Xboxlife forum

Erfaringer med cd-wow.com

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Flashheart » 19. okt 2008 18:50

Som andre også har oplevet, så er mine erfaringer, at de er meeeget lang tid om at levere..
Flashheart
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf Foxx » 19. okt 2008 20:32

Er cd-wow toldfri?
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Améndir » 19. okt 2008 21:07

Nej.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf Aaliyahchili » 2. nov 2008 00:20

Wrong.... Der er ikke told på varer fra cd-wow.. har rigtig mange handler hos dem og i dag (lørdag)...modtog jeg fall of man og drake til ca 290 ,- for begge..... uden told... :D vil helt sikkert anbefale at handle hos dem....
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf pgrundl » 2. nov 2008 00:46

Aaliyahchili skrev:Wrong.... Der er ikke told på varer fra cd-wow.. har rigtig mange handler hos dem og i dag (lørdag)...modtog jeg fall of man og drake til ca 290 ,- for begge..... uden told... :D vil helt sikkert anbefale at handle hos dem....


Sidder der en tolddeklaration på kuverten? Er den sendt direkte fra Hong Kong? Hvis du kan svare ja på mindst 1 af de 2 spørgsmål, så er der toldrisiko. At du har vundet i lotteriet indtil nu, betyder ikke andet, end at du er heldig.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Aaliyahchili » 2. nov 2008 21:19

LOL... har måske over 50 handler med cd wow... og har ALDRIG betalt told.... 50 = held.... SURE.....
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf Aaliyahchili » 2. nov 2008 21:22

Bestilte mandag og havde spillene lørdag....
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf Blauwy » 2. nov 2008 21:50

Aaliyahchili skrev:LOL... har måske over 50 handler med cd wow... og har ALDRIG betalt told.... 50 = held.... SURE.....


Bare fordi du er heldig, betyder ikke at der ikke er toldrisiko.

Igen: Du er heldig.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf kaizer » 2. nov 2008 22:21

Ja, jeg troede også at det var uden risiko at handle der, men de sidste handler jeg har lavet blev sendt direkte fra Hong Kong, og ikke via et EU land som jeg har været vant til. Det var ikke noget problem, da det alligevel var varer under toldgrænsen, men jeg studsede da over det.

Jeg har også lavet over 50 handler og er aldrig blevet afkrævet ekstra betaling for nogle af dem, men er på baggrund af de sidste par handler mere påpasselig nu.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Aaliyahchili » 3. nov 2008 20:06

hvordan kan man være heldig 50 gange i træk.... ? ? ?
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf pgrundl » 3. nov 2008 20:18

Aaliyahchili skrev:hvordan kan man være heldig 50 gange i træk.... ? ? ?


Hvorfor skulle man ikke kunne være det? Jeg har badet mere end 50 gange i havet, og jeg er ikke spist af en haj (endnu). Der er ingen der kender de præcise odds for at blive snuppet, så hvor stor chancen er, kan man ikke sige, men den er der, lige gyldig hvor minimal den er. Bare spørg dem, der bliver bustet. Personligt bestiller jeg tonsvis af ting forskellige steder fra, og jeg er kun blevet snuppet 2 gange. Det er stadig 2xdummebøde til PostDK, som jeg godt kunne have undværet ;)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Blauwy » 3. nov 2008 20:25

Jeg køber tit fra steder hvor der er toldrisiko, og er aldrig blevet taget = held.

Jeg har lige vundet 100£ i online bingo = held.

Kan du se, hvordan man kan være heldig her i livet?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Indlægaf Améndir » 3. nov 2008 20:48

Aaliyahchili, der er toldrisiko fra CD-WOW. Længere er den ikke.
Tjek evt. selv op på toldreglerne og placering af lager, inden du disker op med et argument der bygger på sandsynlighedsregning over sølle halvtreds forsendelser.
Den tese er, undskyld ordvalget, latterlig.
Améndir
Niveau 6
 
Indlæg: 1513


Indlægaf Nikir » 15. jan 2009 04:37

Bla andet som svar på denne tråd.

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=50825

Jeg har tirsdag i denne uge modtaget 3 spil, som jeg bestilet 26. december og som i følge mail blev afsendt 29. dec. Først blev jeg nervøs over esktra told, da jeg efter min bestilling læste herinde om ekstra told på forsendelser uden for EU. de cdér jeg tidligere har købt, har alle ligget under bagatel grænsen. Senere nåede jeg at blive nervøs for om mine spil i det hele taget kom.

Men de ankom som sagt den 13. januar. Dvs ca. 14 dage.

På plus siden og som gør det, hele ventetiden værd. De var blevet sendt fra schweizs så ingen ekstra told. Så kan jeg godt leve med 14 dage..
Nikir
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf JazzAss » 15. jan 2009 09:55

At de ikke er blevet taget i tolden, har intet at gøre med, at de blev sendt fra Schweiz, så du har bare været heldig.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron