Xboxlife forum

Toldregler

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf pgrundl » 18. nov 2009 17:36

Slimjay DK skrev:
srs08 skrev:Nogle der ved om der er told på varer fra www.axelmusic.com ?


We ship every Denmark destined order from within the European Union. There are no additional customs or VAT expenses when ordering from our site.

Så mit bud er NEJ 8)


De har betalt afgifterne for kunden (og lagt det til i prisen), så nej, der er ikke risiko for yderligere afgifter.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Reinhold » 24. nov 2009 11:52

Fedt. Har også fået leveret et fint spil indenfor en uges tid fra dem - så behøver jeg ikke ligge søvnløs pga told-svindel :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Indlægaf pgrundl » 17. jan 2010 20:23

pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858



Indlægaf Erroneus » 12. mar 2010 09:04

Lige et forslag til din liste, at smid butikkens navn /adresse efter linket, men hvor det ikke er et link, så man ikke skal mouseover alle links for at se hvilken butikker det drejer sig om :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf pgrundl » 12. mar 2010 13:41

Erroneus skrev:Lige et forslag til din liste, at smid butikkens navn /adresse efter linket, men hvor det ikke er et link, så man ikke skal mouseover alle links for at se hvilken butikker det drejer sig om :)


Jeg er lidt doven, men du er velkommen til at stjæle links og gøre det :wink:
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Sarbaek » 12. mar 2010 22:08

Skal nok lige opdatere første post med de butikker så det er overskueligt. Det bliver bare ikke liiiige idag :)
Sarbaek
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Re: Toldregler

Indlægaf Marble Deviance » 20. sep 2011 15:51

Hej alle sammen.

Jeg har lige bestilt nogle tshirts ovre fra USA, og jeg har lige hentet pakken på posthuset da jeg ikke var hjemme. Jeg hentede pakken uden af få en toldregning
- så mit spørgsmål er egentlig bare om man normalt ville betale told og moms på posthuset og jeg var så heldig at slippe igennem, eller om de sender en regning?
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


Re: Toldregler

Indlægaf Firephreakk » 20. sep 2011 16:00

Der kommer ikke noget efterspil... Du er good to go.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Toldregler

Indlægaf Clonix » 13. mar 2012 20:21

Nu hvor der står at man kan risikere told hos amazon.com, er det så også gældende for amazon.co.uk?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Toldregler

Indlægaf Elgaard » 13. mar 2012 20:41

Clonix skrev:Nu hvor der står at man kan risikere told hos amazon.com, er det så også gældende for amazon.co.uk?


Nej, .co.uk er Amazons britiske site, alt du køber derfra bliver afsendt fra EU, dermed ingen fare for told. :)
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Toldregler

Indlægaf Illemann » 13. mar 2012 20:44

Ikke hvis du handler hos amazon.co.uk men du kan risikere det hvis du nogle af de forhandlere som også sælger via amazon.co.uk
Only faggots and sailors are named Lawrance
Er holdt op med at bruge blinklys, det rager ikke folk hvor jeg skal hen
Illemann
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Toldregler

Indlægaf mainPR0totype » 3. maj 2012 16:51

Hvordan forholder det sig hvis varens værdi er under 80kr, men sammen med portoen udgør mere end 80kr?
Jeg har lige bestil et par cykel-håndtag fra USA, vareværdien = 0 (det var den sidste af en limited edition og hun så det som gratis reklame = win :D ) men portoen (shipping & handling) er ca. 90kr.
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Toldregler

Indlægaf Prozel » 3. maj 2012 17:57

Porto er ligegyldig. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Toldregler

Indlægaf mainPR0totype » 3. maj 2012 18:08

Prozel skrev:Porto er ligegyldig. :)

Jeg ved ikke hvordan jeg skal tolke det, er portoen ligegyldig hvis det overstiger 80kr (inkl. porto) og man derfor skal betale moms eller er portoen ligegyldig for regnestykket, og er det kun varens værdi der ikke må overstige 80kr?

Dit svar kan vægte for begge udfald 8)
mainPR0totype
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron