Xboxlife forum

Erfaringer med ParcelForce og GSL

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Erfaringer med ParcelForce og GSL

Indlægaf Sir. Pingo » 10. dec 2008 23:17

Hej.

Jeg har købt en PS3 på eBay, og går nu og venter på at modtage den..
Dog er jeg noget bekymret for om den nogensinde vil dukke op!

Afsenderen fra England sendte den afsted med ParcelForce's standard service (den billigste løsning)d. 24 nov.
Det er i dag d. 10 dec. og jeg har intet set til pakken.
Jeg har både kontaktet ParcelForce og GSL (Som skulle overtage leveringen når pakken kom til Danmark) men de kan ikke sige noget om hvor pakken befinder sig, da der ikke er track and trace på.

Mit spørgsmål er så: Er det normalt at det tager så lang tid for pakken at komme til Danmark? Evt. nogen der har skulle vente i lige så lang tid?

Lidt sur røv hvis den er gået tabt..

På forhånd tak!
Sir. Pingo
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf Sarbaek » 11. dec 2008 08:40

Ebay er fyldt med snydere. Er du sikker på han overhovedet har sendt skidtet afsted ?

Det er dumt at spare på portoen, specielt fra England hvor det er så billigt. T&T er minimum når du køber så dyr en vare.

Normal leveringstid fra England plejer at ligge på en 3-7 arbejdsdage. Lige pt. afventer jeg dog en pakke fra play.com der har været undervejs i 10 dage (forventer dog ikke den overhovedet kommer længere).

Håber du får din PS3 :(

Edit: Parcelforce hjemmesiden siger 3-6 dage for International Standard til Danmark.
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Stricker » 11. dec 2008 08:47

Få fat i eBay og forlang pengene tilbage. :)
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Sir. Pingo » 11. dec 2008 08:54

Ham jeg købte den af virker reel nok, og har også lavet mange handler med god feedback.

Han har sagt at han kan scanne og sende de papiere han underskrev da han sendte den, så det må jeg jo så få ham til at gøre..

Den kan ikke være landet i tolden eller et eller andet?
Sir. Pingo
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Indlægaf Sarbaek » 11. dec 2008 17:59

Det er afsenderen der skal lave et claim hos Parcelforce. Jeg tror nu ikke den hænger i tolden når det er fra et EU land, men jeg kan ikke være sikker.

Altid pisse ærgeligt når sådan noget sker.
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Sir. Pingo » 12. dec 2008 15:38

Okay. Der skal gå 30 dage før man kan lave et claim. Så jeg kan krydse fingrene lidt endnu..
Sir. Pingo
Niveau 0
 
Indlæg: 34



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron