Xboxlife forum

Preorder, Shopto og PayPal

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Preorder, Shopto og PayPal

Indlægaf Reinhold » 1. nov 2009 14:51

Jeg sad og ville forudbestille COD MW2 fra shopto hvorefter jeg fik beskeden at jeg skulle handle med dem før, for at kunne forudbestille.

Lidt mystisk, da jeg faktisk har handlet med dem flere gange - hvilket ligeledes fremgår af min konto. Trykker man sig videre efter denne besked, ender man med at skulle give kreditkort info. Dette var ikke min plan, da jeg alene ønsker at handle med dem gennem paypal efter hacking-balladen, hvilket også kostede mig et nyt Visa kort.

Nogle som ved om jeg kan forudbestille fra shopto med paypal uden at skulle slippe kort-info til dem? Kan ikke komme igennem deres chat, muligvis pga at jeg sidder på en gammel PC og en langsom forbindelse midt i Negev Ørknen i disse dage.

:/
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf Mic » 1. nov 2009 14:54

Du kan ikke forudbestille gennem Paypal på Shopto.
Mic
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf Reinhold » 1. nov 2009 14:58

Tyndt. Jeg er ikke ivrig for at smide kortinfo der igen efter at være frarøvet den fyrstelige sum af et par dollars for en stund siden, hvilket blev linket til shopto af flere herind bl.a. hmmmmm

Nogle der kender andre gode UK-sider, hvor jeg kan få spillet til samme pris og anvende paypal?

EDIT: Har droppet paypal ideen og bestilt hos gode gamle coolshop. Ikke den store prisforskel
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron