Xboxlife forum

Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf DanishDove » 8. sep 2009 10:26

Ja okay.. det var også bare lige så jeg havde et postnummer klargjort, hvis det kommer til at tage meget længere! :)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf DanishDove » 9. sep 2009 17:35

... også modtog jeg endelig :-)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 5. nov 2012 15:11

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men jeg har bestilt 2 spil fra game.co.uk som begge var på lageret og de blev sendt den 28. october. Men jeg har stadig ikke modtaget dem? Nogle der har erfaringer med spil fra game.co.uk? og ved I om de bruger post.dk i Danmark eller GLS/UPS?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf CaptainKicker » 5. nov 2012 15:20

Ikke game.co.uk - men jeg har bestilt noget fra Shopto d. 26, og det plejer altid at ankomme hurtigt. Men jeg har stadig ikke modtaget det. Nogen der ved om der er noget galt med Postvæsnet i hhv. England eller Danmark, eller er det bare tilfældigheder og sløs?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Slimjay DK » 5. nov 2012 15:24

Divi skrev:Jeg ved godt det er en gammel tråd, men jeg har bestilt 2 spil fra game.co.uk som begge var på lageret og de blev sendt den 28. october. Men jeg har stadig ikke modtaget dem? Nogle der har erfaringer med spil fra game.co.uk? og ved I om de bruger post.dk i Danmark eller GLS/UPS?



Man plejer at modtage inden for 5 til 7 arbejdsdage, så det kommer nok imorgen :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 5. nov 2012 15:34

CaptainKicker skrev:Ikke game.co.uk - men jeg har bestilt noget fra Shopto d. 26, og det plejer altid at ankomme hurtigt. Men jeg har stadig ikke modtaget det. Nogen der ved om der er noget galt med Postvæsnet i hhv. England eller Danmark, eller er det bare tilfældigheder og sløs?


Ja, jeg plejer også at modtage spil fra England langt hurtigere. Jeg håber det kommer i morgen.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2012 14:57

Fik du dit spil i dag? Mit er stadig ikke kommet...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 6. nov 2012 15:30

CaptainKicker skrev:Fik du dit spil i dag? Mit er stadig ikke kommet...


Nope, det har jeg desværre ikke... Jeg ved godt det lyder mærkeligt, men kan disse langsomme leveringstider fra England havde noget at gøre med Hurricane Sandy i New York? Det burde ikke havde relationer, men måske?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2012 15:58

Tvivler. Jeg snakkede med en flink person fra Shopto over Facebook, og da jeg åbenbart er guldmedlem på Shopto, så ville hun prøve og undersøge om der har været problemer med ordre fra England til Danmark, og hvor min vare evt kunne være. - det kunne måske lede lidt i lys om hvorfor din hellere ikke er ankommet.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 6. nov 2012 17:55

CaptainKicker skrev:Tvivler. Jeg snakkede med en flink person fra Shopto over Facebook, og da jeg åbenbart er guldmedlem på Shopto, så ville hun prøve og undersøge om der har været problemer med ordre fra England til Danmark, og hvor min vare evt kunne være. - det kunne måske lede lidt i lys om hvorfor din hellere ikke er ankommet.


Okey, prøver at skrive til dem.

BTW: Skriv lige her i tråden hvis du modtager spillet eller får svar Shopto.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf CaptainKicker » 7. nov 2012 13:55

Shopto siger at de har tjekket alt, og det er blevet "shipped" 17 sekunder efter jeg betalte.

De har ikke hørt om problemer med deres postservice, men vil give mig 28 dage til at det skal komme...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 7. nov 2012 16:55

CaptainKicker skrev:Shopto siger at de har tjekket alt, og det er blevet "shipped" 17 sekunder efter jeg betalte.

De har ikke hørt om problemer med deres postservice, men vil give mig 28 dage til at det skal komme...


Nøj, hvor er det useriøst. Game gider ikke engang at svare på min mail.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 7. nov 2012 17:10

Edit: Jeg har lige snakket med deres Chat og de siger at jeg først kan få mine penge retur (eller nye spil sendt) hvis det ikke er dukket op 13 dec. eller før.

Nøj, hvor jeg fortryder mit køb lige nu.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf CaptainKicker » 7. nov 2012 18:06

Lidt nysgerrige - hvilket spil er det du ikke har fået?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Game.co.uk - Hvor lang tid plejer en levering at tage?

Indlægaf Divi » 7. nov 2012 18:13

CaptainKicker skrev:Lidt nysgerrige - hvilket spil er det du ikke har fået?


Madden NFL 13 XBOX360 (Er lige pludeslige blevet ret vild med amerikansk fodbold) og Rise Of Nightmares (Som skal bruges til trade-in til Black Ops 2)

Hvad med dig?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron