Xboxlife forum

COD4MD2 hjælp

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf KIAMMI » 9. nov 2009 15:46

det er nok bare at der ligger en klar til dig...IMORGEN! :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf TerrificFalcon » 9. nov 2009 15:55

Det plejer de dog ikke at ringe om, ved så mange andre forudbestillinger, ;). Men ja, det er sikkert bare det.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf MiLuA » 9. nov 2009 15:58

Når man har forudbestilt i Gamestop - er man så sikker på, at der i morgen ligger et eksemplar til én?
MiLuA
Niveau 7
 
Indlæg: 2993


Indlægaf munckster » 9. nov 2009 16:02

Den_brune_banan skrev:de sælger det ligenu i elgiganten i midtbyen i århus.... bare spørg ved kassen... det gjorde jeg :-)


Damn.. hvorfor så jeg ikke det inden jeg tog ned i byen.. Har lige bestilt det i GameStop..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf PonyArne » 9. nov 2009 17:09

Den_brune_banan skrev:de sælger det ligenu i elgiganten i midtbyen i århus.... bare spørg ved kassen... det gjorde jeg :-)


En kammerat har lige været derinde. Hende som solgte det sælger ikke flere. Hun havde åbenbart fået kæmpe skideballe for det.. :)
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf XboxGeek » 9. nov 2009 17:17

MiLuA skrev:Når man har forudbestilt i Gamestop - er man så sikker på, at der i morgen ligger et eksemplar til én?

Det kan du være rimelig sikker på. ;)
XboxGeek
 


Indlægaf PonyArne » 9. nov 2009 17:20

Er der egentlig nogen som har været i kontakt med coolshop idag? ang forudbestillinger der?
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf KIAMMI » 9. nov 2009 20:03

PonyArne skrev:
Den_brune_banan skrev:de sælger det ligenu i elgiganten i midtbyen i århus.... bare spørg ved kassen... det gjorde jeg :-)


En kammerat har lige været derinde. Hende som solgte det sælger ikke flere. Hun havde åbenbart fået kæmpe skideballe for det.. :)

Det er da ikke specielt morsomt, hun har bare ville være sød, og serviceminded og er måske ikke så meget inde i det.
så er det da synd for hende, hvis hun har fået en kæmpe skideballe.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf vat69 » 9. nov 2009 20:55

KIAMMI skrev:
PonyArne skrev:
Den_brune_banan skrev:de sælger det ligenu i elgiganten i midtbyen i århus.... bare spørg ved kassen... det gjorde jeg :-)


En kammerat har lige været derinde. Hende som solgte det sælger ikke flere. Hun havde åbenbart fået kæmpe skideballe for det.. :)

Det er da ikke specielt morsomt, hun har bare ville være sød, og serviceminded og er måske ikke så meget inde i det.
så er det da synd for hende, hvis hun har fået en kæmpe skideballe.


hey så kan kællingen lære det

har selv lige fået bestilt mig i amagercentret der stod vi os og snakkede om det men de turde ikke gøre det og er faktisk ligeglad har det mellem mine fingre efter arbejde imorgen så ja nice ^^
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf munckster » 9. nov 2009 21:05

vat69 skrev:
KIAMMI skrev:
PonyArne skrev:
Den_brune_banan skrev:de sælger det ligenu i elgiganten i midtbyen i århus.... bare spørg ved kassen... det gjorde jeg :-)


En kammerat har lige været derinde. Hende som solgte det sælger ikke flere. Hun havde åbenbart fået kæmpe skideballe for det.. :)

Det er da ikke specielt morsomt, hun har bare ville være sød, og serviceminded og er måske ikke så meget inde i det.
så er det da synd for hende, hvis hun har fået en kæmpe skideballe.


hey så kan kællingen lære det

har selv lige fået bestilt mig i amagercentret der stod vi os og snakkede om det men de turde ikke gøre det og er faktisk ligeglad har det mellem mine fingre efter arbejde imorgen så ja nice ^^


Såså.. Jeg er enig med KIAMMI på den her. Hun har bare været venlig, ska hun da ikke rakkes ned for..
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Zieglers » 9. nov 2009 21:17

munckster skrev:
vat69 skrev:
KIAMMI skrev:
PonyArne skrev:
Den_brune_banan skrev:de sælger det ligenu i elgiganten i midtbyen i århus.... bare spørg ved kassen... det gjorde jeg :-)


En kammerat har lige været derinde. Hende som solgte det sælger ikke flere. Hun havde åbenbart fået kæmpe skideballe for det.. :)

Det er da ikke specielt morsomt, hun har bare ville være sød, og serviceminded og er måske ikke så meget inde i det.
så er det da synd for hende, hvis hun har fået en kæmpe skideballe.


hey så kan kællingen lære det

har selv lige fået bestilt mig i amagercentret der stod vi os og snakkede om det men de turde ikke gøre det og er faktisk ligeglad har det mellem mine fingre efter arbejde imorgen så ja nice ^^


Såså.. Jeg er enig med KIAMMI på den her. Hun har bare været venlig, ska hun da ikke rakkes ned for..


Noget helt andet er dem som så har fået det købt i dag.. hvad siger M$ til at de spiller det 1 dag før?!
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Indlægaf Mogwai » 9. nov 2009 21:49

Der er folk som har spillet det i flere uger nu... Så tror MS er ligeglade. Så længe folk ikke snyder/hacker osv.

Hvis MS begynder at svinge banhammeren pga. at nogle folk spiller et spil for tidligt, gider folk ikke betale for Live, og så skyder firmaet sig selv i foden. Det er umuligt at kontrollere når der er så mange retailere som skal sælge spillet. Det ville være noget andet hvis det var over en tjeneste så som Steam etc.

Scoreboards bliver reset så alle starter på en frisk i morgen, så ingen har fordel fremfor andre :)
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 22:16

^Det er da ikke helt rigtigt, dem som har haft spillet før os andre kender da banerne, våbene og spillet generelt bedre end os andre, så jeg føler mig stadig lidt snydt.

Men whatever, IMMA PWN U GUYZ ANYW4Y!
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


Indlægaf CrawzR » 9. nov 2009 22:20

zuMzArr skrev:^Det er da ikke helt rigtigt, dem som har haft spillet før os andre kender da banerne, våbene og spillet generelt bedre end os andre, så jeg føler mig stadig lidt snydt.

Men whatever, IMMA PWN U GUYZ ANYW4Y!


Er det noget vi skal tage over en 1on1? :P
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf zuMzArr » 9. nov 2009 22:29

Det skal vi da ihvertfald prozel :P!

Map - Rust

Gamemode - Cage Match (1on1)

En gang first person og en gang third person, hvad siger du til det? :D
Billede
zuMzArr
Niveau 5
 
Indlæg: 883


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron