Xboxlife forum

Shopto betaling?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Shopto betaling?

Indlægaf Troldmanden » 29. okt 2009 17:23

halløjsa mine fellow users :) jeg sidder lige nu og overvejer at købe 2 spil fra Shopto.Net - det nye Smackdown Vs Raw 2010 og GTA Liberty City stories, dog er jeg rendt ind i et problem for jeg er lidt usikker på betalingen..

Da jeg loggede ind på min ShopTo konto lavede den automatisk alle tal om til € (Euro) dvs at spillene i alt ville komme til at koste €86 hvilket omregnet til dansk valuta er 640,-

Hvis jeg derimod vælger at betale i Pund bliver prisen £67 pund hvilket svarer til 555,- hvilket så giver en forskel på ja.. 80,- men penge er penge og hvis man kan spare kan man jo lige så godt det ;)..

Så derfor vil jeg høre er det valgfrit og kan jeg selv bestemme hvilken valuta jeg vil betale i?

Udover det så shipper ShopTo vel fra England så varene bliver toldfri, jeg har skam hørt at Royal Mail som de normalt leverer med strejker og at de derfor har lavet en aftale med et andet engelsk postfirma så på den front burde der vel ikke blive problemer..

Udover det hvor langtids levering kan jeg risikere?
Troldmanden
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Aberrant Simon » 29. okt 2009 17:54

Ude i siden under "Sign in" er der 2 flag, en til pund og en til euro, vælg det flag du vil, så er dit og dat.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Danny Beyer » 29. okt 2009 19:26

nej, du har selvfølgelig ikke selv et valg. Hvem ville så vælge den dyreste løsning??
Eftersom du bor udenfor Britain, skal du betale med euro.
Det er ikke muligt at gå igennem betaling hvis du vælger pund.
Og vedr. levering, så har jeg ventet en uge på nogle spil. Sidst gik der ikke mere end 4 dage.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf FragBite » 29. okt 2009 19:41

Danny Beyer skrev:nej, du har selvfølgelig ikke selv et valg. Hvem ville så vælge den dyreste løsning??
Eftersom du bor udenfor Britain, skal du betale med euro.
Det er ikke muligt at gå igennem betaling hvis du vælger pund.
Og vedr. levering, så har jeg ventet en uge på nogle spil. Sidst gik der ikke mere end 4 dage.

Jeg har altid betalt mine spil i pund når jeg har handlet hos Shopto? Der har aldrig været nogle problemer.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf kofoed » 29. okt 2009 19:51

Danny Beyer skrev:nej, du har selvfølgelig ikke selv et valg. Hvem ville så vælge den dyreste løsning??
Eftersom du bor udenfor Britain, skal du betale med euro.
Det er ikke muligt at gå igennem betaling hvis du vælger pund.
Og vedr. levering, så har jeg ventet en uge på nogle spil. Sidst gik der ikke mere end 4 dage.


Har også tit købt der fra i pund, så jo du har selvfølgelig et valg! :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Mic » 29. okt 2009 20:02

Jeps, jeg har også altid betalt i pund. Du kan bestemt selv vælge.
Mic
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf pgrundl » 29. okt 2009 20:04

Danny Beyer skrev:nej, du har selvfølgelig ikke selv et valg. Hvem ville så vælge den dyreste løsning??
Eftersom du bor udenfor Britain, skal du betale med euro.
Det er ikke muligt at gå igennem betaling hvis du vælger pund.
Og vedr. levering, så har jeg ventet en uge på nogle spil. Sidst gik der ikke mere end 4 dage.


Enten er du sarkastisk, eller også forveksler du shopto med play.com?
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Danny Beyer » 29. okt 2009 21:52

jeg forveksler shopto med alle andre shops hvor jeg har forsøgt mig med pund men altid blevet afvist! :shock:

Jeg er godt nok forbavset over at Shopto har den mulighed. Hvem vælger den dyreste løsning? Det har jeg gjort! Men det gør jeg sgu aldrig igen!

TAK FOR TIPPET!
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf M60 » 29. okt 2009 22:47

Jeg købte min Xbox på shopto, og betalte også i pund.
Og den kom sgu endda dagen efter, det er en lækker shop.
Det er dog yderst mærkligt at man kan vælge at betale mere, hvis man har lyst til det xD
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Troldmanden » 29. okt 2009 23:20

Well der er sgu sikkert nogen der falder i fælden :-D

Tak for hjælpen ;)
Troldmanden
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Eriksen » 30. okt 2009 11:15

Er der nogle der ved om det er sikkert at betale med kort nu ?

Eller skal man stadig vælge Paypal
Eriksen
Niveau 1
 
Indlæg: 92


Indlægaf Lamsis » 30. okt 2009 11:24

De skulle have fået det ordnet, så der ikke længere kan snydes og lign. med kundernes kort.
Jeg har handlet der længe, uden problemer, god korrespondence pr mail, hurtig levering og betaling i pund
Ret god butik ;-)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf Erroneus » 30. okt 2009 14:10

Lige en note, en butik som Axelmusic kan man vælge imellem pund, euro, dollars og svenske kroner, så er det bare med at vælge den billigste for en. Så det er heldigvis ikke kun shopto der lader en selv vælge, bare en lille note :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron