Xboxlife forum

Elgiganten.dk - Xbox 360 S (250GB)

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Elgiganten.dk - Xbox 360 S (250GB)

Indlægaf Rechain » 14. jul 2010 17:21

Har lige modtaget en kvittering på Xbox 360 S (slim) som jeg har bestilt til 1699kr.
Dog undrer det mig der står: X360-CONSOLE PREMIUM SYSTEM i .pdf filen :shock:

Da jeg bestilte står der den nye X360 med 250GB...mystisk...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 14. jul 2010 20:39, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf pgrundl » 14. jul 2010 17:23

Så ved du hvorfor den var så "billig" :lol:
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Gosser » 14. jul 2010 17:23

Det gør der også i min. Bliver spændende at se, hvad der kommer ind ad døren :D Varenummeret passer dog med den nye slim.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Rechain » 14. jul 2010 17:24

Ja :D det sku man da næsten tro...haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Major Oblivious » 14. jul 2010 17:33

Jeg har reseveret min i en Elgigant butik, og der står også Premium System på min, og jeg tjekkede flere gange at det var den nye 250 GB Xbox som jeg reseverede, med release d. 16/7 - Så tror ikke at vi har nogen grund til bekymring ;) :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Rechain » 14. jul 2010 17:35

Men alligevel lidt skod at deres system skriver det på den måde :P

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Major Oblivious » 14. jul 2010 17:44

hehe.. Ja, nu da I skrev dét så blev jeg også lidt nervøs, hehe.. :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Agrolyte » 14. jul 2010 20:35

Egentlig er det ikke forkert, hvad deres system skriver, for den nye model er ment som en erstatning for den premium model vi har nu. De vil lige så stille blive udfaset, så den nye model er den man køber når man skal have ny x360. Det er også derfor prisen er den samme.
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Rechain » 14. jul 2010 20:38

Ja, men helt rigtigt hedder den Xbox 360 S (250GB) efter hva jeg har set på youtube. Der står et S bagpå konsollen, kunne jeg se i en video. Så at skrive PREMIUM på en faktura er da så ik helt korrekt, selvom den rigtigt nok erstatter/udfaser den gamle model :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf IkkNico » 14. jul 2010 20:54

*ahem* ... og lidt mere *ahem*

Nu er vi jo i shoperfaringer, så jeg vil da godt dele lidt ud af mine med ElGiganten. Jeg bruger dem ikke.
Der er ingen smalle steder, når du står i butikken, og er klar til at bruge DanKortet. Det er der til gengæld efter du er kommet hjem, og finder en defekt på dit nye indkøb. Har prøvet turen 2 gange, og en enkelt gang med en ven.
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » 14. jul 2010 21:05

Bryder mig nu heller ik om elgiganten genrelt, og har kun brugt deres webshop 3 gange pga. gode priser. Ellers undgår jeg dem helst :) og de få gange jeg har brugt dem, har jeg ingen problemer haft...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Vultures » 14. jul 2010 22:17

Rechain skrev:Bryder mig nu heller ik om elgiganten genrelt, og har kun brugt deres webshop 3 gange pga. gode priser. Ellers undgår jeg dem helst :) og de få gange jeg har brugt dem, har jeg ingen problemer haft...

/Rechain


Jeg bryder mig heller ikke om El-Giganten. Men modsat dig har jeg haft dårlig erfaring med dem.

Så hvis du ingen dårlige minder har, hvorfor bryder du dig så alligevel ikke om dem?

Jeg mener, hvis jeg er flink og sød mod dig, har du vel ingen grund til IKKE at kunne lide mig? :P
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Rechain » 14. jul 2010 22:33

Fik nok skrevet det lidt forkert :) det jeg mente var, at jeg bare ikke bruger dem generelt, da så mange andre webshops er bedre og billigere. Men få gange har elgiganten haft kanon priser i forhold til andre og så har jeg sefølig købt der :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf skitzofraen » 15. jul 2010 09:23

Styrofoam skrev:*ahem* ... og lidt mere *ahem*

Nu er vi jo i shoperfaringer, så jeg vil da godt dele lidt ud af mine med ElGiganten. Jeg bruger dem ikke.
Der er ingen smalle steder, når du står i butikken, og er klar til at bruge DanKortet. Det er der til gengæld efter du er kommet hjem, og finder en defekt på dit nye indkøb. Har prøvet turen 2 gange, og en enkelt gang med en ven.


Jeg har aldrig haft problemer med, at få byttet defekte vare i El-Giganten.

Jeg har fået byttet både en 360 og en fladskærm, og i begge tilfælde gav de mig en ny tilsvarende vare uden brok eller særligt mange spørgsmål.

Jeg synes El-Giganten (ihvertfald den i Esbjerg) har super service.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Major Oblivious » 15. jul 2010 10:19

Koldings afdeling har jeg også kun oplevet super reklamationsservice..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron