Xboxlife forum

ShopUSA.com erfaringer ?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

ShopUSA.com erfaringer ?

Indlægaf Shooter DK » 18. maj 2009 16:40

bestilte rockband 2 med instrumenter fra amazon.com igennem shopUSA.com men når jeg tracker min ordre som er sendt med fedex siger de at den er afleveret hos shopUSA i verginia men shopUSA siger at de ikke har modtaget den. hvad skal jeg gøre ? har lige skrevet en besked til amazon.com om hjælp så håber på det bedste men har i været ude for noget lignende ? og ved hvad man skal gøre ?
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf iCEEMAN_DK » 18. maj 2009 18:10

vis man køber spil fra usa er de ikke NTSC.
Billede
iCEEMAN_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: ShopUSA.com erfaringer ?

Indlægaf KIAMMI » 18. maj 2009 18:36

Shooter DK skrev:bestilte rockband 2 med instrumenter fra amazon.com igennem shopUSA.com men når jeg tracker min ordre som er sendt med fedex siger de at den er afleveret hos shopUSA i verginia men shopUSA siger at de ikke har modtaget den. hvad skal jeg gøre ? har lige skrevet en besked til amazon.com om hjælp så håber på det bedste men har i været ude for noget lignende ? og ved hvad man skal gøre ?


Du skal ikke være bekymret, status er sikkert ikke opdateret
endnu på deres hjemmeside, men de har helt styr på det,
og du kan roligt skrive til deres dk email, de er nemlig danskere
og hende der svarer tilbage til en hedder Charlotte, og jeg har kun oplevet positive ting fra shopusa, og jeg har bestilt op til flere gange hos dem

håber det kan berolige dig :)
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Shooter DK » 18. maj 2009 21:20

tak nu har de lige opdateret dog lidt langsomt når de fik pakken i fredags men de skriver de har den så håber jeg bare de er lidt hurtigere til at sende den for får stress i deres nuværende tempo mange tak for hjælpen gutter
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf Henniboy » 18. maj 2009 21:25

Jeg venter også en pakke med noget tøj og skate-grej fra dem. Den skulle gerne være i Danmark på Fredag, og så er der gået 2 uger - så jeg er meget tilfreds, hvis det er den er fremme der :)
Henniboy
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Indlægaf Shooter DK » 19. maj 2009 02:06

var lang tid levering kan man ca. forvente fra pakken er landet hos shopUSA.com ???
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf Psymatiq » 19. maj 2009 06:14

regn med 2 uger ca

det var hvad det tog for min rb2 SE
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf KIAMMI » 19. maj 2009 06:40

Det kommer an på POST DK. for jeg har altså oplevet at få min RB2 guitar efter 5 arbejdsdage

så fra de har modtaget det, fra f.eks fedex og til du har det derhjemme, går ca. 6 arbejdsdage.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf klingaa » 21. maj 2009 18:46

hvis jeg bestiller rock band eller rock band 2 derfra kan det så godt spilles på min xbox som er købt i danmark ?
Billede
klingaa
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Re: ShopUSA.com erfaringer ?

Indlægaf madslund » 27. okt 2010 19:52

ShopUSA er suverænt!!!!

Fik min iPad (16GB) via ShopUSA.com i September med 33% besparelse frem for at have købt den i DK. Levering tog 8 dage!

Har desuden lige købt mit Sony DSC-T300 kamera via ShopUSA med 40% besparelse på hvad det ville have kostet i DK!!!!

Kan kun anbefale ShopUSA til andre brugere, det er et sikkert system og deres kundesupport holder 100 :-)

Mads
madslund
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: ShopUSA.com erfaringer ?

Indlægaf Jakabov » 27. okt 2010 19:57

Jamen tak for tippet, ny bruger med 2 indlæg, kun omhandlende shopusa.

Hmmm... :-k
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: ShopUSA.com erfaringer ?

Indlægaf DanishDove » 27. okt 2010 20:05

Hvordan fungerer det der ShopUSA egentlig? Kan det betale sig at købe fx en Wii uden at fragten vil blive alt for dyr? Jeg kan godt se det smarte i, at man vælger at få sendt det til ens ShopUSA-adresse, hvorefter de sender varerne til en via Post Danmark, men har ikke kunne læse noget om fragt ind til videre. Jeg har nemlig fundet en Wii til ca 700 kr. u/ porto.

Sorry for off-topic :lol:
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Re: ShopUSA.com erfaringer ?

Indlægaf Jakabov » 27. okt 2010 20:11

Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron