Xboxlife forum

Play.com / Pas på told og afgifter

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf EvilNinjaMoby » 5. nov 2008 08:05

Améndir skrev:Du kan altid fortryde, ja.
Men som sagt, så snart pakken er i dine hænder, så er det din og så kan det ikke fortrydes.

Det passer så ikke...

Play.com giver også kunderne returret jf. deres forretningsbetingelser. Det er selvsagt lidt mere bøvlet at returnere en pakke man har betalt diverse afgifter på, hvis man ønsker at få sine penge igen (f.eks. moms), men det er muligt. Så jo, man kan godt fortryde...
Senest rettet af EvilNinjaMoby 5. nov 2008 11:29, rettet i alt 1 gang.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Tzmir » 5. nov 2008 09:15

Ikke nok med man skal betale told og gebyr, man skal sku også selv hente sin pakke.

sigh
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf Améndir » 5. nov 2008 11:15

EvilNinjaMoby skrev:
Améndir skrev:Du kan altid fortryde, ja.
Men som sagt, så snart pakken er i dine hænder, så er det din og så kan det ikke fortrydes.

Det passer så ikke...

Play.com giver også kunderne returret jf. deres forretningsforbindelser. Det er selvsagt lidt mere bøvlet at returnere en pakke man har betalt diverse afgifter på, hvis man ønsker at få sine penge igen (f.eks. moms), men det er muligt. Så jo, man kan godt fortryde...


Hvad mener du med det?
At man godt kan fortryde, selvom man har modtaget den?
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf EvilNinjaMoby » 5. nov 2008 11:28

Jep... :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf Améndir » 5. nov 2008 14:21

Fedt :D
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf gangsterjohn » 19. dec 2008 23:55

Overvejer lidt at købe lidt derinde, men vil gerne lige høre, hvor stor chancen er for at blive taget i told..
Skriv din egen erfaring..
gangsterjohn
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf dakidski » 21. dec 2008 00:38

Jeg må indrømme play.com er faldet af på den. Det var tidligere min favoritbutik til dvd, spil og bøger. Det er 4 år i træk at de fucker op omkring juletid. De er slet ikke udstyret til at klare det salgsboom der kommer. Deres forsendelsestider er så lange at man begynder at overveje om man gider bruge dem længere.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf kaizer » 21. dec 2008 08:51

dakidski skrev:Jeg må indrømme play.com er faldet af på den. Det var tidligere min favoritbutik til dvd, spil og bøger. Det er 4 år i træk at de fucker op omkring juletid. De er slet ikke udstyret til at klare det salgsboom der kommer. Deres forsendelsestider er så lange at man begynder at overveje om man gider bruge dem længere.


Virkelig?

Jeg har nu aldrig været utilfreds med deres leveringstider. Det er en af mine ynglingsshops hvad angår leveringstider.

Jeg bestilte f. eks. 4 film d. 5/12. De blev afsendt d. 7/12 og ankom 8 dage senere.

At jeg så har bestilt yderligere 6 film d. 14/12, afsendt d. 15/12 er en anden sag.

Det ville overraske mig hvis de nåede at komme frem inden jul, med alt den julepost der skal ud.

Hvis du har erfaringer med at der er længere leveringstider op til jul, så bestil i god tid.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Maltéz » 21. dec 2008 09:50

Min seneste pakke blev taget i tolden. Jeg har valgt ikke at hente pakken, idet gebyret er langt højere end varens værdi. Jeg går j ud fra at den automatisk bliver sendt tilbage? Giver Play.com besked om, at de har fået en vare retur? Nogen erfaringer med hvordan det foregår når man fortryder?
Jeg har været uheldig to gange, og tror jeg har bestilt 10-12 fra Play.com. Er ikke sikker på at jeg vil bruge dem mere. Kun til at bestille varer under 80 dkr.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf dakidski » 7. jan 2009 17:13

Jeg forsøgte at melde en pakke forsvundet/ikke-modtaget på play.com, men modtager en kryptisk besked:

"Select the item you have not received (click a red button)."

Problemet er bare at der ikke er nogle røde knapper?
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Esano » 7. jan 2009 18:42

Jeg har nu købt en del derfra (dog ikke spil) men masser af film og musik og de sender altid eller varer seperat og på den måde kan man ikke blive taget i tolden, da varens værdi er ret lav. men jeg ved ikke med spil. er indtil videre aldrig blevet taget i tolden med play.com
Esano
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Indlægaf f3dtmule » 9. jan 2009 06:59

Inden jul bestilte jeg 2 spil hos play.com. De blev begge taget hos Post DK.

Så det gider jeg ikke igen.
f3dtmule
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf dakidski » 10. jan 2009 19:56

f3dtmule skrev:Inden jul bestilte jeg 2 spil hos play.com. De blev begge taget hos Post DK.

Så det gider jeg ikke igen.

Jeg føler din smerte, jeg er også snart ved at være færdig med play.com
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Toca racer » 11. jan 2009 13:06

Er tilfreds med at handle med Play.com

har haft ca 10 handler og har aldrig betalt moms :D
Toca racer
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf martindj10 » 13. jan 2009 18:34

Elgaard skrev:
frostwolf skrev:jeg har sgu aldrig betalt told fra play.com efter de gik over til det system hvor man betaler med euro.
Deres pakker er tilgengæld også 1 uge længere om at ankomme end pakker fra dvd.co.uk - som kommer på 2 dage


Det er rent tilfældigt. Play sender fra Jersey, som er udenfor EUs toldsamarbejde.


Vil det sige at man ikke kan blive taget i tolden hvis varen bliver sendt fra Jersey? :o
martindj10
Niveau 0
 
Indlæg: 31


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron