Xboxlife forum

Shopto.net hacked

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf pgrundl » 22. jul 2009 19:47

Erroneus skrev:Paypal er i øvrigt på vej til Shopto, sq komme i løbet af den her uge.

Nå det ser faktisk ud til at være klar nu.


Jeg har netop gentilføjet shopto til min tilbudssøgning (netop grundet paypal).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Muggs » 24. jul 2009 10:52

Erroneus skrev:Paypal er i øvrigt på vej til Shopto, sq komme i løbet af den her uge.

Nå det ser faktisk ud til at være klar nu.

Det er hvad jeg kalder en god nyhed :)
Shopto.net har jo klart de bedste priser overall.. Men uden paypal var de sgu for usikre. Men nu skal jeg glædeligt shoppe der igen :D
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Indlægaf Mic » 24. jul 2009 14:28

Jeg har også handlet hos Shopto (første gang i december 08), men er heldigvis ikke blevet ramt (endnu). Valgte dog i dag at gå ned i banken og bede om et nyt Visa Dankort samtidig med at jeg fik spærret mit nuværende.

Tak for the heads up! :)
Mic
Niveau 1
 
Indlæg: 99


Indlægaf pivos » 24. jul 2009 14:36

Jeg er også helt færdig med at handle der, paypal eller ej, det er slut, slut med fandens gode tilbud... :(
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf H.Arnholm » 25. jul 2009 14:41

De er ikke færdige med at misbruge kort! Jeg har desværre ikke set denne tråd før idag. Jeg fik trukket ca. 900 euro fra en canadisk hjemmeside igår. Indsigelse er på vej. Så hvis du har handlet hos shopto (lige gyldigt om det er deres fejl eller ej) råder jeg dig til at få skiftet visa-kort hvis du ikke vil igennem dette bøvl.

mvh
Henrik
H.Arnholm
Niveau 1
 
Indlæg: 93


nyt visakort

Indlægaf hellwing » 26. jul 2009 14:23

er det normalt banken fakturere kr. 150,- for nyt kort, når det har været misbrugt på netttet? (har lige set på netbanken at de har trukket kr. 150,- for nyt kort)
hellwing
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: nyt visakort

Indlægaf smiley-mann » 26. jul 2009 14:29

hellwing skrev:er det normalt banken fakturere kr. 150,- for nyt kort, når det har været misbrugt på netttet? (har lige set på netbanken at de har trukket kr. 150,- for nyt kort)


Jeg har altid fået mine gratis.
smiley-mann
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Erroneus » 26. jul 2009 14:46

Jeg fik også mit gratis (danske bank), men nogle banker har forskellige vilkår, f.eks. er nogle en hel måned om at betale penge tilbage, samt vil nærmest have en til at lege politimand for dem.

Hvis ens bank tager penge for et nyt kort eller er lang tid om at betale de penge tilbage, så er det vist på tide at kigge efter en ny bank, fordi det viser bare at de på røven og bedøvende ligeglad med en.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Også sket for mig

Indlægaf andershede » 26. jul 2009 21:11

10.000 kr i starten af måneden. Brugt i singapore.

Dog har jeg ikke brugt shopto i 1 år, men gameplay.co.uk.
andershede
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Moulle » 28. jul 2009 11:41

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/a ... 199200.ece

ifølge dette er det ikke shopto's skyld
Moulle
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf devilboy » 28. jul 2009 12:14

om det skyldes shopto ved jeg ikke, men mit kort er også blevet hacket
Visa 300,00 USD FULLTILTPOKER.COM dette står på mit konto udtog. Knap 1600 bananer wtf
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Major Oblivious » 28. jul 2009 12:18

Selvom EB nogen gange er tvivlsomme, så tror jeg heller ikk at shopto.com´s skyld alene. Hvis der bliver hugget oplysninger fra 4.200 internet-sites, så tror jeg ik at nogen som har handlet på nettet kan føle sig sikre for tiden :S
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Gosser » 28. jul 2009 12:30

Gosser skrev:For satan jeg fik et chok, da jeg lige var inde at tjekke min netbank i dag. Den 16. juli, dvs. i går, er der lige blevet hævet 2x500 EUR og 1x25 EUR fra noget der hedder 'AQUA PAY'. Men som jeg lige kan se, er det bare noget a la PayPal, så det er ikke dem der er synderne.

Men gad vide om det også har noget med Shopto.net at gøre? Jeg har handlet der nogle gange, så det kan vel sagtens være der problemet ligger. Synes fandeme det er mærkeligt.

Men godt at læse der er håb forude, mht. at få pengene tilbage. Lidt træls jeg ikke opdagede det i går, eller lidt tidligere i dag, så jeg ikke skal vente helt til mandag, med at snakke med min bank.


Pengene er i dag tikket tilbage på min konto, efter indsigelse :)
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Pieyanthikos » 30. jul 2009 00:23

Mine kontooplysninger er blevet misbrugt for godt 12.000 de sidste par dage, og jeg opdagede det først her til aften. Overførslen står som "EPOCH" et-eller-andet. De eneste sider jeg har handlet med over nettet har været Amazon, Play og Gameplay, som jeg ellers troede var pålidelige.

Er der nogen der ved, om jeg er godt stillet mht. tilbagebetaling fra banken (Danske Bank)? Jeg må indrømme, at man sidder tilbage med en ret uhyggelig og samtidig ulækker fornemmelse, når man er blevet røvrendt af et udenlandsk firma.
Billede
Pieyanthikos
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf Athinira » 30. jul 2009 00:25

Pieyanthikos skrev:Mine kontooplysninger er blevet misbrugt for godt 12.000 de sidste par dage, og jeg opdagede det først her til aften. Overførslen står som "EPOCH" et-eller-andet. De eneste sider jeg har handlet med over nettet har været Amazon, Play og Gameplay, som jeg ellers troede var pålidelige.

Er der nogen der ved, om jeg er godt stillet mht. tilbagebetaling fra banken (Danske Bank)? Jeg må indrømme, at man sidder tilbage med en ret uhyggelig og samtidig ulækker fornemmelse, når man er blevet røvrendt af et udenlandsk firma.


Jeg kender en som var udenfor ligende, dog lidt under 10.000. Han gik ned og forklarede sig, og banken tog sig af det hele - han skulle ikke selv betale det tilbage, han fik lukket sin konto, netbank og alt det der hører til normal sikkerheds procedure.
Athinira
Niveau 3
 
Indlæg: 294


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron