpe mig med, ud over at jeg får afvide, kontakt capcom det er deres fejl.
Forstår simpelthen ikke pointen med at jeg køber et spil gennem Steam og man så bliver TVUNGET til at bruge Windows Live og køber man updates til spillet som kun er gennem windows live så dur de ikke da spillet SKAL være købt gennem deres program og ikke gennem Steam. Hold da helt kæft en stor omgang bondefangeri, føler mig virkelig som kunde snyt og bedraget af en udelukkende fejl fra microsofts side. sidste gang jeg køber noget gennem windows live til pc.
Håber i andre derude har fået noget ud af min dårlige oplevelse og holder fingrene fra updates gennem windows live når man har købt spillet gennem steam!